חדשות הקולנוע: מייקל בי ג'ורדן נכנס לכיסא הבמאי. צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: מייקל בי ג'ורדן נכנס לכיסא הבמאי

מייקל בי ג'ורדן הולך לביים את "קריד 3", הסרט "וונדר וומן 1984" עם חדשות מתוקות-מרירות וליהוק חדש לסרט על אלביס פרסלי. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אגדת הבלוז

הסרט הביוגרפיה המתקרב על חייו של אלביס פרסלי מתחדש בליהוק טרי של לא אחר מאגדת הבלוז בי. בי. קינג, שאותו ישחק קלווין האריסון ג'וניור. לסרט כבר לוהקו אוסטין באטלר (תולדות השנארה) כאלביס וטום הנקס בתור קולונל טום פארקר. הסרט ככל הנראה יספר על חייו המיוחדים מאוד של האגדה המוזיקלית, והוא מבוים בידי באז לורמן שאחראי גם על התסריט יחד עם קרייג פירס. 

היא עוד תחזור

לאחר שהסרט "וונדר וומן 1984" השתחרר ברחבי העולם באופן חלקי (בשל סגירת בתי הקולנוע בחלק מהמדינות, כמו בישראל), "האחים וורנר" הכריזו כי יהיה עוד סרט המשך לגיבורה האהובה, שגל גדות וגם פטי ג'נקינס ייקחו בו חלק. לפי הכרזת יושב ראש "האחים וורנר" טובי המריץ', שתיהן יחזרו כדי "להשלים את הטרילוגיה הקולנועית המתוכננת", מה שאולי פוסל את הסיכוי לסרטי המשך נוספים אחרי השלישי (אבל אולי זה עוד ישתנה). הבעיה היחידה בסיפור הוא הסרט של "מלחמת הכוכבים" שג'נקינס מביימת וכותבת, ועתיד לצאת בחג המולד של 2023, לכן לא ברור מתי הבמאית תוכל להכניס גם את "וונדר וומן 3" ללוח הזמנים הצפוף הזה, אבל אנחנו הכי מקווים שהיא תצליח.

© צילום: בהפצת Entertainment Tulip

הנפילה של וונדר וומן

אאוץ', זה כאב. סרט ההמשך של וונדר וומן, "וונדר וומן: 1984" הופץ בשירות הסטרימינג של "HBO MAX" ברחבי ארה"ב ובבתי הקולנוע שפתוחים ברחבי העולם השבוע וזכה לביקורות די מגוונות, חלק משמעותי מהן לא טובות ביחס לביקורות של הסרט הראשון. נכון לעכשיו "וונדר וומן: 1984" דורג כסרט הגרוע ביותר ביקום הקולנועי של DC באתר "IMBD" הנחשב והפופולרי. נוצר מצב מצחיק בו הסרט הראשון של הגיבורה החזקה דורג כסרט הטוב ביותר ביקום הקולנועי של DC עם 7.4/10 כשסרט ההמשך מסתפק במקום האחרון ברשימה עם 5.7/10.

 

בכיסא הבמאי

השחקן המפורסם מייקל בי ג'ורדן יביים את הסרט "קריד 3"! הכוכבת של הסרט לצידו של ג'ורדן, טסה תומפסון, אישרה את החדשות כשדיברה עם "MTV News" על הסרט החדש שלה "Sylvie’s Love". כאשר אישרה את החדשות, אמרה גם כי הם לא יעשו את הסרט עד מאוחר יותר השנה, כך שיש לנו למה לצפות.

© צילום: באדיבות Yes

שובו של רון וויזלי?

אחת מהדמויות הזכורות ביותר מסדרת סרטי "הארי פוטר" הוא ללא ספק רון וויזלי אותו מגלם רופרט גרינט. בין אם אתם אוהבים את הדמות שלו ובין אם לא, אין ספק שוויזלי תמיד בלט ונכח בתפקיד חשוב לאורך כל הסרטים. כיום השחקן רופרט גרינט שלקח את ההתקדמות לתפקידים אחרים בקולנוע קצת לאט יותר מחבריו לקאסט, חושב על לשוב אל הדמות האייקונית. האמנם אין עדיין סרט המשך מתוכנן לסרטים המקוריים אך גרינט מבהיר כי הוא ישמח לחזור לדמות שהקפיצה לו את הקריירה, "אני לא יודע, אף פעם אל תגיד אף פעם." אמר גרינט השבוע.

הארי פוטר
הארי פוטר © צילום: Warner Bros. Entertainment באדיבות yes

כריס פיין ישחק ב-"מלחמת הכוכבים"?

השחקן כריס פיין, שמוכר לנו בעיקר מתפקידו בסרטי "וונדר וומן", יודע את הסיפור לסרט החדש של "מלחמת הכוכבים" - האם זה אומר שהוא גם ישחק בו? כמו שדווחנו בעבר, פטי ג'נקינס (שאחראית גם על סרטי "וונדר וומן") תביים את הסרט החדש של "מלחמת הכוכבים" שנקרא: "Star Wars: Rogue Squadron". השבוע חשף השחקן כריס פיין שהוא יודע את הסיפור, וגם נשמע מתלהב מכך: "דיברתי איתה על הסיפור, לא על המעורבות שלי. היא סיפרה לי עליו. הוא נשמע ממש ממש נהדר." אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו חושבים שהשחקן יהיה תוספת נפלאה לפרנצ'ייז הותיק.

כריס פיין וגל גדות
כריס פיין וגל גדות © צילום: באדיבות גלובוס מקס
תגובות