דניאל מורשת מצטרף למופע האהוב ויש לנו הצצה ראשונה!. צלם: אביב חופי

דניאל מורשת מצטרף למופע האהוב ויש לנו הצצה ראשונה!

אחרי שחשפנו שהמופע האהוב יחזור בפסח הקרוב לבמות להמשך בימתי עם קאסט חדש (ברובו), כעת נודע שגם שדניאל מורשת יקח חלק. יש לנו הצצה ראשונה לחדר החזרות. צפו

ההכנות למופעי הפסח כבר החלו. ואחרי שחשפנו לכם שהמופע "יצא משליטה" עושה קאמבק ויזכה להמשכון בימתי, יש לנו עוד כמה פרטים לבשר לכם וגם הצצה ראשונה למפגש הראשון של הקאסט החדש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היום (ה') נודע כי גם דניאל מורשת מצטרף לרשימת הכוכבים הנוצצים, המצחיקים והאהובים שיככבו על הבמה: תובל שפיר, שיר מורנו, דניאל ליטמן, אביה מלכה, שני קליין ועידו מוסרי. החבורה נפגשה כבר לחזרות ולתמונת צוות ראשונית לקראת העבודות על המופע המבוקש שזכה להצלחה היסטרית.

הצצה לחזרות. באדיבות yes
 

מורשת, שלאחרונה מתהדר בתספורת חדשה ומפתיעה במיוחד, הגיע אמש להשיק אותה בפרימיירה חגיגית בתיאטרון גשר להצגה "מקבת גרסה ללא מילים". רגע לפני שייכנס לחזרות אינטנסיביות יחד עם החבורה המופרעת והאהובה.

© צלם: אביב חופי

בניגוד למופע הראשון, הפעם חברת yes היא זו שאחראית על המופע - וכוכבי הסדרות בלווין ("כפולה", "כדברא" "הכלום הגדול", "שבט צוצלת" ו"החממה") הם אלו שיככבו בו. הפעם קטעי המערכונים והאילתורים יעסקו בצורה אינטליגנטית ומקורית בנושאים שמעניינים את בני נוער היום: מה יהיה הלהיט הבא של סטטיק ובן אל? איזה פלאפון חדש לקנות? מי היא ה"וונדר וומן" הבאה? מה צריכה מאיה משבט צוצלת לעשות כדי להפוך לכדברא? איזה אתגרים משוגעים היוטיוברים יכולים לעלות?

© לופו שרבן, רונן אקרמן

אם אתם כבר רוצים לדעת מתי המופע יעלה וכמה? קבלו את הפרטים! 
מחיר כרטיס יעלה 89 ₪, (ללקוחות yes כרטיס יעלה 49) ומשך המופע כ-  70 דקות.
המופעים יתקיימו ב: 26.3 תאטרון הצפון, 29.3 סינמה סיטי גלילות, 1.4 ראשון לציון היכל התרבות, 2.4 באר שבע – משכן לאמנויות הבמה.


 

תגובות