האם הסלבס ידעו לזהות את ההנחיות האמיתיות של הקורונה?. חגי דקל

האם הסלבס ידעו לזהות את ההנחיות האמיתיות של הקורונה?

הצטרפנו אל צילומי הקליפ "שמור עליי", שמעביר את החשיבות בשמירה על הנחיות הקורונה, ובדקנו עם כוכבי הקליפ - האם הם יצליחו לזהות מהי הנחיה אמיתית שיצאה בתקופת הקורונה ומה סתם המצאנו? צפו

בשיתוף עם נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, מגן ישראל ותעשיידע

בסוף השבוע שעבר עלה פרויקט חדש של "מגיני ישראל" - שיר וקליפ מיוחד בשם "#שמורעליי", אותו יצרו דולי ופן ומבצעים אנה זק, איתי לוי, קווין רובין ואגם בוחבוט. הסינגל המשותף מעביר את ההנחיות של הקורונה בצורה מוזיקלית, קצבית ובעזרתם של הסלבס הבולטים. פגשנו את הכוכבים על סט הצילומים ואיתגרנו אותם לזהות - מהי הנחיה אמיתית שיצאה במהלך תקופת הקורונה ומה סתם המצאנו. האם הם הצליחו?

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

נשיאות המעסיקים והעסקים יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל השיקו פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לעטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי. 

על מנת להמשיך ולתפקד בשגרה עם הקורונה ולהימנע מסגר שלישי, נשיאות המעסיקים והעסקים בראשותו של ד"ר רון תומר, יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל, השיקו פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות להגיינה, עטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי. כדרך לחזרה לחיי שגרה. בנוסף, עמותת תעשיידע תפעיל סדנאות מקוונות בבתי הספר בנושא.

תגובות