ברוח סוכות: סרטי הנדודים שיעשו לכם את החג. צילום: באדיבות פורום פילם

ברוח סוכות: סרטי הנדודים שיעשו לכם את החג

למרות שסביר להניח שבחג הסוכות הזה, והודות לסגר הנוכחי, אף אחד מאיתנו לא נודד יותר מידי ורובנו עסוקים בבילוי זמן עם האנשים הקרובים אלינו, חלק מקרוב וחלק מרחוק. אבות אבותינו לא נדדו במדבר לחינם, והמעט שנוכל לעשות עד שנוכל לצאת ולנדוד שוב לכל מקום שרק נרצה, הוא לצפות בסרטי הנדודים הטובים ביותר לסוכות, שלגמרי יגרמו לכם לתכנן מסע מטורף אחרי שכל הטירוף יגמר. חג שמח!

לכל אלו שאוהבים לטייל למרחקים, וגם לאלו שהליכה מסביב לשכונה מספקת אותם, הנה לכם הסרטים שהכי טוב לחגוג איתם את חג הנדודים, הלא הוא חג סוכות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכלב הנשיאותי (First dog)

סרט מקסים ומתאים במיוחד לכל חובבי הכלבים (וגם לאלה שלא), שייקח אתכם למסע מופלא ברחבי ארצות הברית. ילד אמריקאי בודד, מוצא יום אחד כלב משוטט ומתיידד איתו. אבל אז הוא מגלה שהכלב שייך ללא אחר מנשיא ארצות הברית, ויוצא למסע ארוך להחזיר אותו לבעליו. במהלך המסע (שלוקח גם כמה וכמה תפניות לא צפויות) פוגש אנשים שונים ועובר חוויות חדשות, שהופכות את המסע הזה לבלתי נשכח.

 

אבק כוכבים

סרט מלא בכוכבים שייקח אתכם למסע מקסים בעולם הפנטזיה. בעולם שבסרט שלנו יש שני, אפשר לומר, יקומים נפרדים. האחד הוא עולם שדומה מאוד לזה שאנו חיים בו (אולם נראה כאילו הוא קצת יותר מוקדם בהיסטוריה), בעוד שהשני הוא ההפך הגמור, מלא בדברים שלא חלמתם עליהם. בין שני העולמות מפרידה חומה, ויום אחד נער צעיר מחליט לחצות אותה בשביל להביא את הכוכב הנופל שראה לאהובתו בבית. אבל כמובן, העניינים לא הולכים כמצופה..

 

נרניה 

אין אחד שלא מכיר את הסיפור של האריה, המכשפה, וארון הבגדים. אבל בואו נרענן את זיכרונכם: הסרט "נרניה" מספר על קבוצת אחים, שמוצאת מעבר סודי דרך ארון בגדים מסתורי לארץ רחוקה בשם נרניה. כשאחותם הקטנה נכנסת לארץ בעיצומו של משחק מחבואים, שאר האחים מגיעים אחריה ויוצאים למסע שאין כמוהו, מה שמביא לנו סרט חווייתי במיוחד.

נער החידות מבומביי

אין כתבה על סרטי נדודים מבלי לציין את אחד הסרטים העוצמתיים ביותר ,עטור פרסי אוסקר וגלובוס הזהב. הסרט "נער החידות מבומביי", מגולל את סיפורו של גמאל, נער הודי שנולד בשכונת אשפתות בבומביי המגיע להשתתף בתכנית הטלוויזיה "מי רוצה להיות מיליונר?" וזוכה להצלחה בלתי צפויה כשעונה נכונה על כל תשובה, שלב אחר שלב. כשהמשטרה חוקרת אותו באגרסיביות בחשד לרמאות, מתברר שכל תשובה מבוססת על אירוע שקרה בחייו, וסיפור חייו העוצמתי והבלתי ייאמן, שכלל שנים של נדודים, הישרדות והמון רגש, לאט לאט נגלה אלינו הצופים.  

שימו לב - הסרט מומלץ לגילאי 16+

לאכול, להתפלל, לאהוב

סרטו של היוצר המצליח ראיין מרפי, בכיכובה של זוכת האוסקר ג’וליה רוברטס (שגם הפיקה!), מגולל את סיפורה של לליז, סופרת מצליחה שלכאורה נשואה באושר אך מבינה שהיא לא מסופקת. לכן, היא יוצאת למסע מסביב לעולם על מנת לגלות את עצמה, וכשם הסרט: לאכול, להתפלל ולאהוב. היא מגיעה לאיטליה, הודו ואינדונזיה, נהנית ממה שיש לכל מקום להציע ומוצאת את עצמה בכל אחד מהם בצורה קצת אחרת. הסרט מקסים ומרענן, ולגמרי יתן לכם קצת אווירה של חו״ל, זכר לימים לפני הקורונה!!

 

נדודי שינה בסיאטל

דרמה רומנטי בכיכובה של טום הנקס. אב חד הורי מתקשה למצוא זוגיות לאחר מות אשתו. יום אחד בנו ג'ונה משכנע אותו לעלות לשידור בתוכנית ייעוץ מפורסמת ברדיו, שם מדבר על אובדנו וגעגועיו. לאחר מכן מקבל הרבה מכתבים בנושא, ביניהם אחד מעיתונאית בשם אנני. ג'ונה מנסה לשכנע את אביו להיפגש עם אנני בניו יורק ביום האהבה, למרות הסתייגותו של אביו. המסע מלווה ברגשות עזים (נא להיצטייד בטישו), אומנם הוא לא כמו המסע של בני ישראל במדבר, אבל הוא בהחלט שווה צפייה.

 

 

קדימה

סרט 'דיסני' חדש יחסית בכיכבם של טום הולנד וכריס פראט (או בדיבובם, ליתר דיוק). בארץ שקסמים ויצורים מהאגדות הם אמיתיים, חיה משפחה של אם ושני בנים. ביום הולדתם, מגלים שאביהם המנוח השאיר להם מתנה מיוחדת - הדורשת מהם, כיאה לכתבה, לצאת למסע של פעם בחיים. הסרט מצחיק ומקסים, עם אנימציה משובחת. אז למה אתם מחכים?

 
תגובות