פרסום ראשון: "בת השוטר" תזכה לעונה שנייה. רונן פדידה, באדיבות yes

פרסום ראשון: "בת השוטר" תזכה לעונה שנייה

אחרי שלל בקשות ולאחר שלא היה ברור מה יקרה איתה: טין ניק (ב-yes) מאשרים לפרוגי כי סדרת הנוער של השנה, "בת השוטר", תזכה לעונה נוספת

זה סופי: סדרת הנוער המצליחה (טין ניק ב-yes), "בת השוטר" תקבל עונה שנייה על המסך, זאת לאחר שלא היה ברור מה יעלה בגורלה בחודשים האחרונים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מאז סיום עונתה הראשונה של דרמת הפשע לנוער, מעריצים רבים הציפו בשאלות ובקשות רבות את כולם וכעת מתברר לפרוגי כי לא לחינם. הביקוש וההצלחה של "בת השוטר" בקרב הקהל (המורכב גם מבני נוער וגם מקהל בוגר יותר שצפה ונהנה מהסדרה) הובילו אותה לעונה נוספת שתצולם בהמשך 2021 ונכון לעכשיו צפויה לעלות לשידור רק בשנת 2022.

© רונן פדידה, באדיבות yes

כזכור, "בת השוטר" זכתה בינואר האחרון בתור "סדרת הנוער של השנה" בטקס נבחרי הנוער של פרוגי ועקפה מועמדות בולטות מהשנה האחרונה, מה שהעיד על החיבור והאהדה של הקהל לעלילה המרתקת. בסדרה כיכבו ליאנה עיון, עוז זהבי, מור סרוסי, רועי רשף, עומר נודלמן, מנור חקק, עידו אליאלי, נטע גרטי ורבים נוספים. כרגע לא ברור מי מבין הקאסט המקורי ימשיך לעונה נוספת או מה יהיה חלקו בעלילה, אך כמובן נשוב ונעדכן גם בגזרה הזו.

© טל שחר

ההחלטה על ההמשך היא לא החלטה של מה בכך. כפי שדיווחנו כאן בעבר, "בת השוטר" החלה את דרכה כסדרה המיועדת לשידור בערוץ KIDZ ב-yes, אך ברגע האחרון הוחלט להעביר את שידוריה בפתע לערוץ טין ניק ב-yes. מצד אחד המהלך נועד עבור התאמה לקהל היעד של הסדרה וכן נתן פתח לעונה נוספת, שכן ערוץ KIDZ סיים את שידוריו בסוף 2020, אך מצד שני - בגלל המעבר ללא הכנה, הסדרה "נחתה" על ערוץ טין ניק בין כל לוח הזמנים הקיים שלהם. כמו כן, לא היה ברור אם יהיה המשך שכן כבר היה קיים התכנון העתידי לגבי תכני הערוץ שנסגרו מבעוד מועד, מה שהיווה פקטור משמעותי בתקופה האחרונה בקבלת ההחלטות להמשכה של הסדרה על המסך.

דנה שץ בראיון:
"החלטנו שזה יותר מדי אם אליהו גם יצא מהארון"
רום פלד
שוחחנו עם אחת מיוצרות הסדרה, דנה שץ, שחשפה בפנינו את הסודות מאחורי יצירת הסדרה, הדיוק על הניואנסים הקטנים של הדת, על ההימור ליצור סדרת פשע קשוחה בעולם הנוער וגם: על הרומן הלהט"בי-חרדי שהוחלט לוותר עליו ברגע האחרון

כבר בעבר סיפרה לנו דנה שץ, מיוצרות הסדרה, כי יש כיוון לסיפור לעונה הבאה וכל מיני מחשבות על פיתוח העלילה. שץ גם שיתפה כי "אנחנו משתוקקים לעוד עונה". 

"בת השוטר" נכתבה בהשראת ספרו המצליח של ליעד לשם, "תיק נוער: סוף המשחק" והוא אף נמניה בין יוצריה לצד שץ ומיכל קופר קרן. הסדרה עסקה בתלמידה בשם דנה, בת להורים שוטרים אשר עדה לרצח מסתורי בבית הספר והיא חושדת במורה שלה לתיאטרון אשר נכח ליד הנרצח. היא נכנסת לתכנית להגנת עדים ובתוך כך היא נאלצת לחיות תחת זהות בדויה כבת למשפחה חרדית בבני ברק והיא נאלצת להסתיר את הסוד גם מחבריה לכיתה, זאת במקביל לחיפושי החשוד ומשפחתו העבריינית אחר העדה.

 
תגובות