רכילות בקטנה: דאב קמרון חושפת סודות מ"הפאוור פאף". gettyimges.IL\Steven Ferdman

רכילות בקטנה: דאב קמרון חושפת סודות מ"הפאוור פאף"

השבוע ב"רכילות בקטנה": עמית פרקש ודניאל ליטמן מתאחדים בחו"ל, ג'ו ג'ונאס שופך את הלב, הזוג שקיבל קמפיין משותף וגם: מי חגג יום הולדת בקרקס?

אם הייתם עסוקים בלעשות את הבגרות בתנ"ך או במתמטיקה או להתאושש מהפרידה של יהודה ושלומית ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

למען האוקיינוסים

השבוע התקיים אירוע סיום המירוץ הבינלאומי Run for the oceans של חברת adidas x Parley וארגון למען האוקיינוסים. האירוע כלל את השקת התערוכה של אומן הקיימות אביב גרינברג. בין הנוכחים: עומר חזן, מיסמס, רוני דואני, קווין רובין, יעל שלביה ובן הזוג ברנדון קורף, מאיה ורטהיימר, תקוה גדעון, חן אמסלם, אורי לייזרוביץ, אניה בוקשטיין ורבים נוספים. האורחים נהנו מהופעה של נגה ארז.

© אמיר יעקובי

יום הולדת בקרקס

המלהק ואיש התקשורת מיכה סלמה חגג יומולדת ולא מעט סלבס התייצבו! האירוע נערך במתחם קרקס שאפיטו ברמת גן בהפקתה של נוי צמח. הגיעו לחגוג וביניהם: אסי ועדי בוזגלו, ליהיא גרינר, תום חיימוב, גל גברעם, אור אלקנה זוטי ודריה יוזרוב, איתי מרשל, ג'קי אזולאי, אלין כהן, מירי כהן, בן זיני, ליטל סמדג'ה, מני ממטרה ופרלה דנוך, לינור סביניק, אש ואליס, גיא הוכמן, רומי אברג'יל, אנג'ל ברנס, נבו עמרני, טניה לאורן, אסיף אלקיים ונוספים.

© אור גפן

כמו צונאמי

האחים ג׳ונאס נמצאים בעיצומו של הוצאת ספר חדש לאור הנקרא ״דם״ שישוחרר כבר בנובמבר הקרוב. בקטע שפורסם מתוכו משתף ג׳ו ג׳ונאס (האח האמצעי) על כך שהוא נפגע מפירוק הרכב האחים ב-2013 ומדמה את זה ל”צונאמי בחייו”: "הצונאמי בתוכי נבנה עד שהוא נשבר והתרסק בכל דרך. אבל לפעמים הדברים צריכים להישבר כדי שניתן יהיה לבנות אותם שוב על בסיס חזק יותר. ככל שאנו גדלים אני יודע שאני והאחים שלי נשאר ביחד כמשפחה חברים ודם". כזכור, הלהקה התאחדה שוב בשנת 2019 ומאז לא מפסיקים להפתיע אותנו כל פעם מחדש.

© צילום: gettyimages_IL/Kevork Djansezian

נינג'ה אמיתית

המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי מצטרפת לעמדת הפרשנות לצד ניב רסקין בעונה החדשה שצילומיה יחלו בקרוב (ותעלה בהמשך השנה בקשת 12), בהנחיית אסי עזר ורותם סלע. ג'רבי תחליף את רותם ישראל בתפקיד. שיהיה בהצלחה!

© gettyimages.IL\Buda Mendes

מכירים את זה שמשיקים?

השבוע התקיימה השקה מצומצמת וחגיגית לסדרה הקומית החדשה של טין ניק (לצופי yes) - ״זאת שלי״. אל הסדרה הגיעו הכוכבים: מיקה סגל (שמגלמת את שלי), משה אשכנזי, ליטל שוורץ, יהודה בוחבוט, רועי רביב, שמואל וילוז׳ני ובמאי הסדרה אילן רוזנפלד.

