חדשות הקולנוע: הסרט של בילי אייליש. אינסטגרם

חדשות הקולנוע: הסרט של בילי אייליש

סרט דקומנטרי מתקרב על לא אחרת מהזמרת הצעירה בילי אייליש, הצצה חדשה לקמילה קביו בתור "סינדרלה" ובאיזה תפקיד ג'ואי קינג תגיע הפעם למסכים שלכם? כל מה שקרה השבוע בחדשות הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במאי "אווטאר" בחדשות מרעישות

כולנו מכירים את הלהיט שובר הקופות "אווטאר" שכבש את העולם. לאחר ההצלחה של הסרט הראשון, נודע לנו כי נמצא המשך בדר שכרגע נקרא "אווטאר 2". עכשיו, במאי הסרט ג'יימס קמרון הודיע חדשות משמחות במיוחד - סרט ההמשך הושלם. בעקבות הקורונה כל צילומי הסרטים בהוליווד ומחוצה לה ניסו להסתגל להנחיות ולשגרה החדשה לאחר הרבה בלגן, אז לשמוע שהסרט הזה הושלם בהצלחה למרות הקשיים, זה בהחלט דבר משמח ביותר. לא יכולים לחכות!

"אווטאר"
© צילום: באדיבות yes

 

טינקרבל החדשה 

השבוע הוכרז כי השחקנית יארה שאהידי, תשחק את הפיה האהובה טינקרבל של 'דיסני' בלייב-אקשן חדש "פיטר פן וונדי". היא תשחק לצד ג'וד לאו (שיגלם את קפטן הוק), אלכסנדר מולוני (שיגלם את פיטר פן) ואיוור אנדרסון (שתשחק את ונדי). שאהידי שיחקה בעבר בסדרות כמו "שחור-כזה" ו"מתבגרת-כזה", וגם כיכבה בסרט "השמש היא גם כוכב". למרות שהיו הרבה גרסאות שונות לסיפור של פיטר פן במהלך השנים, שאהידי תהיה האישה כהת העור הראשונה שתגלם את הדמות הזו על המסך. אם אתם שואלים אותנו, הגיע הזמן!

קמילה קביו ונעל הזכוכית

השבו,  זכינו להצצה נדירה אל הסט של הסרט החדש "סינדרלה" בכיכובה של הזמרת המצליחה קמילה קביו. הסרט צפוי דווקא לא לעקוב אחרי הסיפור הישן והטוב של סינדרלה אלא יציג לנו גרסה מחודשת לסיפור האהוב. לראשונה נחשפנו לתמונות מהסט בהן קמילה לבושה כסינדרלה, לצידה השחקנית אידינה מנזל שתגלם את האם המרושעת שלה בסרט. כמו כן צפויים להופיע בסרט שחקנים רבים כמו פירס ברוסנן, ג'יימס קורדון, בילי פורטר ומיסי אליוט. למרות העיכובים בצילומים, הסרט עדיין צפוי להגיע אלינו עוד בחמישי בפברואר של שנת 2021.

הנרי בונד

הנרי קאביל, לא אחר מסופרמן בעצמו, כבר מציע את מועמדותו לתפקידו של הסוכן הסמוי המפורסם ביותר בכל הזמנים: בונד, ג'יימס בונד. לאחר שלא עבר את האודישנים בפעם הקודמת והפסיד את התפקיד לשחקן דניאל קרייג, כעת הוא מצהיר במהלך ראיון למגזין "GQ" הבריטי "אם ברברה (מפיקת הסרטים ברברה ברוקולי) ומייק (עוזר מפיק מייק ווילסון) יהיו מעוניינים בכך, אני לגמרי אקפוץ על ההזדמנות." כמו כן שמענו בתקופה האחרונה על שמועות רבות המתרוצצות בהוליווד לגבי מי יחליף את קרייג לאחר הסרט האחרון שלו שייצא בקרוב, בין האנשים המועמדים נמצא גם טום בריידי.

הנרי קאוויל בתור סופרמן
הנרי קאוויל בתור סופרמן © צילום: באדיבות yes

הגיבורים החדשים של דיסני פלוס   

הסרט החדש של שירות הסטרימינג "דיסני פלוס" שלצערינו עדיין לא זמין בארץ, מביא לנו הרפתקה חדשה של בחייהם של שירות גיבורי העל הסודיים של הרויאלים. הסרט שגם שמו עדיין לא תורגם לעברית "Secret Society of Second-Born Royal" יעקוב אחר קבוצה של סוכנים חשאיים צעירים המנסים להציל את העולם תוך כדי סצנות אקשן סוחפות ועלילה מהנה וקלילה יותר משאר סרטי הסוכנים. אחרי שעשה הרבה רעש, הסרט הגיע סוף סוף לרשת הסטרימינג (שבתקווה תהיה זמינה בארץ בקרוב). בסרט מככבים פייטון אליזבת לי שכבר שיחקה בעבר בסדרת 'דיסני', ניילס פיטץ', אשלי ליאו ועוד מספר שחקנים צעירים חדשים.

אנולה הולמס חוזרת?

