חדשות הקולנוע: השמלה האייקונית האבודה והשינוי של אקוומן. באדיבות yes

חדשות הקולנוע: השמלה האייקונית האבודה והשינוי של אקוומן

טריילרים חדשים ומפתיעים, באטגירל חדשה ואדיסון משחררת הצצה לתפקיד הראשון שלה • זה מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השמלה האבודה נמצאה

השמלה האייקונית של דורתי מהסרט הקלאסי "הקוסם מארץ עוץ" נמצאה אחרי 50 שנה! בשנת 1972 העניקה השחקנית מרצדס מקקמברידג׳ לאוניברסיטה הקתולית באמריקהאת אחת השמלות שלבשה ג'ודי גרלנד (דורתי) בסרט " הקוסם מארץ עוץ ", אך כעבור שנה היא נעלמה. התעלומה הייתה גדולה ורק לפני כחודש היא הגיעה לסיומה. מאט ריפ , מרצה ורכז תפעול של האוניברסיטה, גילה את מקום הימצאה כשהוא ניקה חלל בבניין. השמלה נמצאה בסופו של דבר בשקית אשפה על גבי תיבות הדואר בפקולטה. "הייתי סקרן לראות מה יש בפנים. פתחתי את שקית האשפה ובפנים הייתה קופסת נעליים ובתיבת קופסת הנעליים הייתה השמלה", הוסיף מאט. "לא האמנתי. מיותר לציין שמצאתי הרבה דברים מעניינים בתקופת שהותי ב-CUA, אבל אני חושב שזה לוקח את כל הקופה". לכל הספקנים - נעשתה בדיקה מיוחדת שתבדוק האם זו אכן השמלה המקורית והאימות התקבל בהצלחה. השמלה תאוחסן מעכשיו באוספים המיוחדים של האוניברסיטה, עבור דורות של סטודנטים עתידיים באוניברסיטה הקתולית.

״בייבי שארק״ הסרט

אנחנו רק שומעים את צמד המילים וכבר מתנגן לנו השיר בראש, בייבי שארק, התופעה שסחפה את כולם עם שיא של תשע ביליון צפיות ביוטיוב צפויה לצאת בגרסת סרט. כעת, נשיא האנימציה של ניקלודיאון, רמזי נאיטו הכריז: ״זה כל כך מרגש שאנחנו יכולים לבנות על ההצלחה הזו עם אירוע ענק, שאנחנו רק מתחילים לדבר עליו״. הדיבורים על הסרט העלילתי עדיין בחיתולים אבל מנכ״ל פינקפונג בין ג׳אונג משתף שהסרט ייתן הזדמנות להציג אירועים חדשים בחייו של בייבי שארק שטרם נחקרו.

 

אקוומן צהוב!

ג׳ייסון ממואה חשף השבוע פרט מעניין במיוחד בנוגע ללוק שלו בסרט ההמשך של "אקווה מן" בכיכובו. השחקן פרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו ובו שיתף את העוקבים כי דמותו בסרט הבא הולכת לעבור מהפך ולהפוך לבלונדינית, ממש כמו בגרסת הקומיקס וגרסת הסרטים והסדרות הממצוירות עם הדמות. צילומי הסרט החלו השבוע באנגליה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jason Momoa (@prideofgypsies)

 דמעות של גיבורה

השחקנית סקרלט ג׳והנסון בכתה בחלקים מהסרט "האלמנה השחורה" בכיכובה, זה קרה בסצינות של השחקנית הצעירה אבר אנדרסון (בת ה-13), שגילמה את הגרסה הצעירה של דמותה. "היא אמרה שגרמתי לה לבכות באחת הסצנות שלי וזה היה אחד הדברים המדהימים ביותר אי פעם, כי היא שחקנית כל כך מכובדת ומכובדת" אמרה אבר בראיון חדש ל- Yahoo Canada. אגב, מי שירצה להמשיך ולראות את השחקנית הצעירה כובשת את המסך - זה יקרה בחידוש ל״פיטר פן״ ותגלם את וונדי. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ever Anderson (@everanderson)

ויש לנו באטגירל!

לאחר התלבטויות רבות, סוף סוף נבחרה שחקנית שתגלם את באטגירל בסרט חדש של DC עבור HBO Max. הזוכה המאושרת היא לזלי גרייס שתגלם את גיבורת העל המסתורית שכבר זכתה לסדרת טלוויזיה משלה.

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy

הצצה ל״דו קרב האחרון״

מאט דיימון ובן אפלק, זוכי פרס האוסקר על התסריט המקורי עבור סרטם 'סיפורו של וויל האנטינג', חוזרים לשתף פעולה בסרט 'הדו-קרב האחרון', אותו כתבו ויככבו בו יחד. עוד ישחק בסרט, אדם דרייבר ('מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייוקר') הסרט יצא לאקרנים ב-14 באוקטובר 2021.

 

זה מתקרב!

