חדשות הקולנוע: דניאל רדקליף פתוח לשחק שוב ב-"הארי פוטר". צילום: © 2004 Warner Bros. Ent. Harry Potter, באדיבות yes

חדשות הקולנוע: דניאל רדקליף פתוח לשחק שוב ב-"הארי פוטר"

גיבור על לטיני חדש לוהק לסרט של 'די.סי.", מי הקומיקאי שיכתוב את התסריט החדש ל-"צבי הנינג'ה" ומי שני הכוכבים הגדולים שמאחדים כוחות? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט החדש של ריס ואשטון

ריס ווית'רספון ואשטון קוצ'ר ישלבו כוחות בסרט חדש של 'נטפליקס', העוקב אחר תסריט מקורי שכתבה ותביים אלין ברוש מק'קנה ("השטן לובשת פראדה"). שמו של הסרט החדש הזה הוא "Your Place or Mine", בסרט נפגוש את אשטון וריס בתפקידים של שני חברים שמחליטים לשנות אחד לשני את החיים כאשר דמותה של ריס מחליטה להגשים את חלום חייה ודמותו של אשטון מתנדבת להשגיח על בנה המתבגר של ריס. את הסרט תפיק בין היתר חברת ההפקות של ווית'רספון שנמכרה השבוע בסכום של יותר מיליארד דולר. 

 

© צילום: gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

 

כוכב "קוברה קאי" יהיה גיבור על

השחקן שולו מרידואניה שכבש אותנו בסדרה "קוברה קאי" של נטפליקס לוהק לתפקיד הראשי בסרט "החיפושית הכחולה", הישר מספרי הקומיקס של 'די.סי.' מרידואניה יגלם את ג'יימי רייס, נער לטיני שהופך לגיבור העל החיפושית הכחולה ויוצא להילחם בפשע בעזרת החליפה המשכוללת שלו. השמועה שאושרה לאחר מכן על ידי מגזין "The Wrapקיבלה אישור סופי כאשר נצפו במאי הסרט אנג'ל מנואל סוטו ומרידואניה על השטיח האדום בפרימיירה של "יחידת המתאבדים" ולאחר מכן פרסם מרידואניה בחשבון האינסטגרם שלו בהתרגשות רבה: "זה רשמי ... אני אסיר תודה על כך שאני יכול למלא את הנעליים הענקיות האלו כאחד מגיבורי העל הלטינים הראשונים על המסך הגדול."

התסריטאי החדש של צבי הנינג'ה

הקומיקאי קולין ג'וסט המוכר בעיקר עקב כיכובו בתוכנית הסאטירה "Saturday Night Live", ה-"ארץ נהדרת" של ארצות הברית, אם תרצו, נבחר לכתוב את התסריט לסרט החדש של "צבי הנינג'ה". פרטי העלילה עדיין מוסתרים וחסויים, כמו תאריך היציאה לאור של הסרט, שלא צפוי להיות בעתיד הקרוב. את הסרט הוא יכתוב יחד עם אחיו, קייסי ג'וסט ואחד ממפיקי הסרט הוא לא אחר ממייקל ביי שהביא לנו בעבר את הסרט הקודם של צבי הנינג'ה מ-2014 וכן גם את סדרת סרטי "רובוטריקים", "מקום שקט", "הטיהור" ועוד.

 

דילן אובריין וזואי דויטש מאחדים כוחות

את סרטם האחרון "The Outfit" צילמו מוקדם יותר השנה והשבוע נודע כי דילן יצטרף לקאסט של הסרט "Not Okay" בו תככב גם השחקנית זואי דויטש. לפי מגזין "Variety", הסרט עוקב אחר נערה שמזייפת טיול לפריז כדי שתעלה לה הפעילות הרשתות החברתיות. כשאירוע מפחיד מתרחש בעולם והופך לחלק מהטיול הדמיוני שלה, השקר הלבן הופך לדילמה מוסרית שמציעה לה את כל תשומת הלב אליה השתוקקה. הסרט כבר החל להצטלם בניו יורק והנה תמונה שחלקה השחקנית לאינסטגרם בה חשפה את שם הדמות שלה.

דניאל רדקליף לא שולל חזרה ליקום הארי פוטר!

בפודקאסט בו התארח, משתף דניאל רדקליף (הארי פוטר) אילו מדמויות "הארי פוטר" היה משחק לולא היה ריבוט (חידוש) לסרטים. "אני כנראה הייתי הולך עם סיריוס או לופין", מספר, "אלו תמיד היו שתי הדמויות שהייתי כזה 'הן נהדרות'". הוא הוסיף כי "וכמו גם, ברור שאני משוחד מהחוויה שלי מצילום הסצנות האלה, עם האנשים האלה, והם חלק מהזיכרונות האהובים עליי."

© צילום: © 2004 Warner Bros. Ent. Harry Potter, באדיבות yes

 

תגובות