יש להן את זה: קורטני קרדשיאן תככב בסרט לצד אדיסון. צילום מסך מהאינסטגרם @addisionraee

יש להן את זה: קורטני קרדשיאן תככב בסרט לצד אדיסון

אחרי שהטיקטוקרית הגדולה, אדיסון ריי, לוהקה לתפקיד משחק ראשון בסרט ההוליוודי "יש לו את זה", כעת מי שמצטרפת אליה היא לא אחרת מהבסטי קורטני קרדשיאן • כל הפרטים

אדיסון ריי, מהטיקטוקריות המצליחות בעולם, לוהקה לפני מספר חודשים לתפקיד משחק ראשון. הסרט המדובר הוא חידוש לסרט הישן, מ-1999 - "יש לה את זה". אבל מעבר לעובדה שזהו תפקיד המשחק הראשון שלה, דמיינו איזה כיף לעשות זאת לצד החברה הכי טובה שלך! נכון? אז זה בהחלט מה שקרה: הבסטי, קורטני קרדשיאן, מצטרפת לקאסט ולוהקה גם היא לשחק בסרט. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי שלא מעודכן, אז כן, קורטני קרדשיאן בת ה-41 ואדיסון ריי בת ה-19 הפכו בזמן האחרון לחברות הכי טובות, על אף פער הגילאים הרב שביניהן. הפעם החברות עולה שלב, עד כדי כך שהן גם יככבו יחד בחידוש "יש לו את זה". 

כאמור, מדובר ברימייק לסרט קומדיה ישן לנוער בשם "יש לה את זה". בסרט המקורי מלכת השכבה שיוצאת עם מלך השכבה זורקת אותו והוא בתמורה בוחר להתערב עם חברו שיוכל להפוך כל נערה מהשכבה למלכת נשף הסיום - וכצפוי, הם מתאהבים בדרך. בגרסה החדשה המגדרים יתהפכו (ולכן לגרסה החדשה יקראו "יש לו את זה") ותהיה זו מלכת השכבה (אדיסון) שתנסה להפוך נער 'חנון' למלך הנשף בעזרת עזרה צמודה. 

קורטני אישרה את ליהוקה לסרט עם תמונה באינסטגרם בה היא שוכבת על המיטה ולומדת את הטקסטים. אנחנו כבר מתרגשים!

תגובות