טיזר טריילר לחידוש של "יש לה את זה" שיקרא "יש לו את זה" בכיכובה של הטיקטוקרית אדיסון ריי. הסרט צפוי לעלות בנטפליקס ב-27 באוגוסט. כאמור מדובר ברימייק לסרט הקומדיה לנוער מ-1999. בסרט המקורי מלכת השכבה שיוצאת עם מלך השכבה זורקת אותו והוא בתמורה בוחר להתערב עם חברו שיוכל להפוך כל נערה מהשכבה למלכת נשף הסיום - אך כמו בכל סרט מתבגרים הם מתאהבים בדרך. בגרסה החדשה המגדרים יתהפכו (בהתאמה הגרסה החדשה תקרא - "יש לו את זה") ותהיה זו מלכת השכבה (אדיסון) שתנסה להפוך נער 'חנון' למלך הנשף בעזרת עזרה צמודה.

 

הרוח החדשה במשפחה

מהבמאי שהביא לכם את "מזל טוב" לקולנוע, מגיע סרטו החדש "We Have A Ghost", שלפנים משורת הדין, לא יהיה סרט אימה ואף יתאים לכל המשפחה. הסרט החדש שהתחיל את הצילומים שלו ממש לאחרונה יכלול מגוון של שחקנים גדולים כמו אנת'וני מאקי ("פאלקון וחייל החורף") וכן גם את דיוויד הארבור (״דברים מוזרים"). הסרט מבוסס על ספר בשם "ארנסט" של הסופר ג'ף מאנו, העלילה עוקבת אחר בחור צעיר בשם קווין שמשפחתו מוצאת רוח רפאים בשם ארנסט, אותה ישחק הארבור, בביתם החדש. לאחר שארנסט הופך את המשפחה של קווין לכוכבי רשת ברשתות החברתיות, הוא וקווין יוצאים למסע על מנת לחקור את העבר של ארנסט ובדרך הופכים למטרה של השירות החשאי של ארה"ב. הסרט מופק בשיתוף עם נטפליקס, אך תאריך יציאתו טרם פורסם.

עורך הדין של ספיידרמן

כולנו כבר שמענו את כל התאוריות על השילוב הענק שהולך לקרות בסרט הבא של ספיידרמן: "אין דרך הביתה", בו ישתתפו מגוון שחקנים מהעבר של ספיידרמן מיקומים שונים וכעת גם מעבר. השחקן צ'ארלי קוקס ששיחק את עורך הדין מאט מרדוק וגיבור העל דרדוויל בסדרה המצליחה של מארוול ונטפליקס "דרדוויל" נאלץ לעשות שינוי פתאומי בלוח הזמנים שלו ולמעריצים יש רעיון מדוע. לאחר אירועי סוף הסדרה של לוקי שעזרו לרב-יקום (המולטיוורס) להפתח סביר להניח שזו תהיה דרך נוחה מאוד להכניס דמויות חדשות וישנות, כמו למשל הדמויות של נטפליקס ביניהן דרדוויל ליקום הקולנועי של מארוול. לכן כשקוקס ביטל מפגש מעריצים השבוע עבור "צילומים לסרט" המעריצים הפכו סבורים כי מדובר בהשלמות צילומים לסרט הבא של ספיידרמן שכרגע ממשיך להצטלם. במיוחד עם איך שהסרט הקודם של ספיידרמן נגמר, לא יזיק לו עורך דין שיעזור לסדר את המצב.

הכרוניקה הצרפתית של הליברטי, קנזס איבנינג סאן

במידה ויצא לכם לשמוע על הבמאי ווס אנדרסון, תדעו שמדובר בבמאי ששובר את גבולות הקופסה ונחשב לאחד הבמאים המוערכים ביותר בהוליווד נכון להיום. השבוע בפסטיבל קאן בצרפת הוקרן הסרט החדש של אנדרסון הנושא את השם הארוך: "הכרוניקה הצרפתית של הליברטי, קנזס איבנינג סאן" שכבר זכה לביקורות מהללות ואף לדירוג של 100% באתר "ROTTEN TOMATOES". בסרט משתתפים בין היתר טימות'י שאלאמה, טילדה סווינטון, בניסיו דל טורו, אדריאן ברודי, וויליאם דפו, אוון וילסון, סירשה רונאן, פרנסס מקדורמנד וגם ביל מארי, אין ספק שמדובר בקאסט מטורף. הסרט עצמו צולם בצורה ייחודית ושונה ויספר את סיפורו של עיתונאי העובד בעיתון אמריקאי בעיר צרפתית בדיונית בתחילת המאה העשרים המתאר מגוון סיפורים יוצאי דופן שנכתבו בתור כתבות שפורסמו במגזין. הסרט עתיד לצאת לאקרנים בארץ בתאריך ה-21 באוקטובר.

 

לא מכושפת

אולפני דיסני מציגים טריילר ראשון לסרט אנימציה חדש בשם "אנקאנטו", היישר מיוצריו של ״זטרופוליס״. הסרט מספר את סיפורה של נערה צעירה, היחידה מבין בני משפחתה שהיא נטולת כוחות כישוף. את פסקול הסרט הלחין לין-מנואל מירנדה שהלחין גם את הסרט ״מואנה״. הסרט עתיד לצאת לאקרנים בנובמבר 2021.

 
תגובות