תתעודדו: הסרטים שיעשו לכם טוב על הלב. אלקו מדיה

תתעודדו: הסרטים שיעשו לכם טוב על הלב

בתקופה הזו של הסגר והקורונה וגם באופן כללי, כולנו זקוקים לקצת עידוד מפעם לפעם. אז מה יותר טוב מסרט טוב (משחק מילים שכזה) כדי לשפר את מצב הרוח? הכנו לכם רשימה מהממת של הסרטים שפשוט יעשו לכם שמח בלב. בואו נתחיל!

אם אתם רוצים לשפר את מצב הרוח, להירגע או סתם לראות סרט שיעלה לכם חיוך על הפנים, זו הרשימה בשבילכם! אז מה הכנו לכם? מסרטי "הארי פוטר" שכבשו את העולם, עד לסרט הלהיט החדש "אנולה הולמס" ועוד רבים. איזה כיף!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הארי פוטר

סדרת סרטי "הארי פוטר" כבשה כבר את העולם, והגיעה מיד אחרי סדרת הספרים שעליה מבוססת, שגם כבשה את העולם. לכל מי שלא מעודכן, הסדרה מספרת על קוסם צעיר בשם הארי פוטר, ויחד עם חבריו הטובים הם נקלעים למלא (אבל מלא) הרפתקאות משעשעות. הסרט ייקח אתכם לעולם שמח ומקסים שלא תרצו לעזוב, או להוריד את העיניים מהמסך. ממש קסום! 

היירספריי

הסרט המוזיקלי "היירספריי" הוא סרט שלא כדאי לפספס. מלווה בריקודים מצויינים ומוזיקה מקפיצה שתרים אתכם מהספה ותגרום לכם לרצות לרקוד - הסיפור של הנערה האופטימית בשנות ה-60, טרייסי, יפתיע אתכם, יצחיק אתכם, ויגרום לכם להיות קצת יותר אופטימים משהייתם כשלחצתם על כפתור הפליי. 

 

סיפור סינדרלה

כולנו מכירים את סיפורה של סינדרלה, אבל לסרט הזה - יש טוויסט. הסרט מתרחש בעולם המודרני, וה"נסיך" הוא הנער הפופולרי בשכבה, שמתכתב ברשת עם סאם. לסאם יש אמא חורגת מרשעת ושתי אחיות חורגות, כיאה לסינדרלה, וחבר טוב אדיב שעומד לצידה בקשיים. כאשר הסיפור עם הנסיך המקסים תופס תפנית, הכל מתחיל להשתנות.

 

לשיר

עוד סרט-מחזמר שאי אפשר לא לחייך כשצופים בו. "לשיר" הוא סרט אנימציה מוזיקלי בו הדמויות הם חיות, שכמו שניתן להבין משם הסרט - אוהבות לשיר! כשתיאטרון מפורסם עומד לפשוט את הרגל, מנהל התיאטרון פותח לקהל הרחב תחרות שירה שבסופה נועד להיות פרס (פרט שולי כשיש לתיאטרון מחסור בכסף, הא?). הדמויות שבאות להתרחות מגיעות מרקעים וחיים שונים, וקשה להוריד מהם את העיניים ברגע שעולים על הבמה (או לסתום את האוזניים). 

 

פיץ' פרפקט

כבר אמרנו שמוזיקה עושה שמח? אז כן, גם הסרט "פיץ' פרפקט" המוזיקלי נמצא ברשימה שלנו, ואיך אפשר שלא? סיפורן של ה"ברדן בלס" הוא אחד הסיפורים היותר מצחיקים, מקסימים ומשמחים שיש בקולנוע של היום. כדי לחזור לתהילת העבר, להקת האקפלה של הקולג', "הברדן בלס" מגייסות דם חדש ועולות שלב בחדשנות ובכשרון. והן הכי עושות לנו טוב בלב.

 

יומני הנסיכה

קומדיה מקסימה בכיכובה של אן הת'אווי. תלמידת תיכון לא פופולרית במיוחד, מגלה יום אחד שהיא לא פחות מנסיכה אמיתית. חלום של כל נערה נכון? הזהו, שלא. מסתבר שלהיות נסיכה זה קצת יותר קשה משחושבים, ובשביל מיה זה בכלל לא רגיל. לאחר הידיעה חייה של מיה עוברים טלטלה רצינית, פתאום כולם שמים לב אליה, כולל הנערים ה"מקובלים" והתקשורת, היא גם פוגשת לראשונה את סבתה (המלכה), האם תצליח לעמוד בדרישות התפקיד?

 

מאמא מיה!

"מאמא מיה!" הוא סרט חובה לצפייה שעטור בשחקנים מוכשרים ובמוזיקה שנשמעת עד היום. הסרט מלא בשירי להקת "אבבא" המפורסמת ובהחלט מציג לנו סיפור מצחיק שיעלה לכם חיוך על הפנים. כשסופי עומדת להתחתן, היא מנסה לגלות את זהות אביה - אבל זו לא משימה פשוטה. היא קוראת ביומן של אמה על מנת לגלות מי הוא אביה, אבל כשמגלה  שיש שלוש אפשרויות אפשריות, היא מזמינה את כל השלושה! התמודדות אבותיה (?) עם המצב ועם אמה של סופי, יוצר קומדיה סוחפת ומרגשת שפשוט אסור לפספס.

 

אנולה הולמס

הלהיט החדש של 'נטפליקס', כבש את העולם (ואותנו) וכבר נמצא ברשימת ה"טופ טן" של הסרטים הפופולרים בנטפליקס ישראל. הסרט מתמקד באחותו הצעירה של שרלוק הולמס, ואיך היא מתמודדת עם ההיעלמות המסתורית של אמה. היא יוצאת בניסיון למצוא אותה, ופוגשת בדרך כמה אנשים לא צפויים. הסרט הזה מחמם את הלב ומבדר במיוחד. אז למה אתם מחכים?

 
תגובות