חדשות הקולנוע: הסערה באולפני 'די-סי' והווידוי של ת'ור. צילום: באדיבות גלובוס מקס

חדשות הקולנוע: הסערה באולפני 'די-סי' והווידוי של ת'ור

"האלמנה השחורה" בטריילר חדש, ההצלחה של הסרט "גודזילה נגד קונג" ומה באמת התרחש על הסרט של "ליגת הצדק"? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עסק לא גמור

הטריילר החדש לסרט המתקרב "האלמנה השחורה" שוחרר השבוע, ונותן לנו מבט יותר מפורט על מה בדיוק נוכל לצפות לראות בו. הסרט יספר את סיפורה של הנוקמת נטשה רומנוף, אבל גם ייתן מבט לעברה לפני שהייתה נוקמת. בטריילר אנחנו רואים את אחותה ומי שנראה כמו אביה, בנוסף לעוד דמויות חדשות ביקום - חלקן נראות מזמינות וחלקן פחות.

צבא המתים בפוסטר חדש

הפרויקט המתקרב של זאק סניידר (ליגת הצדק) צפוי להשתחרר לבתי קולנוע נבחרים ולרשת הסטרימינג 'נטפליקס'. הסרט נקרא "צבא המתים" ומספר על חבורה של שכירי חרב שמנסים לשדוד קזינו, כל זה בזמן התפרצות של מגפת זומבים. הסרט צפוי לצאת ל'נטפליקס' ב-21 במאי. השבוע, נחשף הפוסטר לסרט המדובר.

לקראת התפקיד

השחקן כריס המסוורת' ישוב לדמותו של אל הרעם בסרט "ת'ור: אהבה ורעם", סרט הסולו הרביעי של הנוקם. כזכור ראינו גרסה יותר מלאה של ת'ור אחרי אירועי "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ותהינו מה יהיה עתידו של הגיבור באופן כללי. בשבועות האחרונים צצו צילומים שונים מהסט שחושפים את השינוי בדמות ואצל המסוורת', ועכשיו השחקן מוסר שהוא חזק יותר ובכושר יותר מאשר בכל השנים שכיכב כת'ור. בראיון אמר: "זה בטח הכי בכושר וחזק שהייתי לפני כל הת'ורים. הזמן הזה בבית משמעותו שחקרתי שיטות שונות כדי לראות איך אני יכול לתמרן את הגוף שלי עם בדיוק הכמות הנכונה של הרמת כוח ואימוני בודיבילדינג. יש אסתטיקה שהתפקיד הזה דורש. פיתוח גוף נראה כיוהרה, בעוד שאם אעלה הרבה משקל לא בריא, או אהפוך רזה באופן לא בריא בשביל תפקיד, אני בטח אקרא שחקן רציני. האימונים לאורך עשר שנים של לעשות את זה זו עבודה במשרה מלאה. זה ויום צילום של 12 שעות - זה ממש שוחק. זה גם מתגמל באופן עצום - אתה חייב להסתכל על זה כמו אתלט מקצועי." בהחלט יהיה מעניין לראות את הלוק החדש שלו בסרט המתקרב. 

© צילום: באדיבות Yes

סערה על הסט של 'די-סי'

דיווח חדש פורסם על יחסי העבודה של גל גדות (וונדר וומן) עם הבמאי ג'וס ווידון. הדיווח מציע כי ג'וס איים על הקריירה של גדות. מגזין "THR" פרסמו דיווח שמציע שלגל היו "כמה דאגות עם הגרסה המתוקנת של הסרט, כולל בעיות לגבי זה שהדמות שלה יותר אגרסיבית מהדמות שלה ב'וונדר וומן'. היא רצתה לעשות שהדמות תזרום מסרט אחד לסרט הבא." הדיווח ממשיך שלכאורה ג'וס הכריח את גל להקליט שורות שהיא לא אהבה, "איים לפגוע בקריירה של גדות וזלזל בבמאית 'וונדר וומן', פטי ג'נקינס". מקור הוסיף גם כי בזמנו, "ג'וס התרברב ורב באופן מילולי עם גל. הוא אמר לה שהוא הכותב והיא הולכת לשתוק ולומר את השורות והוא יכול לגרום לה להראות מאוד טיפשה בסרט הזה". מסתבר שזה הוביל לישיבה בין גל, פטי, ויושב ראש 'האחים וורנר' קווין צוג'יהרה. בתגובה לסיפור הזה, גל שחררה את ההצהרה הבאה: "היו לי את הבעיות שלי עם (ווידון) ו'האחים וורנר' טיפלו בזה במהירות." 

