kca 2018: מילי בובי בראון וקמילה קביו הן הזוכות הגדולות. צילום מסך מnickleodeon ביוטיוב

kca 2018: מילי בובי בראון וקמילה קביו הן הזוכות הגדולות

הגיע הזמן לעוד פרסים: ערוץ ניקלודיאון העולמי חילק הלילה את הפרסים הגדולים השנתיים שלו. בין הזוכים: "דברים מוזרים", מילי בובי בראון וזנדאיה. גל גדות בחוץ

גם השנה חילק ערוץ ניקלודיאון העולמי את הפרסים הגדולים של הנוער על שנת 2017 בתחומים השונים בטקס ה-KCA שהכיל לא מעט סליים, "גלאם" והמון כוכבים נוצצים בהנחייתו של ג'ון סינה, כשבקהל ישבה הנציגה הישראלית, ספיר בן רובי, כוכבת "נעלמים".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סרט האנימציה הטוב ביותר הוא "קוקו" העוסק בילד מקסיקני שמגיע לבקר בעולם המתים, הסרט האהוב ביותר הוא "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" שניצח את "וונדר וומן", כוכב הסרט, "דה רוק", קטף גם את הפרס על שחקן הסרטים בטוב ביותר השנה. גם בקטגוריית השחקנית האהובה בסרטים נרשם הפסד ל/וונדרוומן כשזנדאיה ניצחה את גל גדות על תפקידה ב"ספיידרמן: השיבה הביתה".

 

בטקס אף חולקו פרסים בקטגוריות הטלוויזיה השונות כך למשל "בובספוג" קטף את הפרס על סדרת האנימיציה המועדפת, "דברים מוזרים" של "נטפליקס" זכו בתואר סדרת הטלוויזיה של השנה וכוכבת הסדרת, מילי בובי בראון היא שחקנית השנה, מבין הכי צעירות שזכו בטקס. שחקן השנה בטלוויזיה הוא ג'ייס נורמן על תפקידו ב"הסוכן הנרי".

 

בקטגוריות המוזיקליות לא נרשמו הפתעות מיוחדות: הרכב השנה במוזיקה הן להקת פיפת' הרמוני, שיכול להיות שמדובר באחד הפרסים האחרונים עבורן שכן בשבוע שעבר הכריזו הבנות על הפסקה מפעילות הלהקה כבר במאי הקרוב. זמר השנה בפעם השנייה ברציפות הוא שון מנדס ואילו זמרת השנה היא דמי לובאטו. שיר השנה של ילדי העולם הוא "Shape Of You" של אד שירן שעקף את "דספסיטו" ואת "תראה מה גרמת לי לעשות" של טיילור סוויפט. פריצת השנה במוזיקה היא לא אחרת מקמילה קביו שבעברה הייתה חלק מהרכב השנה, זוהי שנה שנייה שהיא מגיעה לטקס שלא כחלק מהרכב.

 

הטקס לא שוכח להתכתב עם ההתקדמות הטכנולוגית וחולקו פרסים גם בקטגוריות הרשת. ליזה קושי היא כוכבת היוטיוב הקומית המצחיקה של השנה, ג'וג'ו סיווה הוא הכוכב המוזיקלי האהוב ביוטיוב השנה ואת פרס "חיית המחמד המועדפת של השנה באינסטגרם" קטף @jiffpom.

גן לטל יש תמונה איתו! 2016
גם לטל יש תמונה עם חיית האינטסגרם של השנה! 2016 © רן פינקשלטיין

הטקס המלא ישודר גם בארץ בערוץ ניקלודיאון הערב ב-18:00.

 

תגובות