אחד הסרטים המצליחים ביותר של 'נטפליקס' בשבועות האחרונים, הוא ללא ספק הסרט ״אנולה הולמס״ בכיכובה של מילי בובי בראון. הסרט מגולל את סיפורה של אנולה, האחות הצעירה במשפחת הולמס המפורסמת, שיוצאת למסע בעקבות חיפוש אימה הנעדרת ומשתמשת ביכולות הבילוש שלה כדי להערים על אחיה, שרלוק. צופי הסרט יוכלו להעיד כי דברים רבים נשארו פתוחים גם בסופו של הסרט מבחינת העלילה, מה שעורר אצל מעריצים (וגם אצלנו) את השאלה בנושא סרט ההמשך. נכון לעכשיו, נטפליקס עדיין לא הוציאו אף הודעה רשמית. אך למרבה המזל, כנראה יש למעריצים למה לצפות, לאור העובדה שקיימים בסדרת הספרים עליה מבוסס הסרט עוד ארבעה ספרים נוספים. בנוסף, טרם ההודעה הרשמית, מילי בובי בראון כבר סיפרה למגזין ״Deadline״ כי היא מוכנה לחזור לסרט נוסף בסדרה כיוון שמבחינתה סיפורה של הולמס לא נגמר. גם לואי פרטרינג׳ העיד שהוא מוכן לחזור גם הוא לסרט נוסף בתפקיד לורד טיוקסברי עם רעיונות נוספים להמשך העלילה. אז, כבר ראיתם את הסרט?

אנולה הולמס
אנולה הולמס © צילום: באדביות Netflix

ג'ואי קינג בסרט חדש

ג'ואי קינג, שמוכרת בעיקר מתפקידה בסדרת הסרטים "דוכן הנשיקות", עתידה לככב (ולהפיק בפעול) דרמה חדשה - גם היא של 'נטפליקס'. הסרט יהיה מבוסס על הספר "כעורים" בו כל התושבים נולדים כביכול מכוערים, עד שבגיל 16 הם עוברים ניתוח פלסטי שמתאים אותם לסטנדרט היופי והם מתחילים חיים חדשים. קינג תגלם את טלי, נערה שמשתוקקת לעבור את הניתוח ולהיות יפה. אומנם לטלי יש חברה טובה שאינה חושבת עצמה מכוערת כמו כולם, ומצטרפת לקבוצת מורדים. כעת טלי נאלצת לרגל אחריה ואחר שאר המורדים - או שלא תזכה להיות יפה.

לכל הנערים שאהבתי 3: כל מה שלא ידעתם

פחות משבוע מאז שהסרט "לכל הנערים שאהבתי: נ.ב אני עדיין אוהבת אותך" הגיע למסכים, הספיקו 'נטפליקס' ויוצרי סדרת הסרטים לאשר כי קיים סרט שלישי, שכבר צולם, ויהיה האחרון. עם האישור על כך, נודע כי הסרט יעלה ל'נטפליקס' רק בפברואר 2021. בזמן שאנו ממתינים לסרט השלישי, לנה קונדור, המוכרת לנו כלארה ג'ין, חושפת פרטים נוספים על הסרט ומספרת שהסרט הבא הוא האהוב עליה מבין בסדרה. היא הוסיפה שלמרות תקוותם של המעריצים לראות עימות נוסף בין פיטר קבינסקי לבין ג'ון אמברוז על ליבה של לארה ג'ין, הסרט השלישי דווקא יתמקד בה באופן אישי, בשונה משני הסרטים הקודמים, ולא במשולש האהבה: "הסרטים שלנו הם קומדיות רומנטיות, אז הם עוסקים הרבה בחבר'ה, אבל אני כן מאמינה שהסרט השלישי הוא באמת על לארה ג'ין. במי היא תבחר או משולש האהבה, זה מדהים, אבל אני חושבת שאנחנו צריכים גם להתמקד במי שהיא ובמה שהיא הולכת לעשות עם העתיד שלה". בהמשך להודעה כי אכן יהיה סרט שלישי, נצפו נואה סנטינאו, לנה קונדור ומדליין ארתור יחד בקנדה. כשנשאלו על כך, סיפר סנטינאו שהם מצלמים מחדש חלקים מהסרט. 

לכל הנערים שאהבתי
לכל הנערים שאהבתי © צילום מסך

הסרט של בילי

בשנים האחרונות בילי אייליש הפכה לאחת הזמרות הכי מצליחות בתעשיית המוזיקה ומחזיקה בשני אלבומים שהפכו להצלחה מסחררת. כעת, פירסמה אייליש בחשבון האינסטגרם שלה טיזר לסרט דוקו בכיכובה שעתיד לעלות לשירות הסטרימינג של אפל בפברואר הקרוב ויכלול חומר מצולם מילדותה. דבר שמתבקש לאור ההצלחה בגיל כל כך צעיר, שיתוף הפעולה עם אחיה פיניאס, חייה המעניינים שכוללים את עברה כרקדנית והדעה אותה לא מפחדת להביע בנושאים שונים כמו טבעונות ודימוי גוף. לא יכולים לחכות!


וויל סמית'

השחקן המפורסם וויל סמית', חגג השבוע ביום ו' (ה-25 לספטמבר) את יום הולדתו ה-52! (ותודו שהוא לא נראה ככה). וויל סמית' הוא גם זמר\ראפר ורקדן מוכשר בנוסף להיותו שחקן. הוא שיחק לאחרונה בסרטים "אלאדין" (גרסת הלייב-אקשן), ו"איש מזל התאומים" אבל מוכר לנו גם בזכות קלאסיקות כמו סדרת הסרטים "גברים בשחור". את קריירת המשחק שלו התחיל, בין היתר, בסדרה "הנסיך המדליק מבייל אייר" שצופים בה עד היום (וכיום נמצאת ב'נטפליקס'). יום הולדת שמח!

איש מזל התאומים
איש מזל התאומים © צילום: באדיבות פורום פילם

 

תגובות