גם השחקן ריי פישר התלונן לא מעט על התנהגות פוגענית של ווידן ומעורבים אחרים בעבר, ועכשיו עוד פרטים נשפכים על כך בדיווח של מגזין "THR". כשזאק סניידר היה הבמאי של "ליגת הצדק" הוא והתסריטאי כריס טריו דיברו עם פישר לפני שהיה אפילו תסריט. הם רצו שסיפורו של סייבורג יהיה הלב של הסרט. טריו אומר כי הם לקחו את גילום הדמות כהת העור הראשונה ביקום של 'DC' "מאוד ברצינות" והוסיף כי "עם תסריטאי לבן ובמאי לבן, שנינו חשבנו שפרספקטיבה של שחקן כהה עור הייתה ממש חשובה". אבל כשהצילומים החדשים המשיכו תחת ווידן, אומר פישר, הוא הרגיש שהוא היה צריך "להסביר כמה נקודות מאוד בסיסיות לגבי מה שיהיה מעליב לקהילה השחורה". לאחר מכן גם סיפור הרקע הטראומטי של סייבורג נעלם, יחד עם מערכת היחסים שלו עם אימו, והתאונה שהרגה אותה והובילה לשינוי הצורה שלו. גם ג'ף ג'ונס, שהיה מפיק על הסט, אמר לפישר שזה בעייתי שסייבורג חייך רק פעמיים בסרט. לפי הדיווח, ג'ונס גם אמר לפישר לשחק את הדמות פחות כמו פרנקנשטיין ויותר כמו קווזימודו האדיב. יש עוד הרבה לכסות בעניין הזה, והדיווח המלא על ההתרחשויות נמצא במגזין "THR".

ליגת הצדק
ליגת הצדק © צילום: באדיבות גלובוס מקס

משפחת הוליווד

הטריילר החדש לסרט המצופה של סקרלט ג'והנסון "האלמנה השחורה" סוף סוף נתן לנו הצצה לצעירותה של אחת הדמויות האהובות ביותר ביקום הקולנועי של מארוול. השחקנית אייבר (Ever) אנדרסון הופיעה בטריילר בדמותה של נטשה רומנוף הצעירה, הרבה לפני שהפכה לאלמנה השחורה. אנדרסון אולי רק מתחילה את דרכה בקולנוע, אך ההורים שלה כבר מזמן עמוק בפנים. אמה, מילה ג'ובוביץ, מוכרת בעיקר עקב המשחק שלה בתור אליס בסדרת סרטי האימה: "האויב שבפנים". אביה פול וו. אס. אנדרסון במאי מוצלח שממש במקרה ביים גם את סרטי "האויב שבפנים." אנחנו צופים לאנדרסון עתיד גדול בעולם המשחק, ולא יכולים לחכות לראות אותה בסרט "האלמנה השחורה". 

מיינסטרים

סרטו החדש של אנדרו גרפילד "מיינסטרים" סוף סוף מקבל טריילר ראשון וצבעוני. סרט שעוקב אחר פרסום ביוטיוב וההתמכרות לתחושת האושר והזיוף שנכללת בתוך העבודה ויצירת התוכן. לצד אנדרו מככבת גם מאיה הוק (דברים מוזרים) שמשחקת את פרנקי, נערה שמנסה לעשות הכל כדי להתפרסם ביוטיוב והופכת לשותפה של דמותו של אנדרו, לינק. את הסרט ביימה ג'יה קופולה, בסרט יככבו בהופעות אורח עוד מספר משפיעני רשת ויוטיוברים מוכרים לצידם של השחקנים האחרים.

גודזילה נגד קונג שובר שיאים

מה קורה כששתי מפלצות ענקיות נפגשות? הן מקבלות סרט אקשן הוליוודי ענק מימדים שמצליח לגרום למעריצים ברחבי כל העולם לקפוץ מרוב אושר. הסרט שיצא גם לאקרנים וגם לשירות הסטרימינג 'HBO Max' שבר שיאים וכבר הרוויח יותר מ-27 מיליון דולר תוך שלושה ימים בלבד בבתי הקולנוע! כל זאת בזמן שהסרט זמין לצפייה בחינם לכל משתמשי 'HBO Max'.

 

 



תגובות