סופה של תקופה: עשרת הסרטים שהכי אהבנו בשנת 2020. צילום: NETFLIX/ Marcos Cruz

סופה של תקופה: עשרת הסרטים שהכי אהבנו בשנת 2020

שנת 2020 לא הייתה פשוטה לרובנו, בין התעשיות שנפגעו הייתה תעשיית הקולנוע שנאלצה להתרגל להגבלות חדשות. עם זאת זכינו לקבל מספר סרטים שווים במיוחד השנה למרות הקורונה, שהעלו לנו חיוך על הפנים גם כשהיה קשה. כדי לחגוג את אותם הסרטים הכנו לכם את רשימת הסרטים שהכי אהבנו השנה

עם הרבה עליות ומורדות כמו של רכבת הרים, שנת 2020 הגיע לסיומה. בין אם חיכיתם לכך וגם אם פחות, היו בה גם כמה דברים טובים, ליתר דיוק כמה סרטים טובים - הנה עשרת הסרטים שהכי אהבנו בשנת 2020.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת

עוד בשנת 2016 כשהכרנו לראשונה את הארלי קווין של מרגו רובי ב-"יחידת המתאבדים". קווין הייתה הדמות היחידה שבלטה בסרט ובצדק, העבודה שמרגו עשתה זיכתה אותה בסרט ספין אוף להארלי קווין עצמה, שזכה להצלחה בקרב המעריצים של הדמות. הסרט הצבעוני עוקב אחרי חבורת הבנות הקשוחה ביותר בגות'האם עם אינספור סצנות אקשן שלא נראו כמותן בקולנוע. לצד כל האקשן העלילה של הסרט מזכירה לנו שאנחנו לא צריכים שום גבר חזק שיעזור לנו, וכמובן עד כמה אנחנו אוהבים את הארלי למרות שהיא מטורפת על כל הראש. "ציפורי הטרף" ידע לשלב בין הומור וקשיחות בצורה מושלמת שמספקת הנאה לכל מי שצופה בו, בין אם הוא מעריץ של היקום הקולנועי של 'DC' או לא. 

הנשף

הסרט שעוד לא הספיק לרדת מרשימת החמים ביותר של 'נטפליקס' תופס מקום מכובד ברשימה שלנו ואוחז בו בחוזקה. הסרט עוקב אחרי סיפורה של אמה, נערה לסבית שרק רוצה ללכת לנשף הסיום עם בת הזוג שלה אך לא יכולה, כי ועד ההורים ביטל את הנשף בגללה. אין ספק שהסרט הצליח לרגש אותנו ואפילו לחדור לנו עמוק ללב. עוד יצירת מופת מאת ראיין מרפי שמוביל את המאבק הלהט"בי בשנים האחרונות על המסך, סוחף אותנו אל תוך העיר הקטנה והקונסרבטיבית. כמובן שאי אפשר להתעלם מההופעות של הכוכבים הגדולים ביניהם ג'יימס קורדן וניקול קידמן, כמו כן האישה והאגדה מריל סטריפ שנותנת הופעה כמו שרק היא יודעת. המחזמר הצבעוני הזה לא שוכח את המסר שהוא בא להעביר ומצליח להכניס אותנו לנעליים של אמה שרק רוצה להנות כמו כולם. 

אנולה הולמס

אנולה הולמס, אחותו הקטנה של שרלוק הולמס, חוטפת את הפוקוס מאחיה ותופסת את הבמה מול הזרקורים בסרט החדש שלה שיצא ל-'נטפליקס'. הסרט עוקב אחרי תעלומת ההיעדרות של אמה, אותה אנולה יוצאת לפתור בהרפתקה מהנה ששוברת את הקיר הרביעי שוב ושוב. אין ספק שמילי בובי בראון היא הליהוק המושלם לתפקיד אנולה. היא מוכיחה זאת לאורך כל הסרט לצד שחקנים גדולים אחרים כמו הלנה בונהם קרטר והנרי קאוויל. הסרט שמאחוריו עומד מסר פמיניסטי ומעצים מצליח להכניס אותנו לראש של אנולה הצעירה ולהרגיש את גלגלי השיניים שלה זזים ומפענחים את התעלומה. 

דוליטל

לאחר שכבר התרגלנו לראות אותו בתפקיד האגדי של טוני סטארק אצל השכנים ב-'מארוול', רוברט דאוני ג'וניור לובש את בגדיו של הרופא האייקוני, ד"ר דוליטל. הסיפור הקלאסי על הוטרינר שיכול לדבר אל בעלי החיים תפס מקום חם בלב אצל כולנו בתור ילדים. הסרט שזכה לעיבוד צבעוני והרפתקני לקולנוע השנה עורר אותנו בעלילה ישנה וכיפית לכל המשפחה. מקאסט השחקנים ועד לויזואליות עוצרת הנשימה של הסרט, אין ספק שדוליטל צבעוני ומהפנט בכל רגע. המשחק של דאוני משתלב מעולה עם המסר הקליל ו"השטותי" של הסרט מלא החיים הזה. מדובר בסרט קליל ונחמד שיעזור לכם לשכוח את הרגעים הפחות יפים של 2021.

