בינג' נוגע: הסדרות שהכי ריגשו אותנו בשנים האחרונות. באדיבות כאן 11, Beth Dubber/Netflix

בינג' נוגע: הסדרות שהכי ריגשו אותנו בשנים האחרונות

מ"שטיסל" ועד "המורדת", לאורך השנים יצאו לא אחת סדרות שגרמו לרבים מאיתנו לדמוע, מכיוון שהיו מרגשות עד מאוד. קבלו את הטופ שלנו מהשנים האחרונות!

סדרות דרמה יכולות לעורר בנו רגשות רבים, שמחה כעס ואפילו לרגש אותנו עד דמעות. החלטנו לאסוף כמה מהסדרות המרגשות האהובות עלינו מהשנים האחרונות. במי תבחרו לצפות?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שעת נעילה

בשנה האחרונה זכינו לצפות בסדרת דרמה מטלטלת ומרגשת של "כאן 11", שכבר עם יציאתה זכתה להצלחה ואהדה מרובה מהקהל. הסדרה עסקה בקו הצפוני של מלחמת יום הכיפורים, המלחמה שהייתה אולי הקשה ביותר שידעה מדינת ישראל, והיו בה מספר עצום של הרוגים. ב"שעת נעילה" צפינו בחיילים הנאבקים בחירוף נפש על הגנת מדינתנו ונאבקים בקשיים שאי אפשר להעלותם על הדעת דבר שריגש אותנו מאוד. תוסיפו לכל העניין את הקאסט המדוייק והנוגע - והדמעות לא הפסיקו לרדת.

© באדיבות כאן 11

המורדת

מיני דרמה של נטפליקס בכיכובם של שירה האס ועמית רהב הישראלים, עקבה אחר סיפורה של אסתי שפירו שברחה מהקהילה החרדית השמרנית אל ברלין המתירנית, שם היא עורכת שינוי חד באורח חייה ומוצאת את דרכה. עלילת הסדרה מבוססת על סיפורה האמיתי של דבורה פלדמן.

 

13 סיבות

אין ספק ש-"13 סיבות" נגעה בלבבות רבים והותירה חותם עמוק בליבם של צופיה. הסיפור העצוב על סופה הטרגי של האנה בייקר ו-13 הסיבות שגרמו לכך, גרמו לצביטה בלב. המאבק של חברה הטוב וכן הופעתה של בייקר במהלך הסדרה הצליחו לגרום לנו לבכות לא פעם.

© NETFLIX

שטיסל

אם לא הספיק לכם את שירה האס כחרדית: הסדרה עוסקת בחייה של משפחה חרדית,  הדילמות בהם היא נתקלת ובאורך חייהם. למרות שמדובר בחברה החרדית, באופן מפתיע הבעיות בה עוסקת הסדרה מתארות סיטואציות אנושיות הרלוונטיות לכלל האנושות. והעלילה הדמויות ומערכות היחסים ביניהם בסדרה מדויקות וחודרות.

 

להיות איתה

סיפור אהבתם המרגש והדרמטי של עמוס ונועה הוא סיפור אהבה קלאסי ועם זאת חדשני, אשר כבש לבבות של צופים רבים. העלילה ידעה עליות ומורדות רבים ועוקבת אחר סיפור אהבה של שני אנשים שהגיעו מעולמות שונים לגמרי. זו הפנטזיה הרומנטית והדרמה המושלמת לצפות בה עם גלידה וגליל נייר טואלט.

להיות איתה
להיות איתה © משה נחומוביץ'
תגובות