הצצה ראשונה: טריילרים חדשים לסרטי גיבורי העל.  Warner Bros. Pictures | DC

הצצה ראשונה: טריילרים חדשים לסרטי גיבורי העל

גיבורי העל של DC נחשפים בטריילרים חדשים באירוע הפאנדום השנתי • מה צפוי לקרות בבאטמן עם רוברט פטינסון? מה יעשה עזרא מילר בסרט הסולו של הפלאש?

האירוע השנתי של DC למעריצים חשף טריילרים חדשים וראשונים לסרטי גיבורי העל שכולם מצפים להם. קבלו כמה שבלטו לנו במיוחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הבאטמן"

רוברט פטינסון ("דמדומים") עולה לראשונה על חליפת הבאטמן שלו וזוכה לקבל את התפקיד הנחשק של ברוס ווין - האביר האפל. לצידו זואי קרביץ שתגלם את סלינה קייל. על פי הטריילר נראה את הנבל "איש החידות" ואת "הפינגווין" (אלטר אגו של אוסוולד קובלפוט). הסרט צפוי לעלות לאקרנים כבר ב-4 במרץ 2022.

 

הפלאש

עזרא מילר יפציע בסרט סולו משלו בתור בארי אלן ("הפלאש") ביקום הסרטים של DC (שימו לב - אין קשר לסדרה), זאת לאחר הופעה מוצלחת במיוחד ב"ליגת הצדק". בדומה ל"ספיידרמן" הבא, גם הפלאש ינוע בין יקומים וצירי זמן, וכך למשל יבקר את הבאטמן בגילומו של מייקל קייטון (שהיה בתפקיד בשנות התשעים) ואת בן אפלק שכבר נפרד מהתפקיד, אך יחזור לחליפה בפעם האחרונה. הסרט נמצא עוד בתהליכי הפקה אך יצא לאקרנים בעוד כשנה, ה-4 בנובמבר 2022.

 

אדם השחור

הצצה ראשונה לדווין ג'ונסון (דה רוק) בתור נבל העל "אדם השחור" (Black Adam) מהיקום של שהאזאם. "הדמות הזו, הסרט הזה, היקום הזה הוא פרויקט שחשקתי בו במשך זמן רב מאוד", אמר דוויין במהלך האירוע. “זה מסוג הפרויקטים שאני יודע שמגיעים פעם בחיים. האמת היא שנולדתי לשחק את אדם השחור". בסרט, בו ישחק גם נואה סנטינאו, צפוי לעלות ב-29 ביולי 2022.

 
תגובות