כיף להיזכר: הסרטים הבלתי נשכחים של ערוץ דיסני. באדיבות yes

כיף להיזכר: הסרטים הבלתי נשכחים של ערוץ דיסני

מ"היי סקול מיוזיקל" ועד "היורשים", כבר מזה שנים שערוץ דיסני מביא לחיינו לא רק סדרות אלא גם סרטי טלוויזיה אהובים ומצליחים במיוחד שאי אפשר שלא לאהוב, אספנו בשבילכם כמה מהסרטים הזכורים והאהובים ביותר עלינו

לאורך השנים הביא אלינו ערוץ 'דיסני' סרטים רבים וטובים שעשו לכולנו את הילדות, שלא יכלנו שלא לזמזם את השירים מתוכם בלי הפסקה. אספנו בשבילכם כמה מהסרטים האלה שפשוט אי אפשר לשכוח.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היי סקול מיוזיקל

סרטי "היי סקול מיוזיקל" הם בין הסרטים היותר מוכרים ואייקונים של ערוץ 'דיסני' על כן ברור שאי אפשר לעשות רשימה בלי לכלול אותם. הטרילוגייה אשר כבשה את ליבם של מעריצים רבים ברחבי העולם, היא בין הפרנצ'ייזים היותר מוצלחים שיצאו לערוץ 'דיסני'. אנחנו מוכרחים להודות שהשירים מתוך סרטיהם עד היום לא יוצאים לנו מהראש.

 

חוף מהסרטים

אם כבר ראיתם "חוף מהסרטים", בוודאי תסכימו שמדובר בסרטים זכורים ומשעשעים במיוחד, ואם עוד לא ראיתם - אז למה אתם מחכים? רוצו לראות! כי מדובר באחד מהסרטים (וגם סרט ההמשך) היותר משעשעים שיצאו לערוץ 'דיסני', מה גם שעלילתו מקסימה, וכל זה כמובן מבלי שדיברנו על השירים מהסרט שמאוד זכורים ועדיין קולעים לטעמנו גם אחרי כל השנים.

 

קאמפ רוק

אי שם בשנת 2008 הגיע אל ערוץ 'דיסני' הסרט "קאמפ רוק" והביא אל חיינו את הזמרת והשחקנית דמי לובאטו בתפקיד הפריצה הראשון שלה, נוסף אליה גם כיכבו בסרט האחים ג'ונאס ובראשם ג'ו ג'ונאס שהיה מושא אהבתה ובן הזוג של דמי לא רק בסרטי "קאמפ רוק", אלא גם למשך תקופה קצרה במציאות לאחר השתתפותם בסרט. הסרט המוצלח הביא אחריו סרט המשך מוצלח לא פחות ואנחנו מודים שהיינו שמחים גם לסרט שלישי.

 

היורשים

אם אתם מעריצים מושבעים של סרטי 'דיסני' המצוירים, סדרת סרטי היורשים היא במיוחד בשבילכם, סדרה זו בעצם עוסקת בילדיהם של הגיבורים האהובים והנבלים מסרטי 'דיסני' המצליחים כמו "היפה והחיה" ו-"היפהפייה הנרדמת" ורוקמת עלילה חדשה סביב חייהם, סביב ייעודם ומערכות היחסים ביניהם אשר אולי ואולי לא מושפעים מעט מחיי הוריהם. בסרט מופיע השחקן קמרון בויס שהלך לעולמו בשנה שעברה ואין ספק שהוא גורם לנו להתגעגע.

התאהבתי בכוכב

אי אפשר לצפות בסרט הרומנטי הזה מבלי פשוט להגיד "אוווו", כי מה לעשות? הסרט מאוד חמוד ורומנטי, לפעמים אפילו קצת קלישאתי, אבל אפשר להבין זאת כי אחרי הכל מדובר ב'דיסני'. מדובר בסרט מקורי, מעניין ומשעשע וגם הוא הביא לחיינו שירים טובים ביותר שאי אפשר להפסיק לזמזם.

 

תוכנית להגנת נסיכות

אחד הדברים שמייחדים את סרט זה על פני האחרים הוא שהוא כולל בליהוקו לא אחת, אלא שתיים מכוכבות 'דיסני' הגדולות ביותר: דמי לובאטו וסלינה גומז. בנוסף, הסרט זכה להצלחה מטורפת ובמשבצת הזמן ששודר ערוץ 'דיסני' היה הערוץ הנצפה ביותר. אולי לא שמתם לב, אבל סרט זה שודר בישראל לראשונה בתאריך מגניב ביותר (9.9.2009).

 

לימונד מאות'

"לימונד מאות'" הוא סרט מוזיקלי נוסף מבית ערוץ 'דיסני' המדבר על חבורת ילדים שנקלעו כולם ביחד לריתוק בבית הספר, אך מחליטים להפוך את הלימון ללימונדה ולהקים להקה ביחד. הסרט מעורר השראה ביותר ואף זכה לביקורות חיוביות רבות, בנוסף אנו מודים שהשיר "Determinate" מתוך הסרט הוא בין שירי דיסני הטובים ששמענו.

 

האנה מונטנה - הסרט

אם אתם מעריצים של הסדרה "האנה מונטנה", הסרט הזה הוא בגדר חובה בשבילכם. גם אם לא, עדיין מדובר באחד הסרטים היותר זכורים ואייקונים של 'דיסני', נוסף על הסדרה של ערוץ 'דיסני' "האנה מונטנה" בכיכובה של מיילי סיירוס, זהו סרט אשר מרחיב עוד את עולמה של הסדרה. הסרט גם הביא לחיינו את השיר "The climb" שעד היום נחשב לבין השירים היותר זכורים של הזמרת. הסרט הוא עיבוד קולנועי של הסדרת הטלוויזיה של ערוץ 'דיסני' ושוחרר לאקרנים, אבל בכל זאת אי אפשר לא להכניס אותו לרשימה האייקונית הזו.

 

זאפד

אם היססתם האם לראות או לא לראות את הסרט הזה, קבלו כבר סיבה אחת טובה לצפות בו - היא מי אם לא הכוכבת הראשית, זנדאיה, שלא מאכזבת בתפקידה ומפציצה כרגיל. אם זה לא מספיק לכם, אז שתדעו שהעלילה לא מאכזבת גם היא, היא משעשעת ביותר ולא כדאי לכם לפספס אותה.

 

16 משאלות

סרט זה הוא אמנם אינו סרט מוזיקלי כמו רוב הסרטים ברשימה, אך לא יכולנו שלא לאהוב אותו! מדובר בסרט נהדר ויפייפה בו מככבת מי אם לא דבי ראיין אשר מוכרת בעיקר מתפקידיה  ב-"ג'סי" ו-"רעבים". ב-"16 משאלות" דמותה מאוד שונה מהדמויות אותן שיחקה בסדרות האחרות, אך היא עושה זאת בצורה מושלמת ולא מאכזבת בכלל בתפקידה ומביאה אלינו סרט שונה אולי ממה ש'דיסני' עושים בדרך כלל, אבל אנחנו בהחלט אוהבים אותו. 

 
תגובות