באמצע הצילומים: הדרמה הגדולה של "אחרי ש...". באדיבות yes

באמצע הצילומים: הדרמה הגדולה של "אחרי ש..."

השבוע החלו הצילומים לסרט השלישי בסדרת הסרטים "AFTER", אך על פי דיווחים מעבר לים יש שינויים בסרט ודרמה גדולה שקשורה לכותבת הספר. כל הפרטים

לפני כשנה וחצי יצא הסרט "אחרי ש..." לקולנוע וסחף אחריו מיליוני צופים מכל העולם. הסרט מבוסס על רומן שנקרא "After" אותו כתבה אנה טוד. לפני כחודש יצא ברחבי העולם הסרט השני בסדרת הסרטים שנקרא "אחרי שהתנגשנו", הסרט עוד לא הגיע לישראל בשל הקורונה. לאחר יציאת הסרט השני השחקנים הראשיים של הסרט ג'וזפין לנגפורד (טסה) והירו פיינס-טיפין הודיעו שיהיו עוד שני סרטי המשך "After We Fell" ו"After Ever Happy".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בימים האחרונים החלו לעלות תמונות פאפרצי ברחבי הטוויטר שמציגות כי החלו הצילומים לסרט השלישי בבולגריה, הבחירה לצילום בבולגריה ולא באטלנטה (ארצות הברית) כפי שצולמו שני הראשונים, בגלל שבבולגריה יש מספר נמוך של חולי קורונה וזה הכי בטוח לצלם שם. אך הדרמה האמיתית לא נמצאת בסרט עצמו אלא מאחורי הקלעים, על פי הדיווחים יש שינוי בקאסט השחקנים של הסרט, איננה סרקיס שמשחקת את מולי ילדה לפני מספר שבועות את בתה הבכורה ולכן מחליפים את השחקנית בדמותה, בנוסף מחליפים את שחקני הדמויות של לנדון (שיין פול מקגי), סטף (קאדיג'ה רד טאנדר) ועוד.

אך הדרמה הכי גדולה היא הסכסוך בין יוצרי הסרט לכותבת הספר שהסרטים מבוססים עליו. על פי הדיווחים אנה טוד פוטרה מהסרט, כרגע אין לה קשר למה שקורה על הסט ועל התוכן עצמו של הסרט. ולמה היא פוטרה? בגלל שהיא הדליפה חלקים מהסרט השני לאינטרנט. ביום האחרון טוד הורידה עוקב אינסטגרם לעמוד הסרט וגם לבמאי.

תגיות
תגובות