רכילות בקטנה: ההפתעה הלא צפויה של מרגי. ינאי מורדי, באדיבות יחסי ציבור

רכילות בקטנה: ההפתעה הלא צפויה של מרגי

השבוע ב"רכילות בקטנה": היילי ביבר מפריכה את השמועות, קמילה קביו יוצאת נגד פפארצי וקים אור אזולאי בפרויקט מפתיע! • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לחג האהבה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי יגיד לו לא?

עדן מאירי חגג אמש (ה׳) את יום הולדתו ה-21 עם שלל חברים ואמנים מהתעשייה במסיבת יום הולדת ענקית בתל אביב. בין החברים שהגיעו היה אפשר למצוא את אוראל צברי, עומר חזן, קווין רובין, דודו אהרון, משה פרץ ועוד רבים.

© צילום מאינסטגרם

איטמאמא

מי שסוף סוף, אחרי כמה שנים טובות לצד בן זוגה, תהליך ארוך וקשה, ו-9 חודשי הריון הביאה לעולם את בנה השבוע היא דנה זרמון! כוכבת האינסטגרם והפאשניסטה העלתה פוסט לאינסטגרם שלה, עם תמונה שלה, של גיא בעלה ושל התינוק החדש וכתבה "ברוכה הבאה לעולם, ילד יפה שלנו". אנחנו מאחלים לזוג המאושר מזל טוב ענקי, להרוות נחת מהבייבי החדש והמון שמחה ואהבה!

© מתוך אינסטגרם @danazarmon

מצפים לילד?

ג׳סטין ביבר העלה ביום שני לחשבון האינסטגרם שלו תמונה בשחור לבן לצד אשתו, היילי. רק שהפעם מה שעורר שאלות זאת לא התמונה, אלא הכיתוב הנלווה לה! ביבר כתב על התמונה ״Mom and Dad, מה שגרם לכולם לחשוב שהזוג מצפה לילד. לאחר שהיילי ראתה את התגובות והתהיות האם היא בהריון, היא הגיבה לו על הפוסט "אני חושבת שכדאי לשנות את התיאור ל׳אמא ואבא לכלב׳ לפני שמישהו יבין את זה בצורה מעוותת".

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

חוזר למסלול

הדוגמן הבינלאומי שלנו, ברק שמיר חוזר למסלול. אחרי שחרורו מצה״ל חזר שמיר לניו יורק ואתמול כבר צולם להפקה חדשה של מוסיקינו שתעלה בקרוב. כזכור, שמיר לאחרונה השיק גם את קריירת המשחק שלו בסרט ״הרפסודה״ ובעוד כשבועיים נראה אותו בעונה החדשה של ״נעלמים״.

 

© באדיבות ITM

עורך הדין החדש

בריטני ספירס שכרה עורך דין חדש לתיק שלה, בשם מתיו רוזנגרט. ביום שני התרחש דיון נוסף בבית המשפט, ובסיומו דיבר העורך דין ואמר כי ״אני רוצה להודות לבריטני ספירס על האומץ שלה ועל כוחה. אני רוצה להודות לשופטת על האדיבות שקיבלה את פני המשרד שלי ואותי בתיק הזה״.

© gettyimges.IL\ Gabe Ginsberg

כבר מתכוננים לחגים

אל אירוע השקת קולקציית ראש השנה של רשת "סבון" הגיעו מיטב כוכבי הביצה ביניהם: מאיה בוסקילה ועוזי, שרק לאחרונה הכריזו על הקאמבק הטרי, עמרי בן נתן שחזר לאחרונה מחופשה זוגית עם הצמודה אופק זברו. השניים אף פגשו במקום את האקסית קסניה טרנטול מינוס הבעל, ואף נרשם מפגש חם שהסתיים בתמונה משותפת. עוד הגיעו: אירה דולפין צמודה לבעלה על אף השמועות, ספיר אלחימסטר, מעיין אשכנזי, קארין גרינברג, ג'ני צראווני ועוד רבים.

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

עושה סטופ

תמונות הפפארצי של הזמרת קמילה קביו עוררו בשבוע האחרון סערה ברשתות החברתיות, ואף הביעו את קביו עצמה להגיב תגובה חריפה במיוחד בחשבון הטיקטוק שלה. קביו, שלא נשארה חייבת שיתפה כי התמונות, בה מוצגת עם בטן בחוץ במהלך ריצה, קביו הציגה גוף מציאותי ואנושי ואמרה בסרטון כי היא מודה על הגוף שלה וכל היכולות שלה לעשות בו כרצונה. זו הזדמנות מושלמת להזכיר לכולם שיופי בא בכל הצורות. גאים בך!

מלאכיות

מותג הביוטי ysl beauty נפתח לראשונה בישראל. ההשקה של הבוטיק הראשון התרחשה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. מי שעלו להופיע בהפתעה מוחלטת הן הזמרות הענקיות יסמין מועלם ואניה בוקשטיין, כשהן מבצעות את ״אנג׳ל״ של יהונתן מרגי. מרגי, שהיה בקהל, גילה על כך גם הוא בהפתעה והתרגש לשמוע את הביצוע המקורי מזווית אחרת. מי שעוד נכחה בהשקה היא עדן אלנה, שביחד עם מרגי, יצרו מוזיקה בתוך העמדה המיוחדת ליצירת מוזיקה שהוקמה במיוחד עבור ההשקה. בקיצור, השקה מהסרטים!

© @yslbeauty באדיבות

משיקים

הכוכבים האהובים השיקו אמש (ה') את המותג "דרים ספורט" בתל אביב. אל האירוע הגיעו נבו עמרני, מייקל לואיס, אור מיניאלי, תום חיימוב, הלן הוד ורבים נוספים.

©אור גפן, יחסי ציבור

 

הסטורי של חנה

קים אור אזולאי נבחרה לשחק את חנה סנש בפרויקט החדש של צה״ל, שמציג את סיפור הגבורה של חנה סנש בפורמט חדשני של סדרת סטוריז - "סיפורה של צנחנית". אזולאי משרתת בתיאטרון צה״ל ונבחרה להוביל את הפרויקט החדש של חיל החינוך וחטיבת הצנחנים. ״סיפורה של צנחנית״ נוצר לאור שיחזור צניחתם של צנחני וצנחניות היישוב על ידי חטיבת הצנחנים ולכבוד 100 שנים להולדתה של חנה סנש.

© באדיבות יחסי ציבור וצה״ל
תגובות