באק טו דה אייטיז: חוגגים מסיבת סיום לשנות ה-80. צילום: אור גפן

באק טו דה אייטיז: חוגגים מסיבת סיום לשנות ה-80

צילומי העונה השנייה של סדרת הקומדיה שכבשה את המגזר המרוקאי בפרט ואת כל הארץ בכלל, "שנות ה-80", נחתמו אמש בהרמת כוסית חגיגית. מי הבריז, מי הולך לככב ב"מחוברים" ומי הפתיע בנשיקה סוערת במיוחד?

הסדרה העממית "שנות ה/80", אותה יצר שלום אסייג יחד עם אחיו מני אסייג, עלתה לאוויר לפני שנה בדיוק בערוץ 2 והסתמנה כהצלחה גדולה של הזכיינית "רשת". הסדרה מגוללת את סיפורי ילדותו של שלום אסייג, כאשר מי שמגלם אותו בגיל 16 הוא בנו דניאל אסייג. הסדרה היא סדרה הומוריסטית לכל דבר, אף על פי שמרובה בסטיגמות על בני העדות השונים המתגוררים יחד בטירת הכרמל אי שם בשנות ה-80.

צילומי העונה השנייה של הסדרה המדוברת החלו בחודש יולי האחרון, בעיצומו של מבצע "צוק איתן", ואין ספק כי הדבר לא הקל על הצוות. לאחר מספר חודשים מצומצם של צילומים התכנס קאסט הסדרה שכולל את משפחת אסייג, אוולין הגואל, עדי אלוןעופר שכטררמי קאשי, חי דוידוב, יפה לוי ועוד, יחד עם מקורביהם על מנת לחגוג זאת באופן רשמי. אמש (ג') נערך אירוע הסיום במועדון ה"שלוותה" בנמל ת"א. על ההפקה היה אחראי כמובן אסף וייס.

מתחברים עם אמא. דניאל אסייג ואוולין הגואל
מתחברים עם אמא. דניאל אסייג ואוולין הגואל © אור גפן
 
 
אחים. עדי אלון ודניאל אסייג
אחים. עדי אלון ודניאל אסייג © אור גפן

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אל העונה השנייה של הקומדיה מצטרף מגיש "דרבי הקריוקי", שלומי קוריאט, אשר בלט בהיעדרו בשל הופעת סטנדאפ. בסדרה קוריאט יגלם את בנו הרווק של הרב החדש בשכונה. הגיעו לפרגן: לירון רמתי, מרטין אומנסקי וליאור שמש (זוכרים אותם מ"האלופה"?).

רמתי בא לפרגן
רמתי בא לפרגן © אור גפן
שכטר לא נח לרגע
שכטר לא נח לרגע © אור גפן

כמובן שלא די בהברזות. עופר שכטר הגיע לאירוע באיחור לגמרי אופנתי של שעתיים ובמהרה החל להרים לא מעט כוסיות לכבודו ולכבוד חבריו, רמי קאשי הציג את חברתו לאוויר העולם עם קצת הרבה קטשיות, אוולין הגואל לא נשארה חייבת ופצחה בנשיקה רטובה לחברה ולא פחות חשוב - דניאל אסייג הגיע מצויד במצלמת וידאו עבור "מחוברים". 

קאשי והצמודה ברגע דביק במיוחד
קאשי והצמודה ברגע דביק במיוחד © אור גפן
גם אוולין לא נשארת חייבת. מנשקת חברה
גם אוולין לא נשארת חייבת. מנשקת חברה © אור גפן
© אור גפן
תגובות