סוף סוף! אנדרו גארפילד חושף את הסודות מאחורי "ספיידרמן". באדיבות yes

סוף סוף! אנדרו גארפילד חושף את הסודות מאחורי "ספיידרמן"

לאחר חודשים של הכחשות, אנדרו גארפילד פותח בראיון על ההסתרות, השיחות, הצילומים והחברויות שנוצרו בצילומים לסרט שכבש את הקולנועים "ספיידרמן אין דרך הביתה" • אזהרת ספוילרים!!!

עדיין לא צפיתם ב״ספיידרמן: אין דרך הביתה״? תעצרו כאן כי הכתבה הבאה מכילה כמה ספויילרים על הסרט. כבר צפיתם? מעולה! המשיכו לקרוא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט "ספיידרמן אין דרך הביתה", החזיר למסך הגדול את טובי מגוויר ואנדרו גארפילד בתור הדמות האהובה פיטר פארקר. גארפילד, שגילם את דמותו של פארקר בסרטי "ספיידרמן המופלא" נאלץ להכחיש כל קשר להשתתפותו בסרט המצופה, אך כחודש לאחר יציאתו הוא סוף סוף נפתח ומספר את כל מה שרצינו לדעת לגבי הכנת הסרט.

© פורום פילם, באדיבות yes

השחקן השתתף אתמול (ב׳) בראיון בפודקאסט "Happy, Sad, Confused" וחשף כמה סודות.
הכוכב התחיל והסביר על השקרים שנאלץ לספר על מנת ליצור את אפקט ההפתעה בקרב הקהל שציפה לשובו כספיידרמן.

 

אנדרו משתף שהרגיש רשות אשם לגבי הסודות שהסתיר אך הבין שהדבר הכרחי על מנת, שלמרות החשדות, כל הצופים יתרגשו כאשר דמותו תופיע שוב על המסך. אנדרו אפילו משתף כי היה עליו להסתיר את הסוד אף מהשחקנית אמה סטון, שכזכור גילמה את זוגתו גוון סטייסי ואף הייתה בת זוגו בחיים האמיתיים. גארפילד סיפר כי סטון סימסה לו כמעט כל יום כדי שיספר לה את האמת. "עניתי לה: 'אני לא יודע על מה אתה מדברת'. היא אמרה, 'שתוק ופשוט תגיד לי! אבל שוב אמרתי לה - 'בכנות, אני לא יודע'. המשכתי את השקר הזה אפילו איתה. זה קורע מצחוק".

© באדיבות yes


השחקן שיתף כי כאשר התקשרו אליו במטרה לספר לו את הרעיון להחזיר אותו ואת טובי מגוויר למסך הוא חש היסוס לגבי האם הוא רוצה לפתוח את החלק הזה שוב בחייו, בעיקר כי הוא אוהב את העבודה של טום הולנד כספיידרמן. הוא מספר כי כאשר הבין שהשתתפותו בסרט תתרום לדמות של ספיידרמן שמגלם טום, הוא הבין שכשחקן ומעריץ הדבר חייב לקרות. הוא אמר שהעמוד הראשון שהראו לו בתסריט הוא העמוד בו הוא פיטר פארקר בגילומו, תופס את אמ ג'י. הרעיון הזה העלה באנדרו תחושות של סגירת מעגל והרגשה שהוא מנע מ"אחיו הקטן" (הדרך בה הוא מכנה את טום הולנד), את אותו הגורל נוראי שפקד אותו.

הוא משתף בחברות העמוקה שנוצרה בינו ובין השחקן טובי מגוויר והדרך בה הוא רואה בטובי כמנטור שלו. הוא משתף לדוגמא שהוא אלתר את הסצנה בה הוא מביע את אהבתו לדמויות של הולנד ומגוויר, שזאנדיה אלתרה את הקטע בו היא שואלת את פיטר אם הוא בסדר לאחר שתפס אותה, שמספר משפטים אולתרו בסצנת המעבדה בה החבורה מנסה להציל את הנבלים ואף שזאנדיה אלתרה את הסצנה הקומית בו היא זורקת על דמותו של אנדרו לחם. עוד רגע בלתי נשכח שהופיע בסרט הוא הרגע במעבדה בו שלושת הספיידרמנים משחזרים את ה-meme המוכר בו הם מצביעים זה על זה ואנדרו סיפר שהרעיון להכניס את השחזור בסצנת המעבדה היה רעיון שלו והרגע הרגיש לו נכון והכרחי למעריצי הסרט.

© meme

גארפילד מסיים בשאלה האם הוא היה מוכן לחזור לגלם שוב את דמותו של פארקר ועונה כי הוא לחלוטין פתוח לאופציה של לחזור לנעליו של הדמות המוכרת אם הוא ירגיש שהדבר נכון וישרת את הדמות שהוא כל כך אוהב ואת המעריצים שחיכו כל כך לשובו וקיבלו אותו באהבה. לכשנשאל האם היה מעוניין לגלם את ספיידרמן ביקום של ונום ענה בקצרה: "אני חושב שיש משהו שובב, ייחודי, מוזר ובלתי צפוי לעשות".

בין אם אנדרו יחזור בתור הדמות של פיטר פארקר או לא, אנחנו חושבים שהדרך בה החזיר את הדמות האהובה למסך סיפקה סגירת מעגל לדמות שלא הספיקה להיפרד ולסגור את סיפורה ואנחנו נקבל באהבה כל מה שעוד יתנו לנו ממנה, בדיוק כמו הדרישה שצצה ברשת מאז יציאת הסרט הנוכחי.

תגובות