אתגר ה-40: כוכבי הפסטיגל במשחק "אמת או שקר" על המופע. פרוגי

אתגר ה-40: כוכבי הפסטיגל במשחק "אמת או שקר" על המופע

תפסנו את כוכבי הפסטיגל בחזרות למופע והחלטנו לבדוק האם הם בקיאים בכל הקשור למופע הפופולרי • מי ניצח במשחק ה"אמת או שקר" שלנו? צפו!

אירועי ה-MY פסטיגל יחלו בעוד פחות משבוע, רגע לפני תפסנו את הכוכבים בצילומים ואיתגרנו אותם במשחק שיבדוק מה הם בכלל יודעים על המופע שחוגג 40?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

 

השנה התאגדו להם הכוכבים הכי גדולים ממיטב שנותיו של המופע, החל מציפי שביט, טל מוסרי, אליאנה תדהר, רן דנקר, דניאל מורשת, תובל שפיר ועד נועה קירל, דנה פרידר חני נחמיאס, רוני דואני, עדי הימלבלוי ועוד למעלה מ-40 כוכבים נוספים. כל זה כדי לחגוג כמו שצריך את העשור הרביעי של המותג, הפעם בצורה וירטואלית ואינטרקטיבית.

איך זה יעבוד?

כל צופה יוכל לרכוש "מפתח" לפסטיגל (בעלות של 69 ש"ח - עם אופציה להנחות) - מה שיקנה לו כניסה לשלל פעילויות אינטראקטיביות במהלך ארבעים ימים (החל מה-8.11 בו תיפתח ה"דלת" הראשונה). ניתן להיכנס לממשק מכל מקום (טלפון נייד, טאבלט, מחשב נייד ונייח). רכישת המפתח מקנה כניסה לכל הפעילויות: גם בארבעים ימים של הפעילות וגם כרטיס למופע הגדול (הכל בכרטיס אחד).

© מתוך My פסטיגל

בין הפעולות האינראקטיביות, הצופה יוכל להכריע על מהלכים שישפיעו על המשתתפים מתוך כוכבי הפסטיגל השנה, להחליט על צמתים בתוך העלילה ולסייע בקבלת ההחלטות, לשחק במשחקים הקשורים לפסטיגל ועוד - מה שאומר שכל אחד יקבל חוויה שונה לחלוטין. חלק מהפעולות ניתן יהיה לבצע שוב - אך לא את כולן.

© באדיבות יחסי ציבור

השיא יגיע בנר השמיני והאחרון של חנוכה (ה-17.12) יעלה במקביל אצל כל הרוכשים הסרט המלא שיכלול גם מופע. כרגע מדובר על הקרנה אחת בלבד בשעה אחידה לכולם. במהלך הצפייה, יהיה ניתן להשהות את הניגון, אך לא להקליט.

© מתוך My פסטיגל

  

תגובות