לא רק טום וזנדאיה: גיבורי העל שיצאו במציאות עם הפרטנרים שלהם. באדיבות yes

לא רק טום וזנדאיה: גיבורי העל שיצאו במציאות עם הפרטנרים שלהם

אחרי שהתבשרנו על הזוגיות של טום הולנד וזנדאיה, חזרנו לעוד כמה גיבורי על שניהלו זוגיות במציאות עם בת או בן הזוג שלהם בעלילה

בסוף השבוע האחרון ספורים נדהמנו לגלות שכוכבי מארוול, טום הולנד וזנדאיה, (המגלמים את ספיידרמן ובת זוגו אם. ג'יי) הם גם זוג בחיים האמיתיים, זאת לאחר שלל שמועות בנושא כבר מאז 2017. זוגיות זו של השניים גרמה לנו להיזכר בעוד מקרים מן העבר בהם גיבור על או גיבורת על יצאו עם בני זוגם הבדיוניים גם במציאות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ספיידרמן וגוון סטייסי

טום הולנד ממש לא היה הספיידרמן הראשון שיצא במציאות עם בת זוגו מהסרט. כמה שנים לפניהם, בגרסה הקודמת של ספיידרמן, גולם פיטר פארקר בידי השחקן אנדרו גארפילד ואהובתו אז הייתה גוון סטייסי שגילמה השחקנית אמה סטון. המבקרים מיהרו לשבח את הכימיה הנפלאה בין השניים, ומסתבר שלא סתם! הזוג יצא מהארון הזוגי זמן מה אחר כך, אבל הספיקו להיפרד שנתיים לאחר מכן.

© Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. באדיבות yes

גרין לנטרן וקרול

דדפול לא היה גיבור העל היחיד שגילם ראיין ריינולדס. בשנת 2011 השחקן בכלל היה חלק מהיקום של DC וגילם את דמותו של גרין לנטרן בסרט המבוסס על הדמות האהובה. למרות ציפיות הקהל הביקורות לא חיבקו את הסרט, יחד עם זאת דבר אחד טוב כן יצא ממנו והוא, שריינולדס ובלייק לייבלי שגילמה את בת הזוג בסרט, הפכה גם לזוגתו במציאות. השניים התחתנו וכיום יש להם שלושה ילדים. מעניין אם הם ירשו את כוחות העל...

© Warner Bros. Pictures. TM & © DC באדיבות yes

סופרגירל ומון אל

לא רק בסרטים: בסדרה סופרגירל מבית DC זכינו לחזות בזוגיות של לא אחד אלא שני גיבורי על: סופרגירל, בת דודתו של סופרמן, ומון-אל, גיבור על בעל כוחות זהים לאלו של סופרגירל שהגיע גם הוא מקריפטון. באופן לא מפתיע במיוחד צמד השחקנים שגילם אותם, מליסה בנויסט וכריס ווד, התאהבו והפכו לזוג במציאות, ממש כמו בעלילה. שנתיים לאחר מכן כריס ומליסה התחתנו, וממש לפני שנה נולד בנם הבכור.

© gettyimges.IL\Phillip Chin

דרדוויל ואלקטרה

לפני שבן אפלק גילם את באטמן בסרטי היקום הקולנועי של DC הוא גילם את גיבור העל דרדוויל ("מארוול") אי שם בתחילת שנות האלפיים, שם הכיר את ג'ניפר גארנר, אשר גילמה את בת זוגו בסרט ולימים אף הפכה לאשתו. לשניים נולדו שלושה ילדים אך בשנת 2015 הם הכריזו על גירושיהם.

© באדיבות yes

ריי ונורה

בניגוד לשאר הזוגות ברשימה, ברנדון ראות' וקורטני פורד לא הכירו על הסט של הסדרה "אגדות המחר" אלא הכירו שנים לפני כן, התחתנו והביאו לעולם את בנם. רק כמה שנים לאחר מכן השתתפו בסדרה "אגדות המחר", שם גם גילמו זוג של גיבורי על שאף פיתח מערכת יחסים רומנטית.

© gettyimges.IL\ Amy Sussman
תגובות