ממשיכים לחדש: הרימייקים האהובים עלינו. צילום: באדיבות פורום פילם

ממשיכים לחדש: הרימייקים האהובים עלינו

אין ספק שתופעת החידושים והרימייקים חוזרת בגדול בזמן האחרון, אז החלטנו לרכז לכם את הסדרות והסרטים האהובים עלינו שהם בעצם חידוש, ולכו תדעו - אולי נחדש לכם משהו

בשנים האחרונות יוצאים עוד ועוד חידושים לסרטים ישנים ואהובים. הבאנו לכם כאן את כל הרימייקים החביבים עלינו ביותר. אז למה אתם מחכים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אן עם הצמות
"האסופית", סדרת הספרים הפופולרית המגוללת את קורותיה של אן היתומה הג'ינג'ית, קיבלה עיבודים מספר, אך הסדרה "אן עם הצמות" היא העיבוד החדש ביותר. העליליה מתמקדת בחייה של אן שרלי, נערה יתומה שאומצה על ידי שני אחים באבונלי שבאי הנסיך אדוארד, ומראה את חוויותיה בעיירה הקטנה, בבית הספר ובביתה החדש. מה שמיוחד בסדרה הוא השינויים שהוכנסו בה, מהטון המעט אפל יותר ששולט בה אל החירות האומנותית של התסריטאים, אשר לקחו על עצמם לפתח קווי עלילה חדשים, מרתקים ושונים. 

 

ספיידרמן: השיבה הביתה (2017)
ספיידרמן, אחד מגיבורי העל האהובים ביותר אי פעם, הגיע לקולנוע במספר עיבודים שונים בשני העשורים האחרונים. בהתחלה זה היה טובי מגווייר בשנת 2002, שהביא את ספיידרמן למסך הגדול לשלושה סרטים מצליחים. כמעט עשור אחריו הגיע אלינו ספיידרמן חדש, אנדרו גארפילד (בסרט "ספיידרמן המופלא"), שתלה את המדים מוקדם מן הצפוי. לאחר מכן הוחלט כי ספיידרמן יצטרף ליקום הקולנועי של 'מארוול'. אז, ליהקו גם פיטר פרקר חדש, אחד שלעומת האחרים גולם בידי שחקן צעיר יותר. לתפקיד ליהקו את טום הולנד, והסרטים בכיכובו הפכו להצלחת ענק, הרבה בזכות העובדה שגילו, עיסוקו, חייו הרומנטיים, המהלך העלילתי ואויביו היו שונים בתכלית מהסרטים הקודמים של ספיידרמן. 

 

זאב צעיר
"זאב צעיר", אחת מסדרות העל-טבעי הפופולריות בשנים האחרונות, נוצרה כרימייק לסרט באותו השם משנת 1985. הסרט, בכיכובו של מייקל ג'יי פוקס, סיפר על תלמיד תיכון שמגלה כי הוא נצר לשושלת אנשי זאב. בסדרה, לעומת זאת, הדברים שונים כליל. עלילת הסדרה מספרת על סקוט (טיילר פוזי), תלמיד תיכון גם הוא, שחייו משתנים לאחר שננשך על ידי איש זאב והפך לאחד בעצמו. הסדרה המצליחה רצה על המסך הקטן במשך שש עונות מצליחות שריתקה מיליוני בני נוער אל המסך. היא גם הכירה לנו שחקנים מצליחים ואהובים כמו טיילר פוזי, דילן או'בראיין, הולנד רודן וטיילר הקלין.

© צילום: באדיבות yes

כוכב נולד (2018)
מי מאיתנו לא מכיר את "Shallow", השיר המפורסם של ליידי גאגא ובראדלי קופר מהסרט המצליח "כוכב נולד"? הסרט מספר על ג'ק, זמר קאנטרי מפורסם, שמגלה את אלי, זמרת אלמונית ומוכשרת. הוא מחליט לקחת אותה תחת חסותו, אך בעוד הקריירה של אלי נוסקת, הוא מתמודד עם משבר עמוק בחייו שמשפיע על הקשר בין השניים. הסרט, שחשף בפנינו את כישורי המשחק המפעימים של ליידי גאגא, מבוסס על סרט באותו השם משנת 1937 בכיכובם של הכוכבים הגדולים באותה התקופה, ואף היה מועמד למספר פרסי אוסקר. 

