חדשות הקולנוע: הסרט של "בובספוג" לא יגיע לקולנוע. צילום מסך מהטריילר

חדשות הקולנוע: הסרט של "בובספוג" לא יגיע לקולנוע

פרטים חדשים על עתידו של "ספיידרמן" ביקום הקולנועי של 'מארוול', סרט חדש של "מאמא מיה!" בתכנונים, וגם - איך השחקן אנסל אלגורט הגיב להאשמות על כך שתקף מעריצה מינית? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מאמא מיה!

בהמשך להודעה המרגשת על חזרתם של הסרטים למסך הגדול, נודע לנו על סרט נוסף שבדרך לשם. סרט המחזמר הנוסטלגי "מאמא מיה!" חוזר בסרט שלישי, בהמשך לסרט "מאמא מיה! 2" שיצא בשנת 2018. ג׳ודי קריימר, אחת ממי שהפיקו את הסרטים הראשונים ואת המחזמר, סיפרה בראיון למגזין "Daily Mail" שהיא "חושבת שיום אחד יהיה עוד סרט, כי זו נועדה להיות טרילוגיה, אתם מבינים. אני יודעת ש-'יוניברסל' ירצו שאעשה את זה".

© צילום: באדיבות Tulip Entertainment

חזרה מהסרטים

כמעט ארבעה חודשים לאחר השבתה כללית של אולמות ומתחמי הקולנוע בעולם, הודיע השבוע מנכ"ל סינימה סיטי, אבי אדרי, בראיון לאולפן "Ynet", כי ב-9 ליולי יפתחו בתי הקולנוע של סינימה סיטי והוסיף כי בתי הקולנוע יחזרו לפעולה עם הקרנת סרט האנימציה החדש "סקובי דו". למרות אישורו של שר התרבות, חילי טרופר, בנושא פתיחת מתחמי הקולנוע, מספר אדרי על הסיבה לכך שהאולמות עדיין ריקים מצופים: "הקהל לא בא לראות סרטים ישנים, הקהל רוצה סרטים חדשים ובלוקבסטרים וזה יגיע בתחילת יולי, אז נפתח את בתי הקולנוע ונעשה חגיגה". בראיון התייחס אדרי גם לתו הסגול, שלפיו רכישת הכרטיסים תתבצע באינטרנט על מנת למנוע התקהלויות ובאולמות יהיו מרווחים של כיסא בין צופה לצופה. באשר לסרטים שנדחו בעקבות נגיף הקורונה - בתחילת יולי מיועדים לצאת הסרטים "Unhinged" ו-"בובספוג". בהמשך, ב- 24 ביולי יעלה סרט הלייב אקשן של "מולאן", וב-30 ביולי הסרט "Tenet". בחודש אוגוסט צפוים גם להגיע הסרטים: "לגעת בכוכבים", "הוילה", "געגועים מתוקים" והסרט "דוליטל" שיצא בתחילת מרץ לאקרנים יחזור למסכים גם הוא עם פתיחת בתי הקולנוע.

 

אני מוכן? אז זהו שלא!

רק לאחרונה הוא עורר סערה לאחר ציוץ של ניקלודיאון בטוויטר במסגרתו הובן כי בובספוג יצא מהארון, בקושי עבר שבוע והנה הספוג עולה לכותרות שוב והפעם עם בשורות עצובות. השבוע נודע כי סרטו החדש של הספוג ("מבצע הצלה") לא יגיע אל מסכי הקולנוע ויעבור היישר אל ה-VOD ברחבי העולם. הסרט היה עתיד לעלות בארצות הברית כבר ב-22 במאי (בישראל ב-28), נדחה לאוגוסט ובעקבות המצב הנוכחי של הקורונה הוחלט שלא להוציא אותו כמתוכנן ולשחררו לרשתות הצפייה. הסרט גלל את סיפורם של בובספוג ופטריק כשהם מנסים להציל את גארי שנחטף.

 

טרוורו ללא מעצורים

התסריטאי והבמאי קולין טרוורו כנראה מתעלם מדוושת הברקס ושלטי האטה בדרך הקולנועית שלו בגלל שהוא רק ממשיך לצבור לעצמו פרוייקטים לעתיד. טרוורו עסוק בימים אלו בעריכה וסידור של קמצוץ החומרים שהצליח לצלם לסרטו החדש "פארק היורה: השלטון" הסרט הבא בסדרת הסרטים העל-זמנית והמצליחה. אז על אלו פרויקטים חדשים אנחנו מדברים? מסתמן שהוא עובד גם על הפקה של סרט מותחן חדש בשם "אטלנטיס" אשר ייתן טוויסט חדש לעיר האבודה. הסרט כעת נמצא רק בשלבי פיתוח העלילה, ונראה מתבשל שם משהו מאוד מיוחד.

© צילום: באדיבות Tulip Entertainment

שובו של העטלף

השחקן מייקל קיטון זכה להיות בשני הצדדים בכמה מובנים, הוא זכה לשחק גיבור על חזק כמו באטמן ביקום של "די.סי" וגם קיבל את התפקיד של "הנשר" ביקום של "מארוול". אמנם הוא לבש את חליפת העטלף לפני שנים רבות, בגרסתו של טים ברטון בשנת 1989, אך כעת ישנם דיבורים על שובו של השחקן לחליפה המדוברת בסרט החדש של "הפלאש" בכיכובו של עזרא מילר. איך באטמן ישן שכבר הוחלף מספר פעמים יכול לחזור לסרט שקורה עכשיו, אתם שואלים? התשובה היא יקומים מקבילים כמובן! אם קיטון אכן יחזור לתפקיד, מדובר בעלילה המסתמכת על מסע בזמן ומעבר בין יקומים שונים בתוך עולם הסרטים של "די.סי", ואין מקום טוב יותר להשתמש בו בתכסיס הזה מאשר בסרט העוקב אחרי גיבור שמסוגל לעבור בין יקומים - הפלאש.