סוניק

לאחר הדרמה והבלגן שקרה באינטרנט לאחר ההצצה הראשונה לתוך הסרט המצופה של גיבור משחקי הוידיאו "סוניק", העולם היה מזועזע בלשון המעטה. המעריצים הבהירו כי העיצוב של סוניק פשוט לא נראה טוב ואפילו מפחיד. יוצרי הסרט שמעו את התלונות והפנימו אותם, דחו את יציאת הסרט ועיצבו את סוניק המסכן מחדש. התוצאה היא אחד מסרטי משחקי הוידאו הכיפיים ומלהיבים ביותר שיצאו לקולנוע אי פעם. העלילה של הסרט עוקבת אחרי סוניק שמגיע אל כדור הארץ תוך כדי שהוא מנסה לברוח מאויבו המושבע דוקטור רובוטניק, אותו מגלם ג'ים קארי. הסרט אינו סובל מקללת סרטי העיבודים ממשחק הוידאו שנוטים להיות גרועים והוא אפילו מקבל ציון גבוהה מאוד עבור העלילה הסוחפת שלו. סוניק הוא הסרט שעזר לנו לעבור ולדלג על שנת 2020 כל כך מהר בריצה ישירה אלינו ללב.

Excuse me, I love you

הסרט של אלילת הפופ אריאנה גרנדה הזכיר לנו עד כמה אנחנו מתגעגעים להופעות הענק באיצטדיונים. הסרט שיצא ל-'נטפליקס' נותן לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות "סוויטנר" של אריאנה, תוך כדי התמקדות בהופעה האחרונה בלונדון. אריאנה נותנת הופעה על הבמה לרקע הלהיטים הכי גדולים שלה שמעירים את כל הדיוות שמסתתרות בתוכינו.

טיילור סוויפט: מיס אמריקנה

טיילור סוויפט מרגשת אותנו בסרט חושף ומרגש על חייה וההכנות לאלבום השביעי שלה, "Lover". הסרט הדוקומנטרי הזה פורט על הלב שלנו כל פעם מחדש עם הרגש שנוכח לאורך כל הסרט. טיילור מציגה צד פגיע יותר ועדין במהלך "מיס אמריקנה" בו מופיעים מגוון קטעים מהופעות עבר, חיי היום יום ואולפני ההקלטות של טיילור. 

שון מנדס: פלאות

עוד זמר שזכה לסרט משלו השנה הוא זמר הפופ הצעיר שון מנדס. שון הצעיר (רק בן 22) כובש את העולם בסיבוב ההופעות שלו שתורגם לסרט דוקומנטרי ב-'נטפליקס'. בסרט מנדס חושף כיצד הוא מתמודד עם עומס בהופעות, מערכות היחסים שלו, והחיים הפשוטים כשהוא לא נמצא באור הזרקורים. סרט מלהיב ומהנה שירגש אתכם כל צפייה מחדש.

לכל הנערים: נ.ב אני עדיין אוהבת אותך

לארה ג'ין ופיטר חוזרים והפעם כזוג רשמי לכל דבר. אבל מה קורה כשאקסים מהעבר חוזרים "לרדוף" את השניים? התוצאה היא סרט המשך מצליח שלא נופל לקללת סרטי ההמשך ומחזיק את עצמו עם עלילה מבוססת ומהנה. לאנה קונדור ונואה סנטינאו שוב נכנסים לנעליים של הזוג הלוהט ונותנים הופעה מדהימה בתפקידי הצעירים המאוהבים והמבולבלים.

דוכן הנשיקות 2

נואה עוזב להרווארד ואל חוזרת לכיתה י"ב בתיכון, שם הם מנסים לשמור על מערכת היחסים שלהם שכעת הפכה לרחוקה. אבל כשאל מנסה להשתלט על כל כך הרבה דברים במקביל הכל מתחיל להתבלבל ולהתבלגן. ההרפתקה החדשה הזאת שמקרינה אלינו חום ואהבה תגרום לכל מי שרואה אותה להתמסר לסיפור האהבה המסובך של השניים. "דוכן הנשיקות 2" הוא סרט קליל ומהנה שכיף לצפות בו שוב ושוב, כמובן אחרי שצפיתם בסרט הראשון.

 





תגובות