© באדיבות טין ניק

טסים באופוריה

כוכבי הסרט "אופוריה" המריאו לקייב לצילומי הסרט. מדובר בסרט ישראלי מוזיקלי חדש שמצטלם מעבר לים ובו יככבו: עמית פרקש, דניאל ליטמן, גיל וויס, יואב רוטמן, יון תומרקין, ידין גלדמן, דור הררי ועוד. עלילת הסרט עוסקת בכוכבת שנאלצת להתמודד עם הלם הקרב של בעלה לאחר מלחמת ששת הימים ב-1967.

© צילום מאינסטגרם

פאוור קאפל

משה וירדן פרץ נבחרו לשמש כפנים של מותג הבישום הבינלאומי טום פורד בשנה הקרובה ולקדם את מוצרים הבישום של החברה באופן בלעדי בישראל. הפאוור קאפל איחדו כוחות והתייצבו השבוע עבור הצילומים לקמפיין הראשון.

חוגגים בלבן

ביום רביעי נערכה המעצבת אילנית מזרחי חגגת עשור שנות פעילות בתצוגת אופנה חגיגית בבסטלה ביץ' בבת ים. אילנית כבר עשור אחראית לעיצובן של אלפי שמלות כלה וערב. בין הנוכחים: קארין עליה, לינור סביניק, אלמוג חדד, יהודה יצחקוב, ג'וזי זירה, ליאור ודורין סגול, ליטל סמדג'ה, קטריקס, רז ספני, אשריאל ואליס, אור אלקנה זוטי ודריה יוזרפוב, מיכל מצוב, מאיה ג'ריס ועוד.

© אור גפן

מה קורה עם הפאוור פאף?

השחקנית והזמרת בת ה-25, חושפת פרטים על הפיילוט ל״פאוור פאף״ (בו תשחק את באבלס לצד קלואי בנט ויאנה פרולט). "אני עדיין לא יכולה לדבר על זה כי זה כל הזמן משתנה, הם (המפיקים) עדיין לא החליטו אם עבד את הפיילוט מחדש. אבל מכיוון שהתסריט דלף, היינו צריכים לעשות את זה מחדש בכל מקרה". קמרון שיתפה גם בכך שהולכים להיות אלמנטים אחרים ותסריט טיפה שונה מהמתוכנן, אבל כל שאר הדברים הולכים להשאר זהים. ולנו, נשאר רק לחכות ולראות את הפרויקט המסקרן!

© באדיבות יח"צ דיסני

הכי צבעוני

רשת fix בצילומי חודש הגאווה עם אלאיה הוף, עדן יוחנן, סתיו סטרשקו, רומי אברג'יל, ג'ניפר קים ואור סנטו שהצטלמו לראשונה יחדיו. הקמפיין נערך תחת מסרים מותאמים.

© אלה אוזן

לא עוצרת

הדוגמנית הבינלאומית דוריס ריבליס, מהסוכנות R&R של רותם גור, קוטפת קמפיין עולמי נוסף והפעם למותג האופנה מנגו. דורית נמצאת בימים אלו בברצלונה לטובת צילומי הקולקציה החדשה.

© באדיבות יחסי ציבור

כוכבת אמיתית

השחקנית והזמרת משי קליינשטיין קוטפת קמפיין ראשון בעולם הביוטי וחוברת למותג הפרימיום דרמלוג'יקה ישראל, יחד הם ישיקו את מהפכת 2021 בקוסמטיקה - סרום חכם לאבחון עצמאי של עור הפנים.

© שי ארבל

הכי חזקות

בשישי שעבר התקיימה השקת התערוכה "נשים חזקות בחיי" של הצלמת אושר עדן פשינסקי בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר בת"א. התערוכה מבוססת על הקשר של נשים ידועות ומובילות בתחומן עם אישה חזקה בחייהן. כל אחת מהמצולמות הגיעה לסטודיו מלווה באישה שיש לה השפעה על חייה. האחת שמעוררת בה השראה, ממנה היא שואבת כוח מתוך האג'נדה שמאחורי כל אישה חזקה יש לפחות אישה חזקה אחת. בין המוזמנות היה ניתן למצוא את: מיקי מוכתר עורי ובעלה המפיק אריק עורי, סורלה וישראל קטורזה, שר פיטנס ובעלה, ציפי שביט, צופית גרנט והבת, הסטנדאפיסט מני עוזרי ואומן החושים חזי דין.

תגובות