שמחה מהולה בעצב: בשורות מפתיעות למעריצי "אחרי ש...". באדיבות yes

שמחה מהולה בעצב: בשורות מפתיעות למעריצי "אחרי ש..."

מצד אחד - שני סרטי המשך לסדרת סרטי הנוער המצליחה "אחרי ש...", מצד שני - בשורה כואבת למי שנקשר לכוכביה • כל הפרטים

זה לא סוד שסדרת סרטי "אחרי ש.." הפכו לטירוף של בני הנוער מסביב לעולם וכוכביה הפכו לאלילי הנוער החדשים, בדיוק בגלל זה לא הופתענו לגלות כי מעבר לארבעת הסרטים הקיימים (שניים שיצאו ושניים עתידיים) נזכה לראות שני סרטים נוספים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתר "DeadLine" דיווח כי "אחרי ש.." יזכו לסרט חמישי ושישי בסדרה אבל אלו יהיו עם טוויסט מיוחד - הסרט החמישי יהיה למעשה "פריקוול", כלומר העלילה תחזור אחורה בזמן לתקופתו של הרדין כילד ולפני שפגש והתאהב בטסה. בסרט, שככל הנראה יקרא "Before" ("לפני ש..." בתרגום חופשי) נפגוש את אהבתו הראשונה של הרדין.

© צילום: באדיבות yes

הסרט השישי לא יהיה המשך של החמישי ולא של הרביעי, למעשה מדובר ב"סיקוול" ובו העלילה תרוץ קדימה בזמן ותתמקד בילדיהם של הרדין וטסה, אמרי ואודן ובבן דודם אדי.

החדשות הרעות: השחקן הירו פיינס טיפין לא יחזור לגלם את תפקידו כהרדין בסרט החמישי, כיוון שאליו יצטרכו ללהק שחקן צעיר יותר.

הירו כהרדין
הירו כהרדין © באדיבות yes

הירו וגם שותפתו ג'וזפין לנגפורד, המגלמת את טסה, לא ישתתפו גם בסרט השישי, שם יצטרכו ללהק שחקנים מבוגרים יותר בהתאם לעלילה. 

© באדיבות yes

רק נזכיר שבעקבות התפשטות נגיף הקורונה הסרט השני עדיין לא השתחרר בישראל (לעומת מעבר לים שם הוא גם זמין בשירותי הסטרימינג).

תגיות
תגובות