חדשות הקולנוע: הסרטים שיגיעו היישר ל-"HBO Max". מתוך הטריילר ביוטיוב  Warner Bros. Pictures

חדשות הקולנוע: הסרטים שיגיעו היישר ל-"HBO Max"

שמועות ודיווחים על "ספיידרמן 3" רומזים על התמונה הגדולה, ההחלטה של 'האחים וורנר' מכעיסה כמה וכמה אנשים והטריילר החדש של "וונדר וומן 1984" - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'וצי על השטיח האדום

קאסט הסרט "גוצ'י" ממשיך לגדול ולגדול. הסרט שיעסוק ברצח המפורסם של מוריזיו גוצ'י שניהל את בית האופנה האגדי בשנות ה-80, כבר הספיק ללהק לא מעט כוכבים לשורותיו. החל מהאחת והיחידה שכבר ללא ספק הוכיחה לכולם שהיא יודעת לשחק, ליידי גאגא, בתפקיד אשתו לשעבר של מוריזיו. את מוריזיו ישחק אדם דרייבר שגם הוא נמצא בשיא הקריירה שלו בימים אלו. כמו כן בסרט ישתתפו גם ג'ארד לטו, אל פאצ'ינו וג'ק יוסטון. השבוע הצטרף אל הקאסט גם השחקן ג'רמי איירונס שישחק את אביו של מוריזיו, מה שהופך את הסרט הזה לשיתוף הפעולה העדכני ביותר של איירונס והבמאי רידלי סקוט. הסרט צפוי להגיע אלינו כבר לקראת נובמבר של שנה הבאה.

ליידי גאגא
ליידי גאגא © צילום: באדיבות MTV ישראל בYes וHot

הטריילר החדש של "וונדר וומן 1984"

השבוע קיבלנו טריילר אחרון ומרגש לאחד מהסרטים המצופים ביותר לשנת 2020, הלא הוא "וונדר וומן 1984" בכיכובה של גל גדות שקיבל כמו כן תאריך יציאה רשמי. הסרט, שלאחר אין ספור דחיות ייצא לאור כבר ב-25 לחודש בדיוק בזמן לחגיגות חג המולד ברחבי העולם. הסרט יהיה זמין לצפייה בשירות הסטרימינג של "HBO Max" ובמספר מצומצם מאוד של בתי קולנוע ברחבי ארה"ב. לצערנו עוד לא ידועה אופציה לצפות בסרט כאן בארץ, לכן נצטרך להמתין מעט עד שאנחנו ושאר העולם יוכל לקבל גישה לצפייה בסרט ההמשך הזה.

 

תאריך צילומים ל"אנט-מן 3"

מישל פייפר חשפה השבוע שהיא תחזור לסרט השלישי של הגיבור איש הנמלה, אבל היא לא חשפה שום פרטים אחרים על העלילה. אבל בנוסף לחזרתה של דמותה ג'אנט ואן דיין, היא גם שיתפה עוד פרט נוסף: הצילומים של הסרט "אנט-מן 3" צפויים להתחיל באביב של שנת 2021, זמן לא מאוד קרוב, אבל אולי זה דווקא אומר שנזכה לראות אותו בקולנוע (מי יודע?). אנחנו מקווים לעדכונים נוספים בנושא, ושמחים שפייפר חוזרת לסרט האהוב. 

אנט מן והצרעה
אנט מן והצרעה © צילום: באדיבות פורום פילם

הליהוקים החדשים של "ספיידרמן 3"

אחרי שני סרטים מצליחים ביותר של "ספיידרמן" בכיכובו של טום הולנד, מגיעים לסרט השלישי כמה ליהוקים חדשים. בנוסף לקאסט הקבוע, גם בנדיקט קאמברבץ' דווח כמצטרף חדש לקאסט, ועכשיו יש כמה עדכונים חדשים. ג'יימי פוקס בדיבורים לחזור בדמותו של אלקטרו, לאחר שהופיע בסרט "ספיידרמן המופלא 2" של 'סוני', גם דמותו של הנבל דוקטור אוקטופוס תחזור עם השחקן אלפרד מולינה, שגילם אותו בסרט אחר של ספיידרמן. הליהוק של מולינה ופוקס מופיע בדיווחים רבים ברחבי העולם, אבל לא אושר רשמית על ידי 'מארוול' או 'סוני'. הוספת הדמויות האלה בהחלט נשמעת כמו החלטה הגיונית ואולי אף מתבקשת, בייחוד לאחר שב-"ספיידרמן: השיבה הביתה" בהחלט הכינו לכך את השטח *ספוילר* עם הצגת המולטיוורס.

