טיילור מלכוב מדברת על ההטרדה המינית שעברה. חגי דקל

טיילור מלכוב מדברת על ההטרדה המינית שעברה

העונה החדשה של "א' עד ת'" נפתחה! האורחת הראשונה שלנו היא טיילור מלכוב שסובבה את הגלגל ושוחחה איתנו על הפרידה מבן זיני, הריב המתוקשר עם גל גברעם, הגרסה של לירן דנינו ללהיט של בן זיני וגם: מצהירה על חזרתה לעולם המוזיקה • צפו

כבר למעלה מחצי שנה שלא מפסיקים לדבר עליה במדורי הרכילות, היא ממשיכה לטפח את מעמדה בעולם הבידור, לקטוף קמפיינים, תפקידים ולהוכיח שגם לבד היא לגמרי רלוונטית וחזקה. כוכבת הנוער שאנחנו לא מפסיקים לדבר עליה, טיילור מלכוב, הגיעה לחנוך את העונה השלישית של "א' עד ת'" (המשודרת גם בערוץ KIDZ), לסובב את גלגל האותיות שלנו ולענות על השאלות שכולכם רציתם לדעת עליה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

"עליתי לארץ בגיל שנתיים וחצי מארצות הברית. אחים שלי עדיין חיים שם. מהות גירושי הוריי הייתה שאמא שלי רצתה לחזור לגור שם ואבא שלי רצה להישאר כאן. כל בתי המשפט שלהם בגירושים שלהם עסקו סביב הנושא הזה. אבל מי יודע אולי עוד אגור שם? יש לי חלומות בינלאומיים במשחק ובדוגמנות, אז אני לא פוסלת מעבר לשם, כי זה קורה גם כשאתה נמצא שם. אמא שלי מתכננת לחזור לגור שם אז גם יהיה לי קל להתרגל להכל".

לפני כארבע שנים, הופץ ברשת סרטון על ידי בן נוער אשר הכיל אקטים מיניים ועירום - תוך כדי ששייך את זהות הנערה הבלונדינית בו למלכוב, שרק החלה את צעדיה הראשונים בעולם הבידור. מלכוב ציינה בכל מקום שלא מדובר בה ולא ברור לה למה שייכו את הדבר הזה אליה ולמעשה מדובר בהטרדה מינית כלפיה לכל דבר - גם אם היא לא זאת שבסרטון.

"אני רוצה להדגיש שזה לא רק סביב נשים, אני חושבת שכולנו חווים הטרדות מדי יום. עברתי תקופה מאוד מאוד קשה ובגיל נורא צעיר. זה קרה בתקות החטיבה וחוויתי עקיצות והטרדות בנושא מסביבי, לא מאחלת לאף אחד לעבור את זה בחיים. היום אני מרגישה חזקה מכל. פחדתי לפנות למערכת החינוכית, בראש ובראשונה הכי חשוב לפנות להורים שלנו". מלכוב אף ציינה בפנינו כי עד היום יש אנשים ששואלים אותה על הסיפור המדובר, בנוסף היא סיפרה כי יש כאלו שתהו איך היא למעשה יכולה להוכיח שזאת לא היא ובתגובה היא עונה: "חברים, זה היה במחלקת סייבר במשטרה, אני לא צריכה לבוא ולהוכיח שזאת לא אני. זה סיפור שהשארתי כל כך הרבה מאחור". כיום היא מספרת שהיא פועלת למען הנושא ועוזרת לילדים שעוברים דברים דומים.

