חדשות הקולנוע: מארוול בדרך לאוסקר?. יוטיוב

חדשות הקולנוע: מארוול בדרך לאוסקר?

'נטפליקס' ממשים את ההבטחה לסרט חדש כל שבוע והדמות החדשה הזו ב-"ת'ור: אהבה ורעם" תגרום לכם להתלהב - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שבוע חדש, סרט חדש

'נטפליקס' חשפה את לוח הסרטים לקיץ 2021, וממשיכה בהבטחתה שלפחות כל שבוע יעלה סרט חדש לרשת. 'נטפליקס' הוציאה גם כמה תמונות חדשות מהסרטים העתידיים כמו "The Last Letter From Your Lover" בכיכובה של שיילין וודלי שצפוי לצאת ביולי, ו-"דוכן הנשיקות 3" בכיכובם של ג'ואי קינג וג'ואל קורטני, שצפוי לצאת ב-11 באוגוסט. במאי הקרוב צפויים לצאת הסרטים הבאים: "Army of the Dead", Oxygen", Baggio: the Divine Ponytail", ובהמשך החודש "Ghost Lab" ו-"Blue Miracle".

השחקנים נחשפים

רשימת השחקנים של הסרט "Mortal Kombat" נחשפת, ואתם כנראה מכירים את חלקם. הסרט "Mortal Kombat" מבוסס על משחק הוידאו בעל אותו השם.  "Mortal Kombat" זמין לצפייה בבתי הקולנוע וברשת הסטרימינג 'HBO Max'. מי שישחקו בסרט הם לואיס טאן ("דדפול 2") בתפקיד קול יאנג, ג'סיקה מקנמי בתפקיד סוניה בלייד,  ג'וש לאוסון בתפקיד קאנו, מיחד ברוקס ("סופרגירל") בתפקיד ג'אקס, הירויוקי סנאדה ("הנוקמים: סוף המשחק") בתפקיד הנזו הסאשי או סקורפיון, צ'ין האנג ("האביר האפל") בתפקיד שאנג טסונג ועוד שלל שחקנים מדהימים ומפתיעים.

את מי ראסל קרואו ישחק ב-"תור: אהבה ורעם"?

ראסל קרואו מאשר שהוא מככב בסרט "תור: אהבה ורעם" וחושף את תפקידו במהלך ראיון ב-"JOY Breakfast with The Murphys". קרואו גילה שהוא יגלם את גרסת 'מארוול' של זאוס. "עכשיו אני הולך לעלות על האופניים שלי, אני אסע עד אולפני 'דיסני-פוקס' ... ובסביבות השעה 9:15 אהיה זאוס ב-'ת'ור 4'" אמר בראיון. במאי הסרט "ת'ור: אהבה ורעם" הוא טאיקה וואטיטי, ולצד כריס המסוורת' (הלוא הוא ת'ור), ישחקו גם נטלי פורטמן בתפקיד ג'יין פוסטר, כריסטיאן בייל בתפקיד האל גור, טסה תומפסון בתפקיד וולקארי ועוד שחקנים בדמויותם של "שומרי הגלקסיה". הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-6 במאי 2022 (בארצות הברית).

© צילום: באדיבות yes

מארוול בדרך לאוסקר?

הסרט "הנצחיים" של 'מארוול' נדחה מספר פעמים, אבל בכל פעם הציפייה אליו גדלה. את הסרט מובילים שחקנים מהשורה הראשונה כמו אנג'לינה ג'ולי וקיט הרינגטון, ובכיסא הבמאית יושבת קלואי ז'או, שזכתה בפרס האוסקר "הבמאית הטובה ביותר" על סרטה "ארץ נוודים". יומיים לפני הזכייה, אמר נשיא אולפני 'מארוול' קווין פייגי בראיון, חצי בצחוק, את התחזיות הבאות: "אני מתרגש לענות על השאלות שלכם לגבי העתיד. אני גם ארצה לתת כמה ציטוטים לגבי מתי ש-'הנצחיים' יזכה בפרס הסרט הטוב ביותר, ומתי ש-'הנוקמים 5' יהיה הסרט הכי גדול בכל הזמנים."

קווין פייגי
קווין פייגי © צילום: gettyimges.IL\Jesse Grant

 טריילר חדש ל-"סיפור הפרברים"

טריילר חדש הגיע לחידוש לסרט הקלאסי "סיפור הפרברים" שמבוים בידי סטיבן ספילברג. בסרט מככבים רייצ'ל זגלר (מריה) ואנסל אלגורט (טוני). יחד איתם מככבים בסרט אריאנה דבוז (אניטה), דיוויד אלוורז (ברנרדו), מייק פייסט (ריף) וכוכבת "סיפור הפרברים" המקורי ריטה מורנו (שתשחק את דמותה של ולנטינה). הטיזר טריילר שוחרר השבוע, והסרט צפוי להשתחרר לבתי הקולנוע ב-10 בדצמבר, 2021.  

 

טריילר חדש ל-"לוקה"

הטריילר לסרט האנימציה "לוקה", שצפוי להשתחרר ב-6 ביוני ב'דיסני+' יצא השבוע והוא נראה כמו הרפתקה שאנחנו חייבים לראות. הסרט מספר על נער בשם לוקה וחברו הטוב שמבלים קיץ מלא בהרפתקאות באיטליה, אבל יש להם סוד - הם בעצם יצורים שחיים מתחת למים. לאחר יציאתו של הטריילר, נוצרו השוואות רבות בין הסרט "קרא לי בשמך" ל-"לוקה". לסרטים באמת יש הרבה נקודות דמיון: החיים באיטליה, עלילת סיפור ההתבגרות ואפילו זה שלבמאי "קרא לי בשמך" קוראים לוקה גואדאנינו.  אולם, במאי הסרט "לוקה" אנריקו קאסרוזה, מתעקש שההשוואות האלה אינן מכוונות. הוא אמר למגזין " Entertainment Tonight" שהצוות "היה מעט מופתע", הוא הוסיף: "כמה שלוקה גואדאנינו הוא די מדהים - אני אוהב את הסרטים שלו, אנחנו תמיד הסתכלנו על זה מאוד בזמן הזה של לפני חברים או חברות ולפני רומנטיקה."

 

 

תגובות