חדשות הקולנוע: נואה סנטינאו מתכונן לתפקיד החדש. צילום: Gettyimages.IL/ Frazer Harrison

חדשות הקולנוע: נואה סנטינאו מתכונן לתפקיד החדש

נואה סנטינאו מתכונן לתפקיד ביקום של 'DC', דחיות נוספות בגזרת סרטי 'דיסני' ומה יהיה גורלם של הנוקמים הצעירים? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סניידר ורס

הגרסה של זאק סניידר לסרט "ליגת הצדק" שוחררה בשבוע שעבר ומקבלת ביקורות חמות ממעריצי הפרנצ'ייז. הגרסה שוחררה לרשת הסטרימינג "HBO Max" אחרי קמפיין ארוך ממעריצים במטרה להוציא אותה לעולם. עכשיו, מעריצים של הבמאי, עושים קמפיין כל סוף השבוע כדי ש'האחים וורנר' יחזירו את ה"סניידר ורס" (snyderverse), ויחזירו את סניידר לביים את הסרטים הבאים של 'DC Comics'. אולם, מנכ"לית 'WarnerMedia Studios', אן סרנוף, נפתחה בראיון למגזין "Variety" על העתיד של תוכניות הטלוויזיה וסרטי 'DC Comics'  - "אני מעריכה שהם אוהבים את העבודה של זאק ואנחנו מאוד מודים על התרומות הרבות שלו ל-DC. אנחנו פשוט כל כך שמחים שהוא היה יכול להביא את הגרסה שלו ל-'ליגת הצדק' אל חיינו בגלל שזה לא היה בתוכנית עד לפני שנה בערך. עם זה באה ההשלמה של הטרילוגיה שלו, אנחנו מאוד שמחים שעשינו את זה, אבל אנחנו מאוד מתרגשים לגבי התוכניות שיש לנו לכל הדמויות המולטי-מימדיות שיש לDC שנמצאות בפיתוח עכשיו". מכאן נראה כאילו אין תוכניות שסניידר יחזור להמשך של "ליגת הצדק". 

ליגת הצדק
ליגת הצדק © צילום: באדיבות גלובוס מקס

הליהוק החדש של "שהאזאם 2"

הסרט "שהאזאם!" של 'DC' זכה לביקורות טובות באופן יוצא דופן ומיועד לו סרט המשך, בכיכובם של זאקרי לוי ואשר אנג'ל, שניהם מגלמים את הגיבור שהאזאם, ששמו הוא בילי באטסון. השבוע לוהקה כוכבת מאוד מפורסמת לקאסט של הסרט החדש - השחקנית הלן מירן. מירן מצטרפת לקאסט של הסרט "שהאזאם! זעם האלים" (Shazam! fury of the gods),לפי מגזין "THR", כדי לגלם את הנבל החדש ב-'DC Extended Universe"!  לפי הדיווחים, דמותה של מירן זוהתה כהספרה (Hespera), הבת של אטלס מהמיתולוגיה היוונית. הסרט לא ישוחרר עד לשנת 2023, אבל נראה כי האולפנים בהחלט עובדים עליו קשה.