שמה של טיילור עולה לא פעם בהקשר של פרובקציות, הן באשר תמונות חשופות, קמפיינים והן באשר מערכות יחסים. מלכוב טוענת שהיא מודעת לזה ולפעמים היא גם קצת אוהבת את הבלאגן אך לא מחפשת את זה בכוונה. "אני אדם שמאוד מודעת לעצמו, אני יודעת להגיד איפה אני יוצאת מאוד פרובוקטיבית ואיפה השמועות האלו לא נכונות, אני בן אדם מאוד חשוף מבחינת הרגשות ומה שאני חושפת ברשתות החברתיות, אוטומטית זה יוצא מאוד פרובקטיבי אם זה בגד ים, שיתוף בזוגיות שלי או זה שאני אומרת שאני רוצה להיות אמא מוקדם... אין לי בעיה עם פרובוקציה, אני רגילה גם שבתעשייה הזאת מגדילים הכל ומחפשים אייטמים - זה דבר שצריך להתרגל אליו. צריך לדעת מתי לקחת החלטות נכונות. אני חושבת שזה גם קשור לנראות שלי, אין לי בעיה עם הגוף שלי, אני אוהבת אותו ואפילו פותחת במותג שיכיל הלבשה תחתונה. גוף של אישה זה לא דבר פרובקטיבי - הכל תלוי איך מוציאים את זה החוצה".

© סהר נווה, באדיבות יחסי ציבור

הרבה לפני הזוגיות עם מי שלימים הפך לאקס המיתולוגי שלה, בן זיני, את מלכוב היה אפשר לראות במעין צמד לא רשמי לצד גל גברעם, מי שפרצה יחד איתה ב"הבנים והבנות". השתיים אומנם לא ניהלו קריירה משותפת, אך הן היו ה-BFF מהבולטות בעולם הנוער, בילו הרבה זאת לצאת זאת והרבו בחגיגות משותפות. אלא שבשנים האחרונות עבר ביניהן חתול שחור והשתיים התרחקו. מלכוב סיפרה לנו מה עמד מאחורי הריב המתוקשר.

"עברתי עם גל תקופות מדהימות ביחד... אני חושבת ששתינו התבגרנו והבנו שהקשר הזה אולי פחות נכון לשני הצדדים וכל אחת בחרה כיוון אחר בחיים. עברנו ריבים קטנים של 'ילדות קטנות', כל אחת רצתה לתפוס את המקום שלה. בדיוק באותה התקופה נשאבתי לזוגיות עם בן (זיני - מ.א), אז גם ככה לא היה לי יותר מדי זמן לחברים. לא מזמן נפגשנו באיזו מסיבת יום הולדת והכל היה טוב. אין כאן איזה ריב שבעיקר בגללו אנחנו לא מדברות. באמת לא דיברנו כל השנים האלו, גם בפעם האחרונה שנפגשנו במסיבה לא דיברנו על הדברים, אולי זה עוד יקרה. מי יודע, אולי גם שוב נהיה BFF?".

© רובי כהן

בעת ההכרזה על הפרידה שלכם, את ובן ציינתם שנפרדתם בטוב, אך כמה ימים לאחר מכן החלו עקיצות הדדיות ברשת ובתקשורת, בהמשך זה עבר להתראה לפני תביעה בשל סדרת רשת שלו שעלתה גם לשידור על המסך. עם יד על הלב - באמת נפרדתם בטוב?

"הפרידה עצמה הייתה אחת הפרידות הכי יפות שראיתי בחיים שלי, בכי מכתף אל כתף ופרידה גם מכל המשפחה שלו ומטוי הכלב שלנו. ארזתי את הדברים שלי בצורה יפה ועוד המשכנו להתכתב אחרי שעניין הפרידה יצא בתקשורת", מתוודה ומציינת שמשם הדברים החלו להשתנות: "בן שיחרר את השיר 'חלק ממני' שכביכול נכתב עבורי ובשבילי, זה מאוד ריגש אותי בהתחלה - אבל גם חשבתי לעצמי - אם זה בשבילי למה לא דאגת לשלוח לי את זה לפני? אני מרגישה שאם זה באמת היה משהו אמיתי שלי ושלו הוא יכל לשלוח לי ואפילו הייתי מפרסמת את זה וכותבת תודה. ברגע שעשית את זה בצורה הזאת וזה כאילו זה רק לתקשורת, זה לא מרגיש אמיתי, זה לא נגע בי, זה לא היה שם.

