יש לה את זה: אדיסון ריי תככב בסרט קולנוע. Gettyimages.IL/ David Livingston

יש לה את זה: אדיסון ריי תככב בסרט קולנוע

כוכבת הטיקטוק האהובה מגיעה לתעשיית הקולנוע בהוליווד ותככב ברימייק לאחד מהלהיטים הגדולים של שנות ה-90 • כל הפרטים

אדיסון ריי הוכיחה בשנה האחרונה את הפיכתה לסלב מן המניין. בין אם זה החוזק שלה ברשתות החברתיות (ובעיקר ב-TikTok בה פרצה), הידיעה שהיא כוכבת הטיקטוק הרווחית ביותר בעולם, הידיעות הרכילותיות סביב הסטטוס הזוגי שלה, ובין אם זה מותג הביוטי החדש שלה או החברות הקרובה עם הקרדשיאנס - כל זה לא חמק מעיניי המלהקים בהוליווד שהחליטו להרים את הכפפה וללהק את אדיסון לתפקיד ראשון בקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מדובר ברימייק לסרט הקומדיה לנוער מ-1999 בשם "יש לה את זה". בסרט המקורי מלכת השכבה שיוצאת עם מלך השכבה זורקת אותו והוא בתמורה בוחר להתערב עם חברו שיוכל להפוך כל נערה מהשכבה למלכת נשף הסיום - אך כמו בכל סרט מתבגרים הם מתאהבים בדרך. בגרסה החדשה המגדרים יתהפכו (בהתאמה הגרסה החדשה תקרא - "יש לו את זה") ותהיה זו מלכת השכבה (אדיסון) שתנסה להפוך נער 'חנון' למלך הנשף בעזרת עזרה צמודה.

© Claudette Barius באדיבות yes

ריי כבר אישרה את הליהוק באינסטגרם שלה וכתבה: "החלומות שלי מתגשמים! אני כל כך נרגשת לשתף אתכם סוף סוף בליהוק הראשון שלי בעולם המשחק", ציינה בהתרגשות והוסיפה: "אני כל כך אסירת תודה על כל ההזדמנויות שצצו בפניי ואף אחד מהם לא היה קורה אי פעם בלי כל אחד מכם. אני אוהבת את כולכם כל כך הרבה! אני לא יכולה לחכות שתראו את הסרט, אני לא יכולה לחכות לעבוד עם הצוות המדהים הזה ועם כל מי שעוסק ביצירת הסרט".

 
תגיות
תגובות