הסדרות בהן עונות ההמשך היו טובות יותר מהראשונה. טין ניק, רונן פדידה, Netflix

הסדרות בהן עונות ההמשך היו טובות יותר מהראשונה

מ"כפולה" ועד "יומני הערפד": בדרך כלל ברוב הסדרות שבהן אנו צופים העונה הראשונה היא המוצלחת ביותר, עם זאת ישנן כמה סדרות שלהפתעתנו היו מוצלחות יותר מהראשונה • הרשימה שלנו

אחרי שאתמול הבאנו לכם רשימה של הסדרות שהתאכזבנו מעונות ההמשך שלהן, היום החלטנו להביא לכם את רשימת הסדרות שדווקא עונות ההמשך שלהן היו מוצלחות בהרבה יותר מעונת הבכורה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כפולה

הסדרה העוקבת אחרי חיי התהילה של נועה קירל (הלא מציאותיות כמובן) וניסיונות חוזרים לחבל בקריירה שלה - גם אם זה כולל פגיעה פיזית בכוכבת. טענות רבות נשמעו לכך שהעלילה מופרכת מדי ביחס למה שציפו לראות מסדרה על חייה של הכוכבת האהובה ולרוב היא נתפשה כילדותית מדי. עם זאת, עונתה החמישית והאחרונה של הסדרה נחשבת בעיניי הקהל לעונה הטובה ביותר, קהל חדש התווסף אליה והרעיף עליה אהבה. רוב הקאסט הוחלף, העלילה השתנתה לחלוטין והסיפור היה מציאותי יותר. ההחלטה להחזיר אותנו אל מה שקרה קצת לפני שפרצה אל חיינו ובעצם לפני עלילות עונות 1-4, התבררו כהחלטה מוצלחת במיוחד והעניקו לסדרה חיים חדשים לגמרי. החיסרון הגדול - עד ששבתה את ליבינו מחדש היא הסתיימה לחלוטין. אך תמיד נזכור שמדובר באחת הסדרות עם עונת המשך מוצלחת ביותר.

 

חברים

בגדול אף אחד לא ממש יכול לקטול את חברים, זאת סדרה די "קדושה" בעיניי הקהל, אבל כשמזכירים את העונות הטובות, פחות מדברים על הראשונה. הסיבה? אולי בגלל שהיא הייתה יחסית בוסרית, אולי בגלל שהבדיחות עוד לא היו מבריקות כמו בעונות הבאות, אולי בגלל שהריב האייקוני: "We were on a break" עדיין לא נוצר... בכל מקרה לדעת הצופים והרייטינג של הסדרה דווקא העונות הבאות כמו 5 או 8 זכו להצלחה גדולה יותר.

© צילום מסך מהסדרה

השמיניה

הסדרה הבלתי נשכחת שלמרות שהסתיימה לפני למעלה מעשור עדיין נחרטה עמוק בליבנו וילדים רבים עדיין צופים ואוהבים אותה. עונתה הראשונה של הסדרה הייתה מוצלחת ללא צל של ספק ובהחלט יותר טובה מעונות ארבע וחמש (שהכללנו ברשימת עונות ההמשך הגרועות), אבל אנחנו חייבים להודות שדווקא העונה השלישית שלה היא האהובה עלינו וזו שהותירה חותם עמוק יותר בליבינו. משהו בהתבגרות, באקשן, בעלילות טורקיה הבלתי נשכחות ובערבוב מחדש של הכל - כל אלו גרמו לנו להישאב בפעם האחרונה אל חבורתילדי הלמדא.

© צילום: יחסי ציבור, באדיבות ערוץ הילדים

יומני הערפד

אמנם יומני הערפד היא לא סדרה חדשה בכלל, אך כשהגיעה לפני כשנה אל נטפליקס (שכבר הספיקו להסירה משם), היא זכתה לפופולריות מחודשת ולחילוקים נוספים בכל הנוגע ל-"מהי העונה הטובה ביותר?". למרות שהעונה הראשונה של הסדרה היא מוצלחת ומוערכת, אין ספק שחלק מעונות ההמשך כמו: העונה השלישית או השישית לא נופלות ממנה ואף מתעלות עליה במקצת...

© gettyimges.IL\ Michael Loccisano

דברים מוזרים

הסדרה "דברים מוזרים" הגיעה אל חיינו בשנים האחרונות וזכתה להצלחה מסחררת מעונתה הראשונה. אין לנו ולו מילה אחת רעה על עונת הבכורה, אבל אנחנו לגמרי חושבים שעונות ההמשך של הלהיט הוסיפו פן של מתח ועלילה לסדרה והפכו אותה לטובה הרבה יותר. מחכים לעונה הבאה!

© באדיבות: netflix

החממה

אין ויכוח לכך ש"החממה" היא בין סדרות הנוער הטובות יותר שנעשו בשנים האחרונות ואף אחת מעונותיה לא מאכזבת, ברמה כזו שלפחות בעינינו כל עונה שלה מתעלת על קודמותיה. לכן אנו ורבים מהצופים, חושבים שעונתה השלישית היא אולי הטובה ביותר בסדרה. העלילה התבגרה יחד עם הקהל, הוסיפה אקשן, העלתה את האמוציות והנושאים ולרגע לא היססה. בקיצור בלי לחץ או משהו גיורא, אבל אנחנו יותר מנשמח לעונה רביעית או איחוד כלשהו - כי יש לנו הרגשה שבמותג הזה הכל רק הולך משתפר!

© צילום מסך מ"החממה"
תגובות