חדשות הקולנוע: מי עקף את גל גדות?. באדיבות yes

חדשות הקולנוע: מי עקף את גל גדות?

כמדי שבוע - עשינו לכם סיכום של כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע: המחליף של ג'וני דפ מדבר על השינוי, המותחן המפתיע של נטפליקס והשלב הרביעי של מארוול עוד רגע כאן

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שינוי מקיף

לאחר שג'וני דפ התבקש לפרוש מסדרת סרטי "החיות המופלאות" (מהיקום של "הארי פוטר") בשל פרשיות משפטיות אלימות המתנהלות מולו בחייו האישיים, הוחלף השחקן בשחקן אחר - מאדס מיקלסן, זאת למרות שדפ כבר החל לצלם כמה סצינות בסרט החדש של סדרת הסרטים בתור הדמות האייקונית, גלרט גרינדלוולד. השבוע מחליפו מיקלסן התראיין על הנושא ושיתף כי הוא מתכנן לעשות את הדמות שונה לחלוטין מקודמו בתפקיד, למרות שהוא מודע לכך שתהיה השוואה מתבקשת והגיונית. "אני מעריץ של ג'וני דפ כבר שנים רבות, ולנסות להכניס את האינטנסיביות שלו ואת הדרך שלו לעבודה שלי זה משהו שאסור לי לעשות" אמר. "אני צריך למצוא את המקום שלי, כי דפ הוא ייחודי, ואני רק הייתי צריך למצוא דרך אחרת".

 

שינה היא המפתח להישרדות

המותחן המדע הבדיוני החדש של נטפליקס מקבל טריילר ראשון! מדובר ב"AWAKE" ("ערים"), אותו תוביל השחקנית ג'ינה רודריגז ("ג'יין הבתולה", "ברוקלין 99") והוא יעסוק בהיסטריה גלובלית המתרחשת לאחר שאסון מסתורי משמיד את כל האלקטרוניקה בעולם ומבטל את יכולת האנושות לישון. המדענים במירוץ אחר השעון כדי למצוא תרופה לנדודי השינה הבלתי מוסברים, לפני שתופעותיו הקטלניות מחסלות את המין האנושי. כשג'יל, חיילת לשעבר, מגלה שבתה הצעירה עשויה להיות המפתח לישועה, עליה להחליט: להגן על ילדיה בכל מחיר או להקריב הכל כדי להציל את העולם. הסרט אמור להגיע לשירות הסטרימינג כבר ב-9 ביוני.

 

השלב הרביעי של מארוול

באולפני מארוול חשפו השבוע תאריכים והצצות ראשונות לשלב הרביעי ביקום הקולנועי האהוב שלהם. "האלמנה השחורה" יעלה לאקרנים ב-9 ביולי 2021, "הנצחיים" עם אנג'לינה ג'ולי יעלה ב-4 בנובמבר 2021, את "ספיידרמן 3: אין דרך הביתה" נראה ב-17 בדצמבר 2021; "דוקטור סטריינג' 2: בממדי השיגעון" יעלה ב-25 במרץ 2022, את "ת'ור: אהבה ורעם" נראה בדיוק בעוד שנה, ב-6 במאי 2022; "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" לראשונה ללא צ'דוויק בוזמן - 8 ביולי 2022; הסרט "The Marvels" יעלה ב-11 בנובמבר 2022; הסרט "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" מתוכנן ל-17 בפברואר 2023 ואת "שומרי הגלקסיה 3" נראה רק בעוד שנתיים, ב-5 במאי 2023. 

שיתוף פעולה מנצח

עוד סרט של נטפליקס כבר נמצא מעבר לפינה - "מכתב אחרון ופרידה" וכבר יש תאריך! מדובר ברמה רומנטית המבוססת על ספר באותו השם. בסרט, שיעלה לסטרימינג ב-23 ביולי 2021, יככבו שיילין וודלי ("אשמת הכוכבים", "מפוצלים") ופליסטי ג'ונאס ("בנות", "ספיידרמן המופלא 2"). העלילה מספרת על עיתונאית שאפתנית (ג'ונס) שמוצאת מכתבי אהבה סודיים וחושפת רומן אסור שהתרחש בשנות השישים.

 

צלחו את הקורונה

זו הייתה שנה לא פשוטה במיוחד גם בגזרת סרטי הקולנוע ברחבי העולם, בשל התפרצות המגיפה הנוראית. אלא שיש כמה סרטים שצלחו את הקושי והוכרזו כסרטים הרווחים ביותר בשנה האחרונה. במקום החמישי: סרט הלייב אשקן של "תום וג'רי" שהניב 43.5 מיליון דולר; במקום הרביעי: "וונדר וומן 2" בכיכובה של גל גדות שהניב 46.4 מיליון; במקום השלישי - "הקרודים 2" עם 57.4 מיליון; במקום השני: "TENT" עם 58 וחצי מיליון, ובמקום הראשון - "גודזילה נגד קונג" שהרוויח 86.7 מיליון דולר.

 
תגובות