אירוח לחג: הסרטים שהכי כיף לראות יחד. באדיבות yes

אירוח לחג: הסרטים שהכי כיף לראות יחד

מחפשים סרטים מיוחדים לחג שכל כולו אירוח אחד גדול? קבלו כמה מהסרטים המומלצים שלנו לחויית הצפייה המשותפת

החג בו רבים מאיתנו אוהבים לארח ולהתארח אצל חברים וקרובי משפחה, ורבים יסכימו שאחד הדברים שיותר כיף לעשות עם חברים ומשפחה הוא לראות סרטים! אז במיוחד לכבוד סוכות אספנו עבורכם את הסרטים שיותר כיף לצפות בהם יחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הארי פוטר

אין ספק שסיפורו של הילד המגלה שהוא קוסם הוא אחד הסיפורים האהובים והמוכרים אי פעם ולכן מן ההגיון שיותר מנשמח לצפות בו עם חברים או אורחים אשר יבואו אלינו, כי לא משנה כמה פעמים נצפה בו זה אף פעם לא ימאס והסיפור לא יתחיל לשעמם...

© Warner Bros. Entertainment Inc באדיבות yes

משחקי הרעב

טרילוגיית הספרים המצליחה שהפכה לסדרת סרטים מצליחה ביותר הצליחה לכבוש לבבות רבים ברחבי העולם ולכן, היא סדרת הסרטים המושלמת בשביל מרתון עם חברים שמגיעים אליכם לכבוד החג.

© צילום: באדיבות yes

שכחו אותי בבית

קלאסיקה משפחתית משנות התשעים נחשבה לסרט צפייה חובה עד ימינו. אז אם עדיין לא צפיתם, או שבא לכם שוב - מדובר שסרט מושלם, כייפי ומצחיק!

© באדיבות yes

בחזרה לעתיד

מסע בזמן זה תמיד כיף, וכשמדובר בסדרת סרטי "בחזרה לעתיד" - זה כבר משהו מיוחד. עם "בזחרה לעתיד", באופן אירוני, אפש רלצלול בזמן ולראות איך הם דמיינו את העתיד בו אנו חיים כיום, את הקדמה הטכנולוגית שהיו אז לסרטים (ועדיין הצליחו להרשים) ובכלל את העלילה הכל כך מעולה הזאת שיצרה גדודי מעריצים נאמנים ברחבי העולם. עד היום מדובר באחד הסרטים הכי מגניבים שראינו, ועם זאת גם כל כך משפחתי.

© באדיבות yes

ג'ומנג'י

לטובת חובבי הסרטים של השנים האחרונות: קבלו את הסרט המושלם לחובבי ההרפתקאות וגם אחד הסרטים המומלצים בעינינו לצפיה בחג יחד. ג'ומנג'י הוא סרט מצחיק, מותח ומעניין ויש לו את קאסט הכוכבים המושלם. הוא מבוסס על משחק מחשב -  כך שבאוטומט נתחבר אליו ונדמיין את עצמנו בסיטואציה הזאת. הכי "ארבעה בעקבות החג" רק משודרג...

© צילום: באדיבות פורום פילם
תגובות