חדשות הקולנוע: אנדרו גארפילד יחזור לגלם את ספיידרמן?. באדיבות yes

חדשות הקולנוע: אנדרו גארפילד יחזור לגלם את ספיידרמן?

ונום שוב מקבל תאריך חדש, הכוכב שיצא מאוכזב מהשתתפותו בסרטי "מארוול" והספויילר שנחשף בגלל תמונה מצילומי "אקווה מן" • מסכמים שבוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ממארוול ל-DC

זאקרי לוי, הלוא הוא גיבור העל "שהאזאם" מהיקום של DC, סיפר בראיון שנערך עמו לאחרונה על אכזבתו מהשתתפותו ביקום של מארוול. לא הרבה זוכרים אבל השחקן כיכב גם בסרטי "ת'ור" כ-פנדרל (לאחר שהשחקן ג'וש דאלאס פרש מהתפקיד אחרי הסרט הראשון). השחקן מספר שהבטיחו לו כי הדמות שלו תהיה משמעותית בעלילה ולכן הסכים לקחת את התפקיד, אך ברגע שההפקה החלה הוא הבין כי אין לו תפקיד גדול וגם בסרט השלישי התפקיד שלו היה צפוי להיות קטן הרבה יותר. "ידעתי שאני עומד למות בסרט השלישי, אבל לא ידעתי שאני עומד למות ללא טקסט. אפילו המילים הבודדות שנתנו לי ירדו בעריכה... וגם אם לא היו הורגים את הדמות, סביר להניח שבכל זאת הם ינפו אותי מהקיום בסרט". עם זאת לוי טוען שהוא מודה למארוול על חלקו. "אולי מתתי ביקום מארוול, אבל אז נולדתי מחדש ביקום DC", ואני אפילו לא יכול להגיד לך כמה זה מגניב להפליא וכמה אני אסיר תודה על זה".

© Steve Wilkie באדיבות yes

תמונה אחת שווה אלף סצינות?

תמונת אינסטגרם שהעלה הבמאי ג'יימס ואן עם השחקן פטריק ווילסון מהסט של "אקוומן 2", העלתה לא מעט תיאוריות עלילתיות בקשר להתפתחות דמותו. בתמונה נראה ווילסון כשהוא מרופט ומלוכלך מחוץ למים. ואנחנו נשאיר לכם לדמיין איך בדיוק הוא הגיע לזה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by James Wan (@creepypuppet)

 עוד מהאקווה

מי שמגלם את אקוומן מן, ג'ייסון ממואה, העלה בעצמו תמונה מסט הצילומים כשהוא לבוש בחליפה החדשה של גיבור העל, ולמעשה נתן לנו הצצה ראשונה אליה (בתמונה השנייה בגלריה). החליפה החדשה היא כחולה, אפלה וכהה יותר מהמקורית "סיבוב שני. חליפה חדשה ויותר אקשן", כתב הכוכב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jason Momoa (@prideofgypsies)

ושוב תאריך חדש!

בעקבות הצלחת הסרט "שאנג צ'י" בקופות, מפיקי הסרט "ונום 2" החליטו לא לחכות יותר מדי עם הסרט, ולאחר שהתאריך שלו זז מספר פעמים, כעת התאריך המסתמן החדש הוא ה-1 באוקטובר, כך על פי אתר "דדליין".

 

ממשיך להכחיש

אנדרו גארפילד מגיב על השמועות כי עתיד להשתתף בסרט החדש של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" במסגרת ה"מולטיוורס" בעלילה. בראיון ל-Variety המשיך להכחיש את מעורבתו בסרט: "חשוב לי להגיד שזה לא משהו שאני מודע אליו או מעורב בו. אבל אני יודע שאני לא אוכל להגיד שום דבר שישכנע. לא משנה מה אני אגיד, זה יהיה או ממש מרגש או ממש מאכזב".

© באדיבות yes

הסוד של סרטי מארוול?

ג'ונתן שוורץ, מפיק בסרט "שאנג-צ'י", חושף כיצד מארוול בוחרת אילו דמויות קומיקס יקבלו סרטים משלהן. לדבריו, כל הרעיונות צריכים לעבור בפרלמנט מארוול הראשו. "זה לא באמת עניין של ז'אנר", כשמארוול מתחילים לחשוב על סרטים חדשים שצריך לעשות כולנו יוצאים יחד ומדברים". ג'ונתן הוסיף כי שאנג-צ'י נוצר מכיוון שיש לו זיקה לסרטי אומנויות לחימה ושאנג-צ'י הרגיש כמו הדמות הנכונה להחיות סרט אומנויות לחימה."יש דמות שכולנו רוצים לעשות, או שיש דמות שאחד מאיתנו רוצה לעשות, ואנחנו פשוט מדברים על זה ומחלקים אותה. דברים מסתדרים בדרך כלל".

© לוגו MARVEL
תגובות