סיפור מהאגדות: מופעי דיסני ממבט אחר. צילום: יוסי צבקר

סיפור מהאגדות: מופעי דיסני ממבט אחר

"סינדרלה" ו"היפהפיה הנרדמת" הם מסוג הסיפורים שלא משנה כמה נשמע אותם תמיד נירצה לראות אותם שוב, אם אתם מכורים לסיפורים האלה כמונו זו הכתבה בשבילכם!

חנוכה מתקרב ואיתו ההצגות שאנחנו מחכים להם כל השנה, ולא אנחנו לא מדברים על הפסטיגל אלא על הצגות הבלט והאופרה שיבלטו בחנוכה הקרוב. השנה יעלו שני מופעים מהסוג הזה אחד האופרה לילדים תחדש את ביפור סינדרלה מאת רוסיני ובנוסף הבלט הישראלי יציג את סיפורה של היפהפיה הנרדמת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

האופרה לילדים: "סינדרלה"

לאורך השנים ראינו המון גרסאות במה של האגדה האהובה - הצגות, מחזות זמר ואפילו סרט לייב אקשןץ אבל במופע כזה עוד לא נתקלנו - מופע אופרה לילדים. סיפורה של המשרתת שהופכת לנסיכה כנגד כל הסיכויים. התזמורת הסימפונית ראשון לציון חברה לשבעה זמרים, סולני מיתר אופרה סטודיו של האופרה הישראלית וביחד יעלו וריאצייה מיוחדת לסיפור. המופע יתקיים ביום שני ה- 26.12, באולם אריסון תל אביב וביום ראשון ה-18.12, בהיכל התרבות ראשול לציון.

מחיר הכרטיס נע בין  70 ל-79 ש"ח, בהתאם למקום הישיבה באולם וניתן להזמין באתר התזמורת או במספר הטלפון: 03-9484840.

© צילום: יוסי צבקר

 

"הבלט הישראלי: היפהפיה הנרדמת"

אגדת דיסני נוספת שתקבל גם היא מופע מיוחד ושונה היא "היפיפיה הנרדמת". הבלט הישראלי לוקח את הסיפור הידוע והמוכר ומביא אותו לידי ביטוי בהפקת בלט ענקית עם תלבושות ססגוניות, תפאורה עשירה ותאורה מתחלפת. במופע המושקע לוקחים חלק 30 רקדני הבלט הישראלי ולצידם 15 רקדנים צעירים.

היפהפייה הנרדמת - מופע הבלט. באדיבות יחסי ציבור
 

מחיר הכרטיס נע בין 89 ש"ח ל-179 ש"ח, בהתאם למקום הישיבה ויופיע בכל הארץ בחנוכה הקרוב במשכן לאומניות הבמה בתל אביב, תאטרון שרובר בירושלים, אודיטוריום חיפה, המשכן לאומניות הבמה בבאר שבע, היהיכל לאומנויות הבמה בהרצליה והיכל התרבות פתח תקווה.

 

 

תגובות