בת 17: "האם לעשן נרגילה בשביל לא להיות בודדה?". צילום: GettyImages

בת 17: "האם לעשן נרגילה בשביל לא להיות בודדה?"

נערה בת 17 פרסמה באתר ASKPEOPLE שאלה, בה היא כתבה שהיא קצת בודדה ושאם היא תתחיל לעשן חברות שלה יזמינו אותה למפגשים שבהם הן מעשנות.

מ' בת 17 מספרת באתר ASKPEOPLE שבדרך כלל היא יושבת לבד בבית ולא יוצאת לשום מקום. היא מספרת שכל החברות שלה מעשנות נרגילה ביחד ובמקרה לפני כחודש פגשה אותם ליד הבית והם הזמינו אותה להצטרף מנימוס.

עוד במדור המגזין של פרוגי:

"אני בת 17 והחברות שלי מעשנות בעיקר נרגילה בדרך כלל בסופ״ש אני בבית ואני אף לא יוצאת איתם לפני חודש במקרה ופגשתי אותן ליד הבית שלי אז הן הציעו לי לבוא איתן (כי לא היה להן נעים) וזו הייתה הפעם הראשונה הייתי איתן".

אילוסטרציה
אילוסטרציה © צילום: Gettyimages

עוד היא מספרת שהיה מאוד נחמד לה להיות איתם, כי הם היו כולם ביחד ושרו שירים. עכשיו היא מתלבטת מה לעשות, מצד אחד אם היא תתחיל לעשן היא תוזמן כל הזמן ולא תהייה בודדה ומצד שני עישון פוגע בבריאות, ואם היא לא תעשן אין סיבה לכך שהיא תוזמן.

השאלה של מ'
השאלה של מ' © askpeople

מבין התגובות באתר, רוב הגולשים היו דווקא נגד מה שכתבה מ' והסבירו לה שסיגריה, נרגילה או עישון בכללי, לא אמורים להשפיע חברתית והיא לא אמורה להתחיל לעשן בגלל זה. גולש אחר ציין שנרגילה זה אף יותר מסוכן מסיגריה וכי עליה לגשת לחברות ולנסות לבקש מהן לשבת איתן מבלי שהיא תנסה דרכים עקיפות כמו עישון.

ומה אתם הייתם ממליצים לעשות? לשאלות ועצות נוספות - הכנסו לאתר Askpeople

תגובות