לא רק מאמריקה: סרטי הנוער הישראלים שאתם חייבים לראות. צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג

לא רק מאמריקה: סרטי הנוער הישראלים שאתם חייבים לראות

אמנם ישנם לא מעט סרטי נוער המגיעים אלינו מאמריקה, אך מדי פעם ובעיקר בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר סרטי נוער ישראלים שיוצאים לאקרנים וזוכים להצלחה רבה, הכנו לכם כמה מהם

מ-"ג'סטה" ועד "גאליס - המסע לאסטרה", הנה סרטי הנוער הישראלים שאתם פשוט מוכרחים לראות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'סטה

סרט זה משנת 2017 עוסק בחבורת נערים אשר הקימה סטארט-אפ חדשני בשם "ג'סטה", העניינים מסתבכים כאשר האפליקציה נחטפת מהם ומוחזקת על ידי האקר מסתורי. הסרט בכיכובם של נאיה פדרמן ואון רפאלי (בתפקיד המשחק הראשון שלו בקולנוע) הוא מותח, משעשע ובדיוק מה שחיפשתם אם אתם מחפשים סרט נוער חמוד להעביר איתו את הזמן.

פול גז

הסרט החביב הזה, שבוים על ידי אותו במאי של" ג'סטה", עוקב גם הוא אחר חבורת נערים. אך הפעם הם לא ממציאים אפליקציה אלא מתאמנים לתחרות אופנוענים. בסרט מופיעים כוכבים מוכרים רבים כגון תובל שפיר, קווין רובין, ואף נאיה בינשטוק (שאולי מוכרת לכם מ-"פלמ"ח") וזהו תפקיד המשחק הראשון שלה.

גאליס - המסע לאסטרה

"גאליס" נחשבת בעיני רבים לאחת מסדרות הנוער הישראליות היותר מוצלחות שיש, ובדיוק בגלל זה היה זה כמעט מן ההכרח שבשלב מסוים יהפכו אותה לסרט קולנוע. "גאליס - המסע לאסטרה" הוא סרט העוקב אחר גיבורינו האהובים מהסדרה בהרפתקאה חדשה, ואין ספק שהוא מצוין, בייחוד אם אתם נמנים עם *מעריצי הסדרה.

מקובלות

סרט זה בכיכובם של שיר מורנו, עומר דרור וג'וי ריגר הוא מעין גרסה ישראלית ל-"ילדות רעות", נערה שחוזרת לארץ לאחר שהות ממושכת בחו"ל מצטרפת לחבורת המקובלים. אך ללא כוונה מתרחקת באיטיות ומתחילה להפגין חוסר התחשבות בחבריה הישנים. מלבד היותו של הסרט יפה ומעניין הוא נושא בתוכו מסר חינוכי למדי והוא עמוק מאוד יחסית לסרט נוער.

מועדון החנונים: הסרט

בדומה ל-"גאליס", גם הסדרה "מועדון החנונים" העוסקת במספר בני נוער חנונים למדי המקימים לעצמם מועדון, זכתהה לסרט קולנוע משלה. הסרט עוקב אחר הרפתקאה מוזרה ומצחיקה ביותר שעוברים חבורת כוכבי הסדרה. בניגוד ל-"גאליס", דווקא במקרה זה הסרט מומלץ גם לאנשים שלא ראו את הסדרה המקורית, גם הם יכולים לאהוב את הסרט.

הנשף

סרט נוער ישראלי להט"בי העוסק בנערה טרנסית בשם עדן (המגולמת בידי השחקנית הטרנסית סתיו סטרשקו), המנסה לנווט בחייה כנערה רגילה הרוצה שתוזמן לנשף הסיום של כיתת י"ב, לבין הסתרת היותה טרנסית. 

המוסד

סרט קומדיה זה עוסק בסוכן מוסד, הנאלץ לשתף פעולה עם סוכנת CIA כדי להציל את העולם מארגון טרור. הסרט סאטירי למדי ובכלל לא מנסה לקחת את עצמו ברצינות, מצב היוצר סרט מצחיק ביותר שאגב ממש לא מיועד רק לבני נוער אלא גם לקהל מבוגר יותר.

תגובות