כשהיינו ילדים: הסלבס שהשתתפו בקלטות ילדים. מתוך "גיגיגונת", שי דגן הפקות

כשהיינו ילדים: הסלבס שהשתתפו בקלטות ילדים

אנחנו רגילים לראות את הסלבס שלנו בתוכניות הטלוויזיה המוכרות, אבל מה שחלקכם אולי לא יודעים עליהם זה שאת הקריירה שלהם הם התחילו בכלל בקלטות ילדים

אין אחד שלא צפה בילדותו בקלטת ילדים או DVD,״מטיף וטף״ועד "גיגיגונת", אבל האם אתם יודעים שכמה מהכוכבים האהובים כיום השתתפו באותן הקלטות? קבלו רשימה חלקית של כמה מהילדים שהפכו לכוכבים מצליחים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לירון כרקוקלי

נתחיל עם הבחורה שיש לה את הרזומה הכי מרשים בעולם קלטות הילדים, לירון כרקוקלי שהיום היא חצי מהצמד המוזיקלי האהוב לצד אחותה. כרקוקלי החלה את דרכה בתעשייה בעולם הזה בקלטות כמו ״פיית הקסם״, ״מותק של בייביסיטר״, ״צופי פרצופי״ ו״פים פם פה״. לירון שיתפה את עוקביה בעבר שזאת תעשייה לא קלה בכלל. דרך אגב, בשיר המפורסם ״חתול במגפיים״ בקלטת של ״פים פם פה״ תוכלו לשמוע את קולה של כרקוקלי. לאחר מכן, היא המשיכה גם למופעים בימתיים כמו פסטיגלים ואף לכמה סדרות טלוויזיה.

 

ליאנה עיון

עיון היא מבין השחקניות העסוקות בתעשייה, אבל ידעתם שזה היה ככה כבר מילדותה? הכוכבת החלה את הקריירה בקלטת ילדים בשם ״במבוני אין כמוני״, לצד רועי רביב שמשחק איתה יחד בסדרה ״בת השוטר״ ולצד ספיר בן רובי (״נעלמים״). לאחר מכן המשיכה לקלטת בשם ״גמדי הלילה״. אחרי הפסקה של כמה שנים מתחום המסך, ליאנה חזרה לטלוויזיה בסדרה ״שכונה״ ומאז היא פשוט נשארת!

 

תובל שפיר

לפני שהכרנו אותו כבן בן או יונתן בסדרות הנוער המצליחות, תובל השתתף גם בקלטת הילדים ״סבא טוביה מסיבה ביער״ לצד מלך הילדים טוביה צפיר. את תובל הקטן תוכלו לראות למשל בשיר האייקוני "השועל והחסידה". רק נגלה לכם שגם שמה הוא היה ממש מתוק.

 

מיקה צור

אם שם המשפחה שלה היה נשמע לכם מוכר, זה בגלל שמיקה הלכה גם בדרך אביה שרון צור (אחד מהמנחים הראשונים בערוץ הילדים)  בתחום קלטות הילדים שבטח ראיתם כשהייתם קטנים כמו ״אפרוחים״. את מיקה אפשר לזהות בקלטת ״דיג דיג דוג: שלוש, ארבע לעבודה״. פייר? כוכבת כבר מאז!

 

עדי ביטי

את ביטי הכרנו לראשונה בקלטת הילדים ״חיידק וצ׳פצ׳ולה״. לאחר מכן, המשיכה לקלטת הילדים ״גיגיגיגונת״. כזכור, אחרי הסיפתח באותן הקלטות, הלכה לתכנית המוזיקה לילדים ״בית ספר למוסיקה״ ומשם כבר פרצה בגדול.

 

טל גרושקה

ביטי היא לא היחידה בקלטת של גיגי שהפכה לכוכבת, גם השחקן טל גרושקה שמככב ב"פלמח" וב"פול ספיד" נחשף לראשונה באותה הקלטת. מאז השתתף בפסטיבלי ילדים ולא עצר לרגע עד אשר פרץ בסדרת הנוער האהובה. כיום הוא כבר לומד משחק ונראה כי הוא כאן כדי להישאר!

© מתוך "גיגיגונת", שי דגן הפקות

עדי הימלבלוי

בטח אתם חושבים לעצמכם מה הקשר בין עדי לקלטת ילדים? אז קבלו את התשובה, גם השחקנית המצליחה החלה את דרכה בז'אנר בקלטת ״מאה שירים ראשונים״ לצד ציפי שביט ונתן דטנר. מי האמין שהילדה הקטנה בקלטת תהפוך לאחת מהשמת הבולטים בתעשייה?

© מתוך מאה שירים ראשונים

יובל גונן גרגיר

את הרשימה המפתיעה שלנו סוגרת מישהי שאולי לא צפיתם לראות את השם שלה. אז לאחר שראינו אותה בשלל תפקידים על המסך בבית ("התחנה", "דאנסטורי", "נעלמים 4"), נספר שיובל השתתפה כילדה ב״טיף וטף״ לצד אורנה ומשה דץ.

 

תגובות