© צילום: באדיבות yes

בעקבות הצד האפל

אחרי שנתיים של רעש ובקשות מצד קהל המעריצים, התקבל אור ירוק והודעה שגרסת הבמאי של זאק סניידר לסרט "ליגת הצדק" של "די.סי" (שזכה לביקורות רעות מכל הצדדים), תצא סוף סוף לאור לאחר מאבק ארוך. השבוע זכינו לקבל קטע קצר המציג את וונדר וומן (גל גדות שלנו) מביטה על ציורים במערה שבאחד מהם נראה הנוול "דרקסייד", אשר היה אמור להיות הנוול העיקרי של הסרט הזה וסרט ההמשך לפי התכנונים של סניידר. את הקטע מקריינת דמותו של לקס לות'ור, נוול נוסף ביקום הקולנועי המגולם על ידי ג'סי אייזנברג, לאחר מכן אנחנו רואים שוט קצר המציג את דרקסייד, שנחשב לאחד הנוולים החזקים ביותר ביקום של "די.סי", וצבאו הענק עומדים מוכנים לקרב. את הטריילר הרשמי לגרסה הזו של הסרט כנראה נקבל בקרוב בכנס ה-"DC FanDome" שעתיד להתרחש באוגוסט השנה.


הטריילר הראשון ל-"המילטון"

כידוע, המחזמר המפורסם "המילטון" עובד לסרט קולנוע על במת המחזמר, שילך ישירות לשירות הסטרימינג "דיסני פלוס". אבל נראה כי הוא יגיע לשירות הדיגיטלי הרבה יותר מוקדם מהמצופה, זאת אומרת כבר ב-3 ביולי. צפו בטריילר הראשון ששוחרר לרשת:

 

אנסל אלגורט מואשם בתקיפה מינית ומכחיש

השחקן אנסל אלגורט מוכר לכולנו מהסרטים "אשמת הכוכבים" ו-"מפוצלים", אולם נראה שהפעם שמו עלה לכותרות בגלל סיבה שונה במיוחד. בשבוע האחרון (ביום שישי), מישהי בשם "גבי" ("@itsgabby" בטוויטר), האשימה את אנסל אלגורט בכך שתקף אותה מינית ב-2014 כמה ימים לפני יום הולדתה ה-17, לאחר שהכירו ברשת (מאז הפוסט נמחק). היא כתבה כי "הייתי בסך הכל ילדה ומעריצה שלו" ו-"בכיתי מרוב כאב", והתלוננה על תקיפתו של השחקן בן ה-26. השחקן לא נשאר אדיש והעלה פוסט ארוך ומפורט לחשבון האינסטגרם שלו בתגובה. בפוסט הודה כי השניים היו במערכת יחסים ב-2014 כשהוא היה בן 20, אך טען שהייתה "קצרה, חוקית ובהסכמה מוחלטת". בנוסף פירט גם כי הדרך בה סיים את מערכת היחסית ביניהם הייתה מביישת מבחינתו והתנצל על כך. 

הקרוס-אובר המפתיע של ספיידרמן

בשני העשורים האחרונים ראינו לא מעט מגיבור העל האהוב "ספיידרמן", וכשאנחנו כותבים לא מעט - אנחנו מתכוונים המון. שלושה שחקנים שונים עטו את מסיכת הגיבור השכונתי, ואפילו עוד דמות מצויירת. נראה כאילו היוצרים של הספיידרמן החדש, שמגולם על ידי טום הולנד, יצטרכו לחשוב על רעיונות יצירתיים מאוד כדי לשמור על חדשנות ורעננות. לפי מקורות של מגזין "We got this covered", דמותו של דדפול צפוי להפוך דמות משנה מרכזית בסרט החמישי והשישי של "ספיידרמן" ביקום הקולנועי של "מארוול". פרטיים ספציפיים לגבי איך דמותו תשתלב בעלילה עדיין אינם ידועים, אבל בהחלט ידוע שזהו משהו שמעריצים חיכו לו זמן רב.

© צילום: gettyimges.ILRich Polk

התחלנו!

אחרי שהסרטים הראשונים של "קינגסמן" ("קינגסמן: השירות החשאי" ו-"קינגסמן: מעגל הזהב") הגיע השבוע הטריילר החדש לסרט השלישי בסדרה המצליחה - "קינגסמן: ההתחלה". אין ספק שהטריילר הזה רק מגביר לנו את הציפיות הגבוהות לסרט השלישי, צפו:

כריס פראט

ביום ראשון האחרון חגג השחקן כריס פראט את יום הולדתו ה-41! השחקן מוכר לנו בעיקר בזכות תפקידו בסרטי "שומרי הגלקסיה" והיקום הקולנועי של 'מארוול' בכלל, ונאחל לו המון מזל טוב!
© צילום: gettyimges.ILRich Fury

מריל סטריפ

גם השחקנית האגדית מריל סטריפ חגגה השבוע את יום הולדתה ב-22 ביוני. השחקנית כיכבה בלא מעט שוברי קופות, כמו למשל "השטן לובשת פראדה", "מאמא מיה!" ואפילו ב-"אל תוך היער" שיצא לאחרונה. יום הולדת שמח, ותודו שהיא הכי לא נראת בת 71!
© צילום: באדיבות yes
 
תגובות