אביב גפן על דודו אהרון: "המילים מביכות". צילום: ענת מוסברג, אינסטגרם

אביב גפן על דודו אהרון: "המילים מביכות"

כנראה שאביב גפן לא מתכוון להפסיק בזמן הקרוב לנצל את מעמדו בפריים טיים ערוץ 2 ולירות אש לכל הכיוונים, והפעם הכוונה למוזיקאי דודו אהרון, שלא נשאר חייב

ככל הנראה אנחנו עדים למלחמה חדשה בעולם המוזיקה הישראלי, מלחמה בין המנטור והמוזיקאי עם הפה הגדול, אביב גפן שיצא נגד דודו אהרון, שלא יכל להישאר אדיש והשיב אש במילים קשות מאוד. אנחנו רק רוצים להזכיר לכם שאהרון הוא לא הצ'ילבה היחידיה שגרף לעצמו גפן במהלך שירותו בדה וויס ישראל, גם אייל גולן, קרן פלס, מירי מסיקה ואפילו שרית חדד נכוו מהמנטור שלא יודע לשמור שום דבר בבטן. אה כן, הרשימה עוד ארוכה.

לא סותם את הפה.
לא סותם את הפה. © ענת מוסברג

אמש, במהלך תכנית רבע הגמר של העונה השלישית במספר של דה וויס ישראל, הגיעו בוגרים מהעונות הקודמות לעשות דואט יחד עם המתמודדים הנוכחים, אביב גפן הגיע טעון וזרק עקיצות לכל עבר עד שפגע בשיר המרגש מאוד "אמא יקרה" של דודו אהרון. המתמודד החזק של שרית העונה, אלקנה מרציאנו, עלה לבמה עם מתמודדת העבר, אור אדי, ויחד הם ביצעו את השיר של דודו אהרון. כבר במהלך הביצוע תפסנו את אביב כותב משהו על הדף שלו, מסתבר שזה היה המשפט המרגש מהשיר "ארכין ראשי, כבוד אני אתן לך".

הביצוע של "אמא יקרה" והאש שירה אביב גפן.
 

אביב ממש לא אהב את הטקסט והוא לא חסך לנו אף מילה מיותרת בנושא, הוא הדגיש לא פעם ולא פעמיים שהטקסט הזה הוא איום ונורא, לא איכותי, רדוד ושהוא כיוצר ישראלי מתבייש בטקסט הזה. החברה הטובה של אהרון, שרית חדד, יצאה לעזרתו וסתרה את אביב בכך שאמרה שהשיר הזה הוא נפלא והיא מקווה שאהרון יכתוב לה יום אחד גם שיר כזה. אבל זה לא עזר וגם מוש בן ארי רמז בעדינות שהטקסט של השיר הזה לא איכותי, ושוב שרית לא הבינה על מה הם מדברים והמשיכה להדר את השיר והטקסט בפרט.

© אינסטגרם

 

אהרון, שלא נשאר חייב העלה מיד אחרי התכנית צילום מסך של השיר מהאתר יוטיוב וכתב לגפן מילים קשות מאוד. "אביב גפן, לידיעתך השיר "אמא יקרה" נכתב כתוצאה מאמא שמעניקה לי לאחיותיי את כל הרגש, החום ואהבה שיש בעולם... כנראה שאת הרגש הזה לעולם לא הרגשת ולכן היתה לך ביקורת על מילות השיר... אז כדי שתתחיל להתרגש, אני מזמין אותך להופעה שלי בהאנגר 11 ב- 13/11 לעמוד איתי על הבמה בשיר "אמא יקרה", מול אלפי אנשים, שם תוכל לחוות ולראות כמה רגש ועומק יש בשיר הזה (שזיכה אותי גם בפרס מלחין השנה של אקו"ם). הגיע הזמן שגם אתה תרגיש מה זה חום ואהבה אמיתית של קהל שמבין בטקסטים, לחנים ורגש. לשיר "אמא יקרה" יש 10 מיליון צפיות ביוטיוב, לך בכל הקריירה אין אפילו חצי מזה..."

הביצוע המקורי והמרגש.
 

כמו שאתם מכירים את גפן הוא לא יכל להישאר שקט אחרי המילים שכיוון לעברו אהרון, אז כתגובה הוא העלה סטיקר עם תמונה שלו מקליפ ישן בו הוא בוכה ליד אישה שמתה, עם הכיתוב למעלה "כי בלעדייך זה קשה כל כך יא אמא". אנחנו לא בטוחים, אבל ככל הנראה הוא ניסה לצחוק על משמעות המשפט הזה, נראה לנו שהוא הלך קצת רחוק מדי. מה שנשאר לנו הוא לאחל לדודו אהרון בהצלחה.

טאקט זו לו מילה גסה.
טאקט זו לו מילה גסה. © אינסטגרם

מעופר מנחם יחסי ציבור נמסר (לגבי דודו אהרון): "אין תגובה, את מה שהיה לו לכתוב כתב בפייסבוק. מעבר לזה לא מגיב".

תגובות