ספיידרמן
ספיידרמן © צילום: באדיבות פורום פילם

שלושה ספיידרמן - סרט אחד

האם כל שלושת הספיידרמנים יופיעו בסרט החדש של "ספיידרמן 3"? לאחר הדיווחים על דמותם של אלקטרו ואוקטיפוס וחזרותיהם לסרט הזה, יש מצב ש'סוני' בטעות הדליפה את חזרתם של כל שלושת הספיידרמנים לסרט יחד עם טום הולנד, כולל אנדרו גארפילד וטובי מגווייר. בסרטון של ערוץ אמריקה הלטינית של סוני, שכבר הספיק להפוך לפרטי ביוטיוב, נראה טיזר בו נכתב שפיטר פארקר (כל השלושה) יגיעו לסרט החדש באמצעות המולטיוורס. אז האם זה באמת יקרה, או שנפלה כאן טעות? שום דבר לא אושר רשמית, אז נשאר רק לחכות ולראות (ולקוות). 

ההחלטה הגורלית

מגיפת הקורונה בהחלט שמה פאוז רציני על כל העולם, וגם על בתי הקולנוע. לפני שבוע, הכריזו אולפני "האחים וורנר" על שחרור 17 מהסרטים הצפויים שלהם לרשת הסטרימינג "HBO Max" (אחרי שהכריזו גם על שחררו של "וונדר וומן" לאותה הפלטפורמה) במקביל לשחרורם בקולנוע. הנה הרשימה המלאה:

"The Little Things", "judas and the Black Messiah", "טום וג'רי", "גודזילה נגד קונג", "מורטל קומבט", "Those Who Wish Me Dead", "לזמן את הרוע 3", "ניו יורק על הגובה", "ספייס ג'אם: מורשת חדשה", "יחידת המתאבדים", "Reminiscence", "Malignant", "חולית", "The Many Saints of Newark", "King Richard", "cry macho", ו-"מטריקס 4". 

ג'יימס גאן לא מאושר

אין ספק שג'יימס גאן מבין מה הוא עושה כשמדובר בבימוי של סרטי גיבורי על. הוא כבר הוכיח לנו את העובדה הזו בשני סרטים של "שומרי הגלקסיה" שהצליחו להפוך ללהיטים גם בקרב אנשים שאינם מעריצים מושבעים של היקום הקולנועי של 'מארוול'. לכן כאשר שמענו כי גאן יעבור לביים את סרט ההמשך ל-"יחידת המתאבדים" של 'די.סי', ידענו שהסרט בידיים טובות. אולם, השבוע דווח כי גאן לא שמח שהסרט יעלה לשידור ישירות לשירות הסטרימינג של "HBO Max" באותו יום שכאמור יצא לאקרנים. מדוע הוא כועס? הסיבה פשוטה מאוד. ניחשתם נכון, כסף. בהשוואה לגל גדות ופאטי ג'נקינס שקיבלו כל אחת צ'ק על סה"כ 10,000,000 דולר על "וונדר וומן 1984", גאן ייאלץ להסתפק בסכומי הכסף הקטנים שיצליח לגרד מהצלחת הסרט בסטרימינג, סכום הרבה יותר נמוך. כמובן, כמו שהזכרנו קודם, כנראה שהדבר ישתנה מכיוון שגאן מאוד חשוב לאולפני 'האחים וורנר' ויש להם אינטרס שלהם לשמור עליו מאושר.

הארלי קווין ב"יחידת המתאבדים"
הארלי קווין ב"יחידת המתאבדים" © צילום: Clay Enos באדיבות yes

הבמאים כועסים

יחד עם מגיפת הקורונה, תעשיית הקולנוע (כמו תעשיות רבות אחרות ברחבי העולם) ממשיכה לספוג מהלומות ולהיאבק על קיומה. עכשיו, החלטה מרכזית של אולפני 'האחים וורנר' שמה את ארגון הבמאים "גילדת הבמאים של אמריקה" (the Directors Guild of America) במצב חדש, שאותם הוא מכעיס. ההחלטה הייתה שסרטים גדולים כמו "חולית", "מטריקס 4", "גונדזילה נגד קונג" ועוד רבים יעלו לרשת הסטרימינג "HBO Max" באותו תאריך שחרורם לקולנוע, ללא תשלום נוסף מהמנויים. החלטה זו יוצרת כמה בעיות, ולפי דיווחים של "THR" חלק מהתסכול של הגילדה נגרם בעקבות פגישה שנערכה שנה שעברה בה יושבת ראש 'האחים וורנר', אן סארנוף, דנה בתוכניות עתידיות לשמירה על ערך שוק הוגן לסרטים והבנת התפקיד של "HBO Max". מסתבר שהרבה חושבים כי ההחלטה הנוכחית בנוגע לרשת הסטרימינג סותרת את הדיונים שהיו בפגישה. לכן גילדת הבמאים מבקשת שיחה נוספת עם סארנוף. מה גם, שכרגע שירות הסטרימינג לא זמין בישראל, ולא ברור איך ואם יגיעו הסרטים הללו גם לארץ.

חולית
חולית © מתוך הטריילר ביוטיוב Warner Bros. Pictures




 

 

 

תגובות