לבחור נכון: הדילמות הגדולות של הדמויות האהובות. גאליס (ערוץ הילדים), רונן אקרמן, החממה (טין ניק)

לבחור נכון: הדילמות הגדולות של הדמויות האהובות

להיות או לא להיות - זאת השאלה! אבל לא רק... בכל סדרת נוער מצליחה הדמויות נאלצות להתמודד עם בחירה משמעותית שתשפיע על מה שיקרה הלאה. אספנו כמה מהרגעים הבולטים! • מ"החממה", דרך "גאליס" ועד "הפיג'מות"

כמו בחיים, גם בסדרות טלוויזיה רבות דמויות נאלצות לפעמים לעמוד בפני בחירות הרות גורל וקשות ביותר שהשפיעו מאוד על עלילת הסדרה והעסיקו את מוחות המעריצים. קבלו כמה מהרגעים הזכורים לנו ביותר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דורי - גאליס

בעונתה החמישית של הסדרה נקלע דורי לדילמה קשה: טיראן שהיה הרע בעונה זו של הסדרה הציע לו הצעה מפתה: לשתף איתו פעולה ולהגיד לו היכן נמצא מעיין הנשמות ובתמורה יחזיר את אחיו, יואב. דורי אמנם ידע שלשתף פעולה עם טיראן ולבגוד בחבריו זה לא דבר טוב, אבל הוא רצה כל כך לעזור למשפחתו שהסכים לה.

 

זואי - האי

גם זואי נקלעה לדילמה קשה והאמת מאוד דומה לזו של דורי, האם לשתף פעולה עם הרע בתמורה להחזרת אחיה יהלי לחיים? או לוותר על כך אבל לא לפגוע בהיסטוריה ואולי בעולם כולו? גם זואי כמו דורי בחרה להחזיר את אחיה לחיים, וזה אכן מה שקרה. מזל שבהמשך היא פעלה נגד קאיראן למרות הכל.

 

אלה לי - החממה

אחת הדילמות הבולטות ביותר ב"החממה", זו שמתקיימת לאורך כל עונותיה ועד היום מעסיקה את המעריצים, היא כמובן בחירתה של אלה לי: יפתח או בדניאל? המשולש הרומנטי הזה מלווה את כל עונות הסדרה ואין ספק שכל אחד מאיתנו תהה לא פעם עם מי אלה לי תהיה בסוף.

 

דורי - זיגי

בסוף עונתה השניה של הסדרה "זיגי" דורי, הלא הוא זיגי במסיכה, עומד בפני החלטה קשה: האם לעשות את הצעד האמיץ, להוריד את המסיכה ולהראות לכולם מי הוא? או להישאר תחת מעטה הסודיות הבטוח אותה מקנה לו המסיכה. לשמחתנו בסוף דורי אכן מחליט להוריד את המסיכה ומגלה שאולי להיחשף זה לא נורא כל כך אחרי הכל...

 

אורי גרוס - גיבור אמיתי

כן כן, באופן מפתיע במקרה זה הבחירה הייתה של לא פחות מכותב הסדרה עצמו, אורי גרוס שגילם את עצמו, כחלק מהקונספט של סדרה בתוך סדרה שבתוך סדרה! בסוף עונתה השנייה של "גיבור" אמה שותה יין מורעל בחתונתה ומתה, ובתגובה מיידית לכך אמה המתה פונה לאחר מותה לגרוס ומתחננת שישנה את הסוף, לשמחתינו הוא אכן הקשיב לה ושינה את הסיום של הסדרה בעלילה כך שאמה ותומס נישאו באושר.

© צילום מסך מגיבור אמיתי, KIDZ

ימית ואילן - הפיג'מות

סוף העונה התשיעית (ונכון לעכשיו האחרונה) של הפיג'מות נגמר במתח! לאחר זוגיות 'און אנד אוף' ארוכה לאורך הסדרה, אילן כרע ברך והציע לימית להינשא לו. בניגוד לשאר הדמויות ברשימה זו, במקרה זה לא נאמר בסדרה מה הייתה בחירתה של ימית בסופו של דבר משום שכך בדיוק הסתיימה הסדרה. יחד עם זאת, באיחוד המתוסרט בזום בקורונה, שערכו הפיג'מות נודע לנו שימית סירבה, אך לא כאן נגמר הסיפור כי ממש בסוף האיחוד ימית התחרטה ושאלה את אילן אם הוא רוצה להתחתן וכמעט בדיוק כמו קודם, כך גם נגמר האיחוד, בלי שאנחנו יודעים את תשובתו של אילן.

 
תגיות
תגובות