חדשות הקולנוע: מנכ"ל דיסני מדבר על התביעה של סקרלט ג'והנסון. פורום פילם ודיסני ישראל

חדשות הקולנוע: מנכ"ל דיסני מדבר על התביעה של סקרלט ג'והנסון

השחקן שהתקבל לסרט של מארוול ללא אודישן, שאנג צ'י מתגלה כהצלחה גדולה והאימרה של דניאל קרייג מעוררת סערה • כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תפור עליו

השחקן ג'ונתן מג'ורס, חושף כי תהליך האודישן שלו ליקום הקולנועי של מארוול לא היה מורכב בכלל! כידוע, השחקן הצטרף לקאסט השחקנים של "אנט-מן 3" ויגלם נבל חדש בשם קאנג הכובש. בראיון שנערך עם השחקן לאחרונה שיתף כי למעשה לא עשה אודישן כלל לתפקיד. ג'ונתן שיתף כי מנהלי מארוול רצו שהוא ישחק את קאנג הכובש די הרבה זמן. הוא חושב שמארוול הבחינו בו לאחר תפקידו ב"האיש השחור האחרון",  אך הוסיף כי הוא לא יכול להגיד שזה הסרט הזה בכלל שגרם לו לקבל תפקיד בלי אודישן. "לצוות של מארוול יש כל מיני דרכים", אמר ג'ונתן . "זה מאוד דומה לתפקיד בבית ספר לדרמה. הם רק צופים, אתה לא עושה אודישנים לתפקידים. אתה נכנס לבית ספר לדרמה ואז הדיקן יראה מה אתה עושה. אם הם ירצו אותך, הם פונים. זה בערך מה שקרה גם כאן".

© gettyimges.IL\Michael Loccisano

הגיבור הגדול של הקיץ

'שאנג-צ'י' עומד להפוך לסרט הגדול ביותר של 2021. על פי "וראייטי" הסרט הכניס 21 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי לשחרורו ובתחילת השבוע עמד על הכנסות 176.9 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. שאנג-צ'י בדרך להפוך לסרט הראשון בעידן המגיפה שחוצה 200 מיליון דולר בצפון אמריקה. בינתיים הגיע להישג "הסרט השני בהכנסות השנה בארה"ב ובקנדה", מיד אחרי "מהיר ועצבני 9". בנוסף, השבוע פורסם כי יגיע לראשונה לשירות הסטרימינג, "דיסני פלוס" כבר ב-12 בנובמבר.

© באדיבות פורום פילם

בונד מסתבך

רגע לפני עלייתו של הסרט החדש בסדרת ג'יימד בונד ("לא זמן למות"), כוכב הסרט, דניאל קרייג יוצא באמרה שיצרה לא מעט רעש תקשורתי. "למה נשים צריכות לגלם את ג'יימס בונד כשאמורים להיות תפקידים טובים בדיוק כמו ג'יימס בונד, רק לנשים?", אמר. רק נזכיר כי דווקא בסרט החדש נכנסת כאחת הסוכנות החדשות גם השחקנית לשאנה לינץ'.

© באדיבות פורום פילם

מוכנים לקסם?

הסרט השלישי בסדרת סרטי "חיות הפלא" (על פי ספריה של ג'יי. קיי רולינג) מקבל תאריך! הסרט יעלה לבתי הקולנוע בסוף השבוע ב-15 באפריל 2022. כזכור, השחקן מאדס מיקלסן יחליף את ג'וני דפ בתפקיד לאחר שזה נאלץ לפרוש בעקבות הסתבכויות משפטיות מול גרושתו ולאחר ביקורת תקשורתית וציבורית על הנושא - שהיו עלולים להעיב על יחסי הציבור של הסרט.

© באדיבות yes

בעקבות תביעתה של ג'והנסון

בוב צ'אפק, מנכ"ל דיסני מתייחס לעתידה של החברה בתוך תביעת סקרלט ג'והנסון - שכזכור צצה לאחר שדיסני העלו לסטרימינג את "האלמנה השחורה" בכיכובה במקביל לשחרורו בבתי הקולנוע, מה שפגע בבונוסים האפשריים שלה, בניגוד למה שהיה כתוב בחוזה. "לדיסני הייתה היסטוריה ארוכה של עסקאות שיתופיות מאוד עם טאלנטים ואנו נמשיך לעשות זאת", אמר והוסיף: "אין ספק שהעולם משתנה ועסקאות עתידיות עם טאלנטים יצטרכו לשקף את העובדה שהעולם משתנה". בהמשך ציין: "סרטים שצולמו ונערכו לפני שלוש או ארבע שנים מושקים באמצע מגיפה עולמית שהובילה לדינמיקה שונה, התנהגות הצרכנים השתנתה. אנחנו מעמידים כרגע יתד מרובע בחור עגול שבו יש לנו עסקה שנערכת תחת סדרה מסוימת של תנאים, שלמעשה מביאה לסרט שיוצא במערך תנאים אחר לגמרי" (כלומר שלא תחת מגיפה). הוא המשיך. "כרגע יש לנו עמדת אמצע כזו שבה אנו מנסים לעשות את הדבר הנכון ביותר... בסופו של דבר אנו מאמינים שהטאלנטים שלנו הם הנכס החשוב ביותר שלנו, ונמשיך להאמין שכמו תמיד, אנו נפצה אותם בצורה הוגנת בהתאם לתנאי החוזה שהוסכם איתם".

© gettyimges.IL\Handout
תגובות