© צילום: נעם פינבליט

 

"אחרי זה הגיע עניין הוולוגים שלו, אין לי יותר מדי מה לפתוח את זה, אני מאוד מכבדת אותו ונפרדנו כל אחד לדרך שלו, אבל פלשת לדרך שלי ורק המשכת להגיד את השם שלי ולדבר על איפה היו החפצים שלי ואיפה גרתי - זה קצת פולש לפרטיות ורציתי שקט ושהוא יהיה בשלו ואני בשלי".

חודשים ספורים לאחר הפרידה המתוקשרת מבן זיני, מלכוב הפציעה בזוגיות עם כוכב אחר - הזמר לירן דנינו. "לא רציתי ולא היה לי כוח לצאת עם שוב מישהו מפורסם, אבל החיים צוחקים לנו בפנים", הצהירה לנו בראיון. "היה פחד מסויים שעוד פעם יקטלגו אותי רק כצמד, עוד פעם ידברו עליי רק בנושא הזוגיות ויש כאן גם אותי כפרסונה". מלכוב סיפרה כי בזוגיות הקודמת היא עשתה הכל בצמוד לבן - מעבודה משותפת ועד מגורים יחד ומתוודה שחלק מעניין הפרידה היה כדי שכל אחד מהם יוכל להגשים את עצמו ולכן ברגע שנכנסה לזוגיות נוספת עם אדם באור הזרקורים - הפחד בנושא שוב צץ. "נוכחתי לגלות שזה היה חשש סתמי, לירן מפרגן לי ואני מפרגנת לו והכי כיף לנו בעולם. אין לנו צמד מתוכנן בקרוב אז הכל בסדר", מתבדחת.

לירן וטיילור
לירן וטיילור © צילום מאינסטגרם

בשנה שעברה מלכוב זכתה בתואר "הרכב השנה במוזיקה" בטקס הנוער של פרוגי ועקפו מועמדים כמו סטטיק ובן אל, אך מאז הפרידה המקצועית והאישית מזיני, היא לא התקרבה באופן ישיר לתחום - אומנם גם כאן יש לה בשורה מפתיעה.

"היה מאוד מוזר לא לראות אותנו מועמדים הפעם בזוג ובהרכב השנה, אני גם מאוד מתגעגעת להופיע ולקהל ובכללי לעשות מוזיקה ולאולפן. האמת שלא מזמן נכנסתי שוב באולפן לבד, זה היה לי מאוד חסר מאז הפעם האחרונה שעסקתי בזה. עשיתי סקיצות וכיום אני מגבירה קצב ויכולה להצהיר לראשונה שאני חוזרת למוזיקה באופן רשמי, אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר. זה הולך להיות ענק ומרגש ברמות".

© טקס נבחרי השנה של פרוגי 2019

כשנשאלה עם בן זוגה המוזיקלי הנוכחי, לירן, כבר כתב עליה שיר ענתה: "לירן מאוד רומנטי, הוא הקדיש לי שירים... את האמת שיש לו גם גרסה מאוד יפה ל'היי טיי' (להיט הבכורה שלה עם זיני - מ.א), הוא עושה את זה אקוסטי ובלחן אחר. אני גם חופרת לו שיכתוב עליי שיר, אני לא דואגת. בינתיים אני משתתפת בקליפ שלו שיוצא ממש בקרוב".

הגשה: משה אבוטבול | עורכת האתר: אורטל כהן-לוי | עורכת: רז רפאל | הפקה: אורן טוב | סושיאל: רון הלימי | במאי וניתוב: אלי סגל | סאונד: ניסו עזרן | צילום: חגי דקל | איפור: נוי תנעמי  | ארט אולפן: MINISO | הלבשת מגיש: American Eagle Outfitters | מנכ"ל האתר: אלכס נסטר | צילומי תמונות סטילס וולים: מתוך האינסטגרם של טיילור, נעם פינבליט | כתוביות: קבוצת יפעת | מוזיקת פתיחה: Boost by Joakim Karud | צולם באולפני ynet | ייצוג טיילור: יולי מודלס, נטע הר-לב יחסי ציבור |

א' עד ת' משודרת בימי חמישי בשעה 14:10 בפרוגי ובערוץ KIDZ (ב-HOT וב-yes וגם ב-VOD).

תגובות