ארבע סדרות כנגד ארבעת המינים. KIDZ, אוהד רומנו, טין ניק ו-HOT

ארבע סדרות כנגד ארבעת המינים

חג סוכות כאן ואיתו מצוות ארבעת המינים שכולנו מכירים כל כך טוב. אז האתרוג, ההדס, הלולב והערבה מקבלים היום פרשנות קצת אחרת - ארבע סדרות שמקבילות למשמעות המסורת

סדרה עם טעם וריח, סדרה בלי טעם ובלי ריח וכאלו שהיו חצי חצי - לכבוד חג הסוכות אספנו ארבע סדרות שמקבילות למשמעות של ארבעת המינים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתרוג – בלקספייס

הסדרה שפרצה אל חיינו עם מספר מצומצם של פרקים ועלילה נהדרת. אחלה טעם ואחלה של ריח. למרות שהיא איננה סדרת נוער, היא הביאה לקהל הזה אקשן, הצצה לסיטואציות קשות בחברה ולתרחיש שלא קרה למזלנו, אבל עשוי לקרות עם כל מקרי האלימות והשנאה, במיוחד בעידןהרשתות החברתיות. היא סדרה עם המון ריח והמון טעם, פצצת אנרגיה שהיה נהדר לראות על המסך ונתנה לנו חוויה שהרבה זמן לא קיבלנו, והיא אפיילו נמכרה לנטפליקס!

© אוהד רומנו

הדס – בעלת החלומות

בעלת החלומות, שהגיעה אלינו ממש לאחרונה, נתנה לנו בהחלט הרבה מאוד ריח והכניסה אותנו אל עולם שכן אמנם יצא לנו בעבר להיכנס אליו מסדרות אחרות, למשל משחקי הכוח במשפחה עשירה או בריחה אל מדבר, אך עם פן חדש שלא ממש קיבלנו במקומות אחרים – הרבה מאוד ריח ואווירה, קסם מיוחד ואופוריה. עם זאת, העלילה די מסובכת וקצת קשה לעקוב, ונראה כי היא מסתכמת באינטרסים די ברורים שחוזרים על עצמם בהרבה מסדרות הז׳אנר, ולכן אין כאן באמת בשורה חדשה או טעם חדש, אם כי מאוד נהנינו מהאווירה שהסדרה יצרה והאלמנטים שהחזירה לחיים מימי ההערצה האובססיבית שלנו לטלנובלות.

© אביב חופי, HOT בידור

לולב – נעלמים

בעונות הראשונות של נעלמים קיבלנו בסיס לסדרה מצויינת עם המון טעם ועלילה נהדרת שהביאה נקודות מבט חדשות ומחשבות קצת אחרות. אבל, מאחר וההפרשים בין העונות היו כל כך גדולים והספקנו ממש לגדול יחד עם הדמויות, הסדרה איבדה מעט מהריח שלה בעונה האחרונה ומהקסם הטמון בסדרה שמתמשכת, למרות קו העלילה המצוין שלה והאווירה של הסדרה שעוד נשארה טמונה בה. 

© מתוך נעלמים 4, טין ניק

ערבה – כפולה

כפולה היא סדרה מתוקה ומקסימה שבה קיבלנו הצצה קטנה ליכולותיה המרובות של נועה קירל המוכשרת, אך עם זאת אין באמת טעם או ריח והיא לא מיועדת להיות סדרה עם קו בנוי או קסם אישי – אלא פשוט לתת לנו ממתק קטן ליהנות ממנו. העלילה הייתה הזויה, לא מציאותית כמו שציפינו וגם זכתה ללא מעט ביקורות של ילדים ברחבי הרשת, זאת על אף שאותם הילדים המבקרים המשיכו לצפות בה - ומהפן הזה היא כן סיפקה את הסחורה. כמו הערבה קשה לתת לה הגדרה ומאפיינים, טעם וריח, אלא פשוט לצפות. אגב, ממליצים לצפות בעונה החמישית - שם עשו שינוי משמעותי שהפך אותה לסדרה רלוונטית עם טעם וריח. 

© יחסי ציבור KidZ

 

תגובות