חדשות הקולנוע: כוכב ״מיסטר בין״ מצטרף לסרט המבטיח. באדיבות yes דוקו

חדשות הקולנוע: כוכב ״מיסטר בין״ מצטרף לסרט המבטיח

כריס פראט מגיב על ליהוקו ל׳סופר מריו׳ בסרטון נרגש, הכוכבת שחוזרת לסרט הלהיט של נטפליקס וגם: הליהוקים החדשים לסרטים המבטיחים

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קופצים למים

גם בקאסט אקווה מן 2 נחשפו שמות של כוכבים שמצטרפים לגיבור העל. הפעם בסרט ההמשך, תוכלו לראות גם את אינדיה מור שתגלם את קרשון. הדמות הייתה במקור נבל בעלילת ׳גרין לנטרן׳ ובמקור הייתה כרישה, שאחרי שנפגעה מקרינה, זכתה לאינטליגנציה וכוחות טלפתיים; ג'ני ג'או תגלם דמות מסתורית בשם סטינגריי. לא ברור אם התפקיד הוא של נבלית באופייה, אך מדובר בדמות מקורית שנוצרה עבור הסרט; וינסנט רגן יגלם אטלן, השליט העתיק של אטלנטיס שגרם לעיר לשקוע בים. הדמות הופיעה בקצרה בסרט אקוומן 2018 והוצגה על ידי גרהם מקטביש.

© באדיבות yes

הלהיט הבא?

בדיסני שחררו טריילר חדש לסרט האנימציה הבא שלהם, ״אנקאנטו״ שעתיד לצאת בחודש נובמבר.

 
 

עכשיו זה רשמי

השחקנית האהובה הלנה בונהם קרטר תחזור גם לסרט השני של ״אנולה הולמס״ בנטפליקס ותשוב לגלם את אודוריה, אמה של אנולה. השבוע נודע כי השחקנית חתמה סופית על החוזה המבטיח את השתתפותה.

 

קופץ משמחה

אחרי שבשבוע שעבר הוכרז כי יהיה אחראי על קולו של מריו בסרט האנימציה החדש המבוסס על ״האחים סופר מריו״, כריס פראט הגיב לראשונה על ליהוקו לתפקיד: "אני ממש נרגש להודיע ??שאני עומד להיות הקול של דמות משחקי וידאו ששיחקתי כשהייתי ילד. חלומות מתגשמים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by chris pratt (@prattprattpratt)

הכוכבים של וונקה

שמותיהם של כוכבים גדולים נוספים נחשפו ויצטרפו לקאסט המבטיח של הסרט "וונקה", אשר יגולל את סיפורו של הדמות האייקונית מ״צ׳רלי בממלכת השוקולד״. לאחר שנודע כי מי שנבחר לגלם את וונקה הוא השחקן הצעיר והמצליח טימות׳י שאלאמה, השבוע נודע כי גם השחקן רואן אטקינסון (לנצח מיסטר בין), ג׳ים קרטר (״הקסם של אלה״) מצטרפים גם הם לקאסט ההולך וגדל.

תגובות