לא רק לילדים: זה מה שחשבנו על "פיטר ראביט 2". באדיבות פורום פילם

לא רק לילדים: זה מה שחשבנו על "פיטר ראביט 2"

האם פיטר ראביט יצליח לשחזר את הצלחת הסרט הראשון? צפינו בסרט ההמשך וזה מה שחשבנו על עלילותיו החדשות של הארנב המפורסם • ביקורת סרט

אחרי הצלחת הסרט הראשון, פיטר ראביט חוזר לסיבוב נוסף על המסך הגדול, ואם נדמה לכם שהוא קצת השתנה - תחשבו שוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפעם העלילה עוסקת במה שקרה כשבי, תומאס והארנבים יצרו משפחה חלופית, אך למרות מאמציו הרבים, פיטר לא מצליח להתנער מתדמיתו כשובב. בעודו מטייל מחוץ לגן פיטר מוצא עצמו בעולם בו השובבות שלו מוערכת, אך כאשר משפחתו מסכנת הכול על מנת למצוא אותו, פיטר חייב להבין איזה סוג ארנב הוא רוצה להיות.

 

ההמשך של פיטר ראביט לא מאכזב לרגע, הוא קליל, מרגש ובעיקר מצחיק כמעט לכל אורכו. הילדים יודעים הקטנים יודעים לזהות את הפאנצ'ים, אך גם הקהל הגדול יותר מרוויח לא מעט בדיחות שרק הוא יבין ויצחק בהתאם.

הסרט מכיל לא מעט מסרים על תדמיות, תגיות וסטיגמות כלפי חברים וכלפי עצמנו, כמו גם שמותר להיות שובב, מותר לדעת ליהננות ולהיות הילד הפרוע, אבל גם לשמור על יזה איזון וגם להיות קשוב לאחרים - אך לא לתת להם להוריד אותך ולשנות אותך רק כי זה לא מתאים להם.

© באדיבות פורום פילם

הארנב מצליח להיות קסום, שובב ובדיוק מה שרצינו לראות ממנו בסרט ההמשך. סרט קיץ חוויתי שהכי מתאים לצפות ביחד עם האחים הקטנים בחופש הגדול. כאמור, כמה שהסרט מזוהה כסרט לילדים, תאמינו לנו - שגם אתם תצחקו ותהנו ממנו כמעט כמוהם.

© באדיבות פורום פילם
תגיות
תגובות