שהאזאם!
שהאזאם! © צילום: באדיבות yes

הנוקמים הצעירים

בהרבה פרויקטים חדשים של 'מארוול' מככבות דמויות צעירות חדשות, במיוחד בסדרות החדשות של 'דיסני+' כמו קייט בישופ (הוקאיי), גרסתה הבוגרת של קאסי לאנג (אנטמן והצרעה: קוונטומאניה), קמלה קאן (מיס מארוול), מיס אמריקה (תוצג לראשונה בסרט "דוקטור סטריינג' במולטיוורס השיגעון") ו*אזהרת ספוילר ל-"וונדה ויז'ן"* ויקאן וספיד (הילדים של וונדה מ-"וונדה ויז'ן"). קווין פייגי נשאל על ידי מגזין 'Entertainment Weekly' אם הוא מתכנן משהו בשביל הדמויות האלה או מתכנן סרט נוקמים צעירים עתידי. אולם, תגובתו הבהירה כי הוא לא מתכוון לחשוף את תוכניותיו מעבר למה שהוכרז: "כן, אתם בהחלט יכולים לראות ששלב ארבע מציג כל מיני סוגים של דמויות חדשות עם פוטנציאל אינסופי… אני שמח לומר, כל מי שכאן, בהחלט איפה שאני יושב עכשיו, עושה עבודה מדהימה ו(אני) לא יכול לחכות להראות להם את העולם". אם אכן פייגי יחליט ליצור קבוצה של "הנוקמים הצעירים", היא תוכל להיות ביקום הקולנועי (ה-MCU) להרבה מאוד זמן, כשהקהל יצפה בהם גדלים. אנחנו מאוד סקרנים לראות מה יש לשלב 4 ביקום להציע, ואתם?

קווין פייגי
קווין פייגי © צילום: gettyimges.IL\Jesse Grant

העיכובים של דיסני

'דיסני' הכריזה על עיכובים של שישה סרטים מרכזיים, כולל "האלמנה השחורה", "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות", "לשחרר את גיא" ו-"קינגסמן: ההתחלה". השבוע הוכרז גם כי הסרטים "האלמנה השחורה" ו-"קרואלה" ישוחררו גם לרשת הסטרימינג 'דיסני+' (בתשלום נוסף - "Premier Access") בנוסף לבתי הקולנוע. "האלמנה השחורה" נדחה ל-9 ביולי, "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות" זז ל-3 בספטמבר, "לשחרר את גיא" ל-13 באוגוסט, "קינגסמן: ההתחלה" ל-22 בדצמבר, "Deep Water" ל-14 בינואר (2022), והסרט "מוות על הנילוס" ל-11 בפברואר (2022).

נואה סנטינאו בהכנות לתפקיד החדש

סרט הפריקוול של "שהאזאם!" שנקרא "אדם השחור", כבר ליהק שני כוכבים מוכרים ואהובים במיוחד. דווין "דה רוק" ג'ונסון יגלם את דמותו של אדם השחור, ונואה סנטינאו יגלם את דמותו של אטום סמאשר (מרסק האטומים). השבוע, שיתף המאמן של סנטינאו, קירק מאיירס, הצצה לאימונים של סנטינאו כהכנה לתפקיד, ובהחלט רואים שמדובר בשינוי צורה דרמטי. 

המסע של אליעד

היום (ה') נודע כי אליעד נחום יככב בסרט בינלאומי שיצא לקראת סוף 2021, לצד שמות כמו קייט קסידי המוכרת מלהיט "החץ" וג׳קי קרוז מסדרת הכלא מפורסמת "כתום זה השחור החדש". הזמר הישראלי יגלם בחור אשר מציע נישואין לבת הזוג שלו, אך בדרך הם נקלעים לשוד אלים במיוחד. אם זה לא הספיק - נחום יהיה גם ישתתף גם בפסקול הסרט. רק נזכיר שאליעד החל את דרכו בעולם הבידור כשחקן ("שמש", "אליפים") ורק אחר כך פנה אל עולם המוזיקה.

© צילום: אביב שילה

 

ההתחלה של "גרמלינס"

הסרט "גרמלינס" ששוחרר לראשונה ב-1984, מאז כבש את העולם ופיתח לעצמו קהל מעריצים רחב. לאחר מכן הגיע גם סרט המשך מצופה מאוד. לאחרונה, היו המון דיבורים על סרט המשך נוסף - ומשנת 2017 הוא נמצא לפי דיווחים בפיתוח. גם סדרה מצויירת שנקראת "גרמלינס: סודויות של מוגוואיי" תשוחרר לרשת הסטרימינג 'HBO Max' מתישהו ב-2021. אבל עד שכל הפרויקטים האלה יתפסו תאוצה, היוצר של יצורי הגרמלינס, כריס וואלס, חלק בחשבון הטוויטר שלו את הרישומים הראשונים של מוגוואיי:

תגובות