לא רק גל גדות: הכוכבות שגילמו את המכשפה הרעה משלגייה. באדיבות yes

לא רק גל גדות: הכוכבות שגילמו את המכשפה הרעה משלגייה

רגע לפני שגל גדות תכנס לנעליה של המלכה המרושעת, אספנו רשימה מכובדת של כוכבות שגילמו את התפקיד בעיבודים השונים לסיפור המוכר

בסוף השבוע האחרון נודע כי גל גדות לוהקה ללייב אקשן החדש של דיסני סביב סיפורה של "שלגיה ושבעת הגמדים" ותגלם את אמה החורגת של הגיבורה, הלוא היא המכשפה הרעה. רגע לפני שהיא תכנס לתפקיד ותחל להצטלם לסרט (שהפקתו תחל במהלך 2022), הכנו רשימה של כמה מהכוכבות שכיהנו לפניה בתפקיד בעיבודים השונים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאנה פרייה - ״עד עצם היום הזה״

לאנה היא השחקנית שהייתה מזוהה עם התפקיד בשנים האחרונות בזכות הסדרה האגדית ״עד עצם היום הזה״, שם גילמה את הדמות המרשעת הידועה שהטילה קללה על עולם האגדות והעבירה אותם אל העולם האמיתי. במציאות היא כיהנה כראשת העיר הקשוחה רג׳ינה מילס, אמו המאמצת של הנרי.

 

ג׳וליה רוברטס - ״מראה מראה - הסיפור האמיתי״

מראה מראה שעל הקיר, מי השחקנית הכי גדולה בתפקיד? בשנת 2012 הייתה זו השחקנית המפורסמת שנבחרה לגלם את המכשפה הרעה מהסיפור המוכר. הפעם בעיבוד באווירה קומית. אגב, מי שגילמה את שלגיה בסרט היא השחקנית לילי קולינס שבטח מוכרת לכם בתור אמילי מ״אמילי בפריז״.

 

שרליז ת׳רון - שלגייה והצייד

שנת 2012 הייתה חזקה במיוחד עבור סיפורה של שלגיה, משום שעיבוד קולנועי נוסף יצא באותה השנה - ״שלגייה והצייד״, שאף זכה לסרט המשך בשם: ״הצייד: מלחמת החורף״. את שלגייה והצייד גילמו קריסטן סטיוארט וכריס המסוורת׳, ואילו את תפקיד המכשפה (שבעיבוד הזה שמה הוא המלכה רוונה) גילמה השחקנית המוערכת שרליז ת׳רון.

 

גם בישראל...

גם בארצנו היו גרסאות מקומיות לסיפורה של שלגיה, ובהתאמה היו גם אמהות חורגות ומרושעות שישבו תחת כס המלוכה.

גילת אנקורי - שלגיה: המחזמר

השחקנית המוערכת והעסוקה הייתה רגילה לגלם דמויות של אמהות מרושעות (ועל כך יעיד תפקידה האייקוני מ״׳רמת אביב ג׳״), ובשנת 2001 היא אף זכתה לקחת אל זרועתיה את תפקיד המכשפה הרעה והאמא האכזרית של שלגיה כשלצידה דפנה דקל.

 

גלית גוטמן - שלגיה והצייד: המחזמר

הדוגמנית, השחקנית והמגישה נכנסה אף היא לתפקיד המבוקש וגילמה את המכשפה במחזמר חנוכה שעלה ב-2013. בתפקיד שלגיה והצייד: יעל בר זוהר ובעלה גיא זו ארץ. הבמאי: אמיר פרישר גוטמן ז״ל.

 
תגובות