היה צפוי: להקת פיפת׳ הרמוני הכריזה על הפסקה. צילום: gettyimages

היה צפוי: להקת פיפת׳ הרמוני הכריזה על הפסקה

אחרי שהפכו לארבע ואחרי שנודע שחלקן מתכננות קריירת סולו, להקת הבנות פיפת׳ הרמוני מודיעה היום (ב׳) על פירוק אחרי שש שנות פעילות

להקת הבנות שנמצאת ברשימות הלהקות המצליחות והאהובות בעולם, פיפת׳ הרמוני, הודיעה היום (ב') באופן רשמי על מה שהסתמן בשנה האחרונה - פסק זמן מפעילות הלהקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פיפת׳ הרמוני הורכבה מחמש בנות - לורן, אלי, דיינה, נורמני וקמילה, כולן הגיעו להיבחן כסוליסטיות בעונה השנייה של ה״אקס פקטור״ האמריקאי, שם הן הורכבו כלהקה והגיעו למקום השלישי. מאז צברו הבנות תאוצה והפכו ללהקה שחתומה על להיטים רבים וגדולים בשנים האחרונות כמו "Worth It" ו-"Work From Home".

כבר לפני קצת פחות משנתיים הכריזה חברת הלהקה, קמילה קביו על פרישתה ויציאתה לדרך עצמאית (שהתבררה כהצלחה). אחרי פרישתה של קביו ארבע הבנות הנותרות המשיכו לפעול תחת פיפת' הרמוני ואף שיחררו אלבום יחד בקיץ האחרון, אך עם זאת לאחרונה יתר הבנות בלהקה הודיעו על תחילת עבודה כסולניות, חתמו חוזי הקלטות אישיים ושחררו חומריים מקוריים, כך שהיה ברור כי הפסקת הפעילות כלהקה היא רק עניין של זמן.

נתגעגע. פיפת' הרמוני © gettyimages

היום הכריזו הבנות רשמית את מה שהמעריצים מלחששים בתקופה האחרונה והודיעו על פירוק מיד בתום סיבוב ההופעות הנוכחי שיסתיים במאי, מה שייתן גם לנו זמן לעכל ולהיפרד. במכתב למעריצים שפורסם ברשתות החברתיות של הלהקה נכתב: "אחרי שש שנים של עבודה קשה ללא הפסקה, הבנו גם שכדי להישאר אותנטיות לעצמנו ולכם, אנחנו צריכות לקחת קצת זמן לעכשיו, ולעשות הפסקה מפיפת' הרמוני". במכתב לא צויין כמה זמן תימשך ההפסקה של פעילות הלהקה, כך שישנו מצב כי הבנות לא יחזרו לפעילות משותפת. 

זו לא הפעם הראשונה שחברי להקה מודיעים על פסק זמן. וואן דיירקשן, שכזכור גם היא הורכבה ב"אקס פקטור" הבריטי מזמרים סוליסטיים וגם היא הגיעה למקום השלישי בתכנית, הודיעה ב-2015 על לקיחת פסק זמן וחברי הלהקה פנו לקריירות סולו. 

תגובות