 

היפה והחיה (2017)
אומנם כולנו הכרנו את סיפורה של בל כבר מגיל צעיר, אך הרימייק-לייב אקשן הפופולרי בכיכובם של אמה ווטסון ודן סטיבנס לא אכזב ואף עלה על הציפיות. "היפה והחיה", שיצא ב-2017, הפך לאחד משוברי הקופות הגדולים ביותר של אותה שנה, ולא בכדי. העלילה נותרה כמעט אותו הדבר, אך עדיין הוסיפה וחידשה. אמה ווטסון לקחה את הדמות המוכרת של הנסיכה בל, והפכה אותה לשלה בחן ובכישרון אדיר. דבר נוסף המיוחד בסרט זה הוא הדמות של לה-פו, עוזרו הנאמן של גסטון, שהפך להיות הדמות הגאה המוצהרת הראשונה אי פעם בסרט 'דיסני'.

 

המשרד
בשנת 2011, הופקה סדרה קטנה בת 12 פרקים בבריטניה, בשם "המשרד", והפכה לסנסציה עולמית שנמכרה למדינות רבות מסביב לעולם. לאחר שזכתה בשני פרסי גלובוס הזהב, החליטה רשת NBC להוציא גרסה אמריקאית לסדרה. שמה ועלילת העונה הראשונה נשמרו, אך השחקנים, הכותבים, אזורי הצילומים ועלילות העונות הבאות השתנו לחלוטין. הסדרה המצליחה כללה כ-9 עונות, וזכתה לשבחים רבים ממבקרי הטלוויזיה. הסדרה היא סדרה מוקומנטרית על חיי היום-יום של עובדים במשרד טיפוסי של חברה לאספקת נייר - "דאנדר מיפלין".

 

מכסחות השדים
"מכסחי השדים", אחד מהסרטים המוכרים ביותר, זכה לרימייק שכולו על טהרת המין הנשי בכיכובן של קריסטין ויג, מליסה מקארת'י, קייט מקינון, לזלי ג'ונס ועוד. "מכסחות השדים" היה חידוש מרענן לסדרת הסרטים שהחלה בשנות ה-80. למרות המהלך העלילתי הדומה, הכימיה בין השחקניות הראשיות הצליחו להביא למסך משהו חדש ומהנה. למרות התגובות הפחות טובות שהסרט קיבל לפני יציאתו, הוא התגלה כסרט מושלם ומהנה לקיץ, וגם לצפייה ביתית בסגר.

 

העולם של ריילי
לפני שרובנו נולדנו, אחת הסדרות הפופולריות ביותר בערוץ דיסני הייתה "Boy Meets World", סדרה על נער צעיר בשם קורי אשר עולה לחטיבת הביניים ומתמודד עם האתגרים החדשים שכללה 7 עונות. כ-20 שנה לאחר מכן, יצאה סדרת המשך בשם "העולם של ריילי", סדרה מצליחה שמספרת על ריילי, בתו של קורי, שעולה לחטיבת הביניים עם חברתה הטובה מאיה. הסדרה הולידה מספר כוכבי 'דיסני' פופולריים מאוד כמו רואן בלנשארד, ששיחקה את ריילי, וסברינה קרפנטר המוכשרת ששיחקה את מאיה. היא הסתיימה לאחר שלוש עונות מצליחות, אבל אנחנו עדיין מחכים לסדרת המשך!

 

קוברה קאי
יותר מכ-30 שנים לאחר הסרט המצליח "קראטה קיד", יצאה סדרת יוטיוב בשם "קוברה קאי". בשונה מהסרטים המקוריים, הסדרה מתמקדת בנבל של הסרט הראשון, ג'וני לורנס. היא מספרת על החלטתו של ג'וני להקים מחדש את הדוג'ו בו למד, ועל ההצתה מחדש של היריבות הנושנה בינו לבין דניאל לרוסו, גיבור הסרט. המיוחד בסדרה הוא העלילה, שאינה סובבת כולה על אותה היריבות, אלא פונה גם לדור הצעיר. ג'וני הופך למנטור של מיגל, נער משכונת מצוקה, אשר מאוהב בבתו של דניאל. בהמשך אנחנו גם מכירים את רובי, בנו של ג'וני. כיום, הסדרה נמכרה ל'נטפליקס' ולאחרונה עלתה שם העונה השלישית.

 
תגובות