תרימו! תכנית מערכונים חדשה עם שיר מורנו ושירה נאור. צילום: אור גפן

תרימו! תכנית מערכונים חדשה עם שיר מורנו ושירה נאור

עוד בקאסט: עדו מוסרי, עמי אנידג'ר, נלי תגר ועידן גיל. כל הכוכבים הגיעו לערב הרמת כוסית חגיגית לקראת עליית התכנית שתשודר בערוץ Zoom. היה לוהט

"היי איילת, מה את מקבלת? את הכיף של החיים שלך אצלנו בצוצלת" כך נפתחת סדרת המערכונים החדשה "שבט צוצלת" בערוץ Zoom ב/yes. לרגל השקת הסדרה שהופקה בשיתוף yesVOD, התקיימה אמש (ב') הרמת כוסית מלאת סטייל בבר הג'ימי הו בשדרות רוטשילד בתל אביב. אל המאורע החגיגי הגיעו כוכבי הסדרה שיר מורנו, שירה נאור, עדו מוסרי, עמי אנידג'ר, נלי תגר ועידן גיל.

מורנו ונאור
מורנו ונאור © אור גפן
מוסרי: איזו יפה!
מוסרי: איזו יפה! © אור גפן
אנידג'ר וגיל
אנידג'ר וגיל © אור גפן

צוות פרוגי היה על סט הצילומים:

 
 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

ייחודו של "שבט צוצלת" הוא תכנית האינטרנט שלו "צוצלת דוט קום" שמגישים פילי ומאיה – זהו השבט היחידי שמעביר פעולות לצופים דרך האינטרנט. כל פרק נפתח עם שיר מורל חדש וקופצני כולל כוריאוגרפיה ומסתיים בלהיט מקורי של להקת הרוק של השבט "סרנדה לסנדה" שלא מפחדת לצעוק, את מה שאף אחד לא מעז אפילו ללחוש.

כזכור, בחודש יוני השנה סיפרנו לכם לראשונה כי מורנו תככב בסדרת המערכונים. הסדרה החדשה הצטלמה בתחילת חודש יולי, כאשר הסדרה תעסוק בשבט הוותיק של תנועת הנוער "מנשך הנוער". לחניכים בשבט יש את השגרה שיש לכל תנועות הנוער - יוצאים לא"ש לילה, מטיילים בארץ, מקימים מתקנים מסנאדות, מספרים צ'יזבטים מסביב למדורה ולומדים ערכים ישנים וטובים.

 
קאסט התכנית
קאסט התכנית © אור גפן

התוכנית תלווה חבורת מדריכים צעירים, שבין פעולה לפעולה, יעברו את הדברים שכל נער מתבגר מכיר היטב: אהבות, חברות, קנאה, הורים, היררכיה חברתית ויחסים. את הסדרה ביים אופיר לובל ויצרו אריק שגב וגיל אוליאמפרל.

"שבט צוצלת", ראשון עד חמישי בערוץ Zoom ב-yes.

תגובות