הסלבס שמוכיחים לנו שתלתלים זה הכי יפה שיש. צילום מאינסטגרם

הסלבס שמוכיחים לנו שתלתלים זה הכי יפה שיש

זאנדיה, אביב אלוש, ואפילו אריאנה גרנדה, הסלבס האהובים שמוכיחים שאין על שיער מתולתל. כי תלתלים זה שמח, זה פאן, אנרגיות וזה לגמרי סטייל

אין ספק שתלתלים הם סוג שיער בעל אופי בולט במיוחד ויש לא מעט ידוענים שמתהדרים בשיער שכזה. אספנו בשבילכם את מיטב הסלבס האהובים שלא רק שמתגאים ברעמת תלתלים למופת אלא גם עושים זאת בלא מעט פאסון...

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

יובל דיין

אחד הדברים המייחדים את יובל דיין מלבד כמובן העובדה שפרשה מתוכנית ריאליטי (זאת לאחר שהתקדמה בה בהצלחה ונחשבה לאחת המועמדות המובילות) זה כמובן רעמת התלתלים הבולטת שלה שיחד עם קולה הערב נחשבים לסימן ההיכר של הכוכבת המוכשרת.

© אוהד רומנו

רוני דלומי

זמרת נוספת עם רעמת תלתלים בולטת היא כמובן רוני דלומי. הזמרת המפורסמת שגם מוכרת בזכות תפקידיה ב"גאליס" ו"אופוריה" היא אחת המתולתלות המוכרות בנוף הישראלי ובכל תפקיד טלוויזיוני שהיא עושה תלתליה הם חלק בלתי נפרד ממנה.

© צילום: אור דנון

זנדאיה

אין ספק שאחת הידועניות שהכי מפורסמות בסטייל שלהן היא זנדאיה, הכוכבת, שהחלה לבלוט על השטיח האדום כשלבשה אאוטפיטים של כוכבות אחרות כבר מזמן מתהדרת בסטייל מהמם וייחודי משלה שאי אפשר להוריד ממנו את העייניים, בייחוד כשנלווית אליו רעמת התלתלים הטבעית בה התברכה הכוכבת.

© צילום מסך מאינסטגרם

אביב אלוש
עוד מתולתל בולט במיוחד בישראל הוא כמובן אביב אלוש. מלבד היותו שחקן, זמר, דוגמן ומנחה הוא מתהדר בבלורית מתולתלת שלא הייתה מביישת אף אחד ואפילו נועה הולנדר לא הצליחה לעמוד בפניה...
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by A V R A H A M Aviv Alush (@avivalush)


הארי סטיילס

אמנם בשנים האחרונות תלתליו של הזמר הבריטי פחות בולטים בנוכחותם כמו בצעירותו אבל אין ספק שהארי סטיילס הוא בין הידוענים הבודדים שיכולים להתהדר גם בסטייל ייחודי שלא מפסיק למשוך אש וגם ברעמת תלתלים מקסימה להפליא.

© gettyimages_IL/Christopher Polk

אריאנה גרנדה

אנשים רבים מופתעים לגלות שהכוכבת הבינלאומית, אריאנה גרנדה, היא בעצמה מתולתלת טבעית... כן, כן, למרות שבדרך כלל הכוככבת מעדיפה להחליק את שערה, השיער במצבו הטבעי הוא דווקא מתולתל ואנחנו חושבים שכך הוא גם יפה לא פחות.

© צילום מהטוויטר של אריאנה


עדן פינס

אנחנו לא יכולים לעשות רשימה שכזאת מבלי להזכיר את אחת הדוגמניות המפורסמות בישראל שגם מתהדרת ברעמת תלתלים מרשימה במיוחד וגם התברכה בסטייל ייחודי ומיוחד למדי שיחד עם תלתליה אי אפשר להתעלם ממנו.

© צילום מסך מאינסטגרם
 

 

תגובות