כך תבלו עם האחים הקטנים בחופש הגדול. adobestock, באדיבות youkid

כך תבלו עם האחים הקטנים בחופש הגדול

מחפשים מה לעשות עם האחים הקטנים בחופש, ההורים נתנו לכם משימת בייביסיטר בזמן שהם בעבודה? החלטנו להכין לכם כמה רעיונות מה לעשות איתם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צפו איתם בתכנים שהם אוהבים

בדיוק כמו שלגדולים יש סדרות וסרטים שהם אוהבים, כך גם לאחים הקטנים יש את התוכן המועדף שלהם. במקום לצלול ברשת ולהיתקל בתכנים שפחות רלוונטים לקהל היעד שלהם, רצוי למצוא אפליקציה ייעודית ומלאה בתוכן של כוכבי הילדים הגדולים (ביניהם יובל המבולבל, מני ממטרה, רינת, טל מוסרי וקופיקו) בדיוק כמו "Youkid", שמעבר לתכנים ייחודים ובלעדיים לגילאים הללו גם מכילה משחקים מיוחדים, רדיוקיד, ברכות מהכוכבים ועוד, ואפילו אפשרי לצפות בה מכל מקום!

 

צרו איתם

אין כמו ליצור יחד איזה קישוט, ציור או משהו שימושי, במיוחד אם זה יכול גם ללמד את האחים מסר של מיחזור. הכינו איתם משהו מיוחד, צבעו איתם, ציירו והם לגמרי יתלהבו מיצירת המופת המשפחתית שהכנתם יחד!

© adobestock (אילוסטרציה)

לכו איתם לים או לבריכה

עונת הקיץ מביאה איתה רצון עז להתרטב! לכן, אין מתבקש יותר מללכת עם האחים לים או לבריכה, לשחק איתם בחול (ולבנות ארמונות, כן?) ולהשפריץ מים לכל כיוון. רק חשוב מאוד להשגיח!

© אסף מגל

הכינו איתם אוכל!

אחד הבילויים הכי משתלמים לשני הצדדים הוא כמובן להכין אוכל עם האחים הקטנים! מצד אחד - חוויה משותפתף כייפית וצבעונית ומצד שני - יש מה לאכול ולזלול אחר כך בהנאה ועוד עם תחושת הסיפוק שאתם הכנתם את זה יחד.

© adobestock (אילוסטרציה)
